Наукові видання (ФПКВ)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29401
Browse
Search Results
Item Дистанційний курс - основна складова дистанційного навчання(Сумський державний університет, 2012) Ольховська, О.В.Стрімкий розвиток інформаційних технологій в усіх сферах людської діяльності все більше спонукає до актуалізації питання модернізації системи освіти. Основа такої модернізації, насамперед, полягає у впровадженні технологій дистанційного навчання (ДН). Дистанційна освіта стає можливою завдяки розвитку фактору, який охопив суспільство і став його невід’ємним чинником – мережі Інтернет. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29481Item Розробка і впровадження системи розробки інформаційно-освітніх ресурсів у ХНУРЕ(Сумський державний університет, 2012) Каук, В.І.; Пуголовок, К.М.Стрімкий розвиток технологій потребує змін в усіх галузях.В свою чергу галузь освіти останнім часом також реформується та трансформується до стандартів Євросоюзу. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29477Item Дослідження проблем визначення понять у галузі дистанційної освіти в Україні та зарубіжжі(Сумський державний університет, 2012) Іванюк, І.В.Розвиток дистанційної освіти в Україні вимагає від науковців формування в цій галузі педагогічних досліджень єдиного понятійно-термінологічного апарату. В рамках науково-дослідної роботи відділом дослідження і проектування навчального середовища Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України на тему «Методологія проектування мережі ресурсних центрів дистанційної освіти загальноосвітніх навчальних закладів» здійснено розкриття значення ряду термінів, складеного на основі зарубіжних науково-педагогічних джерел. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29474Item Якість дистанційної освіти: проблеми та рішення(Сумський державний університет, 2012) Дудар, З.В.; Ревенчук, І.А.Дуже часто заочне навчання ототожнюють з дистанційним, і тому вважають, що мова йде про заочну форму навчання, в якій використовуються інформаційні та комунікаційні технології. Слід визнати, що у заочної та дистанційної форм навчання є одна спільна риса: в обох випадках викладач і студент знаходяться на відстані. Все інше, тобто організація навчально-методичного забезпечення, його відбір, структуризація, організація навчального процесу, навіть контроль здійснюються принципово по-різному. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29445Item Роль віртуальних тренажерів при вивченні інформатики(Сумський державний університет, 2012) Базиль, Олена Олександрівна; Базиль, Елена Александровна; Bazyl, Olena OleksandrivnaБурхливий розвиток інформаційних технологій зробив актуальною проблему модернізації системи освіти. Суть такої модернізації полягає в подальшому розвитку та поширенні дистанційної освіти, яка завдяки такому глобальному явищу, як Інтернет, охоплює дедалі все більш широкі верстви населення та стає найважливішим фактором розвитку суспільства. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29432Item Про вирішення проблем педагогічної логістики дистанційної освіти(Сумський державний університет, 2012) Артеменко, В.М.Проблеми педагогічної логістики дистанційної освіти зумовлені початковим етапом та динамічними темпами поширення цієї форми навчання на вітчизняному освітньому просторі. Особливо актуальним є вирішення тих з них, що стосуються організації навчального процесу та інших складових педагогічної логістики впровадження дистанційних технологій у денній, заочній і, власне, дистанційній формах навчання. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29425