Наукові видання (ФПКВ)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29401
Browse
4 results
Search Results
Item Реалізація теорії поетапного формування розумових дій для засвоєння студентами поняття «Проектний менеджмент»(Сумський державний університет, 2014) Купенко, Олена Володимирівна; Купенко, Елена Владимировна; Kupenko, Olena Volodymyrivna; Козленко, Т.В.Проблема формування у студентів теоретичних понять є складною, але вкрай важливою. Напрацьовані в психології моделі дозволяють наблизитися до розв’язання цієї проблеми.Item Застосування ігрових методів та електронних засобів для розвитку підприємницьких якостей студента(Сумський державний університет, 2014) Шостак, М.М.; Говорун, Тетяна Павлівна; Говорун, Татьяна Павловна; Hovorun, Tetiana Pavlivna; Купенко, Олена Володимирівна; Купенко, Елена Владимировна; Kupenko, Olena VolodymyrivnaПроблема різноманітності методів навчання у вищій школі залишається актуальною як на теоретичному, так і на практичному рівнях. Потрібні методи, які сприяють формуванню у студентів навичок застосування отриманих знань для вирішення конкретних практичних завдань, розвитку наукового мислення та мови, разом з тим забезпечують оперативний зворотній зв'язок щодо навчальних досягнень студентів. Одним з таких методів є ділова гра.Item Застосування соціальних мереж для навчання дітей, позбавлених за станом здоров'я можливості регулярно відвідувати навчальний заклад(Сумський державний університет, 2013) Купенко, Олена Володимирівна; Купенко, Елена Владимировна; Kupenko, Olena Volodymyrivna; Філоненко, А.С.В останні десятиліття медицина досягла суттєвих результатів у лікуванні дитячої онкології. Настав час звернути увагу не лише на медичні, але й на соціальні аспекти комплексного вирішення проблем, пов'язаних із цим захворюванням. За даними Сумської обласної громадської організації «Батьки онкохворих дітей-інвалідів», близько 140 сімей регіону виховують дітей з онкологічними захворюваннями, причому число тих, хто поборов хворобу, росте. Актуальним є питання створення сприятливих умов для навчання маленьких сумчан, яким складно після тривалого лікування повернутися до шкільної програми. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33305Item Міжнародний досвід застосування відеоігор у навчальній діяльності(Сумський державний університет, 2013) Купенко, Олена Володимирівна; Купенко, Елена Владимировна; Kupenko, Olena Volodymyrivna; Голобородько, Ю.К.У 2012 р. на відеоігри користувачами було витрачено 20.8 мільйонів доларів, у той час як індустрія кіно отримала близько 10.8, а музична індустрія – 16.5 мільйонів. Відеоігри починають відігравати провідну роль у сфері розваг. За статистикою, близько 58 % американців і 48 % громадян ЄС грають у відеоігри; при цьому близько третини батьків грають разом із дітьми. Якщо скласти разом загальний час гри усіх гравців «World of Warcraft», це складатиме більше часу, аніж знадобилося для еволюції людини – близько 6 мільйонів років. У той же час на домашні завдання учні в середньому витрачають близько години на день. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33292