Наукові видання (ФПКВ)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29401

Browse

Search Results

Now showing 1 - 9 of 9
  • Item
    Feedback in a distance course
    (Сумський державний університет, 2013) Муліна, Наталія Ігорівна; Мулина, Наталия Игоревна; Mulina, Nataliia Ihorivna
    Distance education has a long history that vividly represents a way not only of how learning develops but also how it is dependent on the advancements in communication technologies. It can be traced back from the first attempts to use postal services in the 18th century. However, the beginning of the 21st century is claimed to involve electronic and IT tools in delivering teaching materials and implementation of learning practices. In general, distance education is considered as such that provides learning opportunities for those who are geographically distant. Once computers have been used there an electronic component is inseparably associated with distance education. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33288
  • Item
    Дистанційний курс - основна складова дистанційного навчання
    (Сумський державний університет, 2012) Ольховська, О.В.
    Стрімкий розвиток інформаційних технологій в усіх сферах людської діяльності все більше спонукає до актуалізації питання модернізації системи освіти. Основа такої модернізації, насамперед, полягає у впровадженні технологій дистанційного навчання (ДН). Дистанційна освіта стає можливою завдяки розвитку фактору, який охопив суспільство і став його невід’ємним чинником – мережі Інтернет. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29481
  • Item
    Розробка і впровадження системи розробки інформаційно-освітніх ресурсів у ХНУРЕ
    (Сумський державний університет, 2012) Каук, В.І.; Пуголовок, К.М.
    Стрімкий розвиток технологій потребує змін в усіх галузях.В свою чергу галузь освіти останнім часом також реформується та трансформується до стандартів Євросоюзу. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29477
  • Item
    Дослідження проблем визначення понять у галузі дистанційної освіти в Україні та зарубіжжі
    (Сумський державний університет, 2012) Іванюк, І.В.
    Розвиток дистанційної освіти в Україні вимагає від науковців формування в цій галузі педагогічних досліджень єдиного понятійно-термінологічного апарату. В рамках науково-дослідної роботи відділом дослідження і проектування навчального середовища Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України на тему «Методологія проектування мережі ресурсних центрів дистанційної освіти загальноосвітніх навчальних закладів» здійснено розкриття значення ряду термінів, складеного на основі зарубіжних науково-педагогічних джерел. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29474
  • Item
    Повышение качества дистанционного обучения за счет использования электронных средств
    (Сумской государственный университет, 2012) Маслова, Зоя Іванівна; Маслова, Зоя Ивановна; Maslova, Zoia Ivanivna; Тиркусова, Надія Володимирівна; Тыркусова, Надежда Владимировна; Tyrkusova, Nadiia Volodymyrivna; Подопригора, В.М.
    Для будущих специалистов в области компьютерных наук, которые обучаются дистанционно, информационно-компьютерные технологии являются и объектом изучения, и средством обучения. Информационно-компьютерные технологии позволяют улучшить качество обучения. Пространственно-временная удаленность субъектов учебного процесса в условиях дистанционного обучения не дает возможности преподавателю динамично отслеживать процесс усвоения материала. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29458
  • Item
    Применение дистанционного обучения для повышения качества образования в ВУЗе
    (Сумской государственный университет, 2012) Егорова, Л.М.
    В современном мире актуальным является создание открытого общества, так называемого «общества без границ». Чтобы сформировать его необходимо совершенствование системы образования. В последнее десятилетие повышение уровня подготовки специалистов ВУЗов происходит путём расширения сферы использования вычислительной техники и компьютерных технологий в учебной и научно-исследовательской работе, в управлении учебным процессом. В связи с этим нужны новые подходы, образовательные инновационные технологии. Особое место в этой системе отводят дистанционным, «виртуальным» формам обучения, самостоятельной и индивидуальной работе студентов. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29446
  • Item
    Якість дистанційної освіти: проблеми та рішення
    (Сумський державний університет, 2012) Дудар, З.В.; Ревенчук, І.А.
    Дуже часто заочне навчання ототожнюють з дистанційним, і тому вважають, що мова йде про заочну форму навчання, в якій використовуються інформаційні та комунікаційні технології. Слід визнати, що у заочної та дистанційної форм навчання є одна спільна риса: в обох випадках викладач і студент знаходяться на відстані. Все інше, тобто організація навчально-методичного забезпечення, його відбір, структуризація, організація навчального процесу, навіть контроль здійснюються принципово по-різному. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29445
  • Item
    Роль віртуальних тренажерів при вивченні інформатики
    (Сумський державний університет, 2012) Базиль, Олена Олександрівна; Базиль, Елена Александровна; Bazyl, Olena Oleksandrivna
    Бурхливий розвиток інформаційних технологій зробив актуальною проблему модернізації системи освіти. Суть такої модернізації полягає в подальшому розвитку та поширенні дистанційної освіти, яка завдяки такому глобальному явищу, як Інтернет, охоплює дедалі все більш широкі верстви населення та стає найважливішим фактором розвитку суспільства. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29432
  • Item
    Про вирішення проблем педагогічної логістики дистанційної освіти
    (Сумський державний університет, 2012) Артеменко, В.М.
    Проблеми педагогічної логістики дистанційної освіти зумовлені початковим етапом та динамічними темпами поширення цієї форми навчання на вітчизняному освітньому просторі. Особливо актуальним є вирішення тих з них, що стосуються організації навчального процесу та інших складових педагогічної логістики впровадження дистанційних технологій у денній, заочній і, власне, дистанційній формах навчання. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29425