Наукові видання (ФПКВ)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29401
Browse
29 results
Search Results
Item Принципи створення віртуальних лабораторних практикумів з віддаленим доступом для загальнотехнічних дісциплін(Сумський державний університет, 2014) Чешко, Ірина Володимирівна; Чешко, Ирина Владимировна; Cheshko, Iryna VolodymyrivnaУ дистанційній форми навчання створення лабораторних практикумів принципово відрізняється від традиційних. Так би мовити, студент повинен мати лабораторію в домашніх умовах. Одним із можливих напрямків реалізації таких лабораторних практикумів може бути створення автоматизованих віртуальних лабораторій з віддаленим доступом. У такому випадку термін «віртуальний» не означає демонстрацію моделі або симуляцію експерименту, воно означає лише те, що панель управління лабораторного стенду замінена на комп'ютерну візуалізацію, тобто ручки управління приладів та індикатори відображаються на екрані монітора студента, а вимірювальне обладнання є реальним.Item Інтелектуальна система діагностики психоемоційного стану для студентів дистанційної форми навчання(Сумський державний університет, 2014) Прилепа, Д.В.; Шелехов, Ігор Володимирович; Шелехов, Игорь Владимирович; Shelekhov, Ihor VolodymyrovychВ даний час пильна увага приділяється різним аспектам впливу процесу навчання на студентів дистанційної форми. Це пов'язано з тим, що вивчення стану здоров'я студентів є неодмінною умовою їх успіхів у навчанні. Навчання у вузі має свої специфічні особливості, пов'язані з профілем вузу, умовами проживання, харчуванням та іншими чинниками, що роблять багато параметричний вплив на організм студентів і визначають функціональний стан.Item Матеріали дистанційної форми навчання для підвищення якості навчання студентів денної форми(Сумський державний університет, 2014) Базиль, Олена Олександрівна; Базиль, Елена Александровна; Bazyl, Olena OleksandrivnaОднією з характеристик Болонського процесу, до якого приєдналися всі вищі навчальні заклади України є те, що виділяється все більше часу на самостійну роботу. Студенту необхідно вміти правильно себе організувати, щоб все вчасно встигнути засвоїти. Крім того, він повинен вміти швидко знайти необхідну інформацію.Item Шляхи вдосконалення дистанційного курсу(Сумський державний університет, 2013) Юдін, О.М.; Божко, В.І.Для забезпечення інформаційної складової дистанційного навчального процесу викладачами університету розроблено понад 300 дистанційних курсів, а до кінця року їх буде майже 500. Проте, від кількісних показників необхідно зробити перехід до якісних. Важливість цього кроку обумовлена наступним. У традиційної освіті функція донесення навчального матеріалу до студента покладається на викладача. Від рівня його підготовки і майстерності в значній мірі залежить успіх навчання. У дистанційному навчанні ця функція реалізується за допомогою дистанційних курсів. Тому, важливе значення набуває їх якість. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33419Item Інтеграція освіти та науки України до Європейської освітньої системи(Сумський державний університет, 2013) Мозолевич, Г.Я.; Болвановська, Т.В.; Леляк, К.В.У сучасних умовах зростання ймовірності вступу України до Європейського союзу питання впровадження європейської системи освіти є одним з найбільш актуальних, оскільки це дозволить не лише громадянам України отримати більш сучасну освіту, а і дозволить українським навчальним закладам конкурувати з європейськими. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33417Item Досвід реалізації програмної платформи дистанційного навчання в ПУЕТ(Сумський державний університет, 2013) Ольховський, Д.М.Розвиток дистанційної складової навчального процесу є одним з пріоритетним напрямом діяльності Полтавського університету економіки і торгівлі (ПУЕТ). Необхідною умовою для успішної реалізації та розвитку системи дистанційного навчання є створення сучасної та функціональної програмної платформи, яка б мала можливість розміщення високо інтерактивних дистанційних курсів, засобів оцінювання знань та контролю успішності студентів, ведення ефективного діалогу між учасниками навчання. В основному цим вимогам відповідає навчальне середовище Moodle, яке було обрано в якості базової системи для впровадження дистанційних технологій в ПУЕТ. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33387Item Дистанційна освіта як засіб формування та розвитку інформаційної культури людини(Сумський державний університет, 2013) Петрук, В.М.Сьогодні є всі підстави говорити про формування нової культури – інформаційної, яка стає важливим елементом загальної культури людства. Її основою можуть стати знання про інформаційне середовище, уміння орієнтуватися в інформаційних потоках. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33378Item Проблеми створення тестів у дистанційних курсах(Сумський державний університет, 2013) Літвіненко, Ольга Анатоліївна; Литвиненко, Ольга Анатольевна; Litvinenko, Olha AnatoliivnaДля тих, хто хоча б раз зіткнувся з проблемою створення дистанційного курсу, не секрет, якої кропіткої та виснажливої роботи це потребує. Але добре зроблений дистанційний курс може бути предметом гордості автора. І ним хочеться поділитися з усіма своїми студентами, незалежно від форми навчання. Бо ж використання дистанційних курсів в навчальному процесі може допомогти при вирішенні багатьох проблем. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33337Item Зміна ролі викладача в умовах застосування електронних засобів навчання(Сумський державний університет, 2013) Коломієць, С.В.Сучасний динамічний світ потребує від особистості постійного оновлення знань, постійного саморозвитку та вдосконалення. За вказаних умов перед системою освіти постають нові завдання, головне з яких – підготовка майбутнього фахівця до життя в нових умовах інформаційного суспільства.Cистема освіти повинна перетворитися з системи закріплення знань в систему адаптації учнів та студентів до статусу менеджера свого майбутнього в процесі навчання. В такій системі акцент ставиться не на передачу інформації, а на закріплення механізмів її пошуку, відбору, вмінні трансформувати навчальну інформацію у вирішення практичних завдань, здатності швидко знаходити шляхи розв’язання проблем, вмінні презентувати результати своєї діяльності. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33334Item Світовий досвід якісної освіти через дистанційне навчання(Сумський державний університет, 2013) Коцьо, О.Я.Освіта є одним з основних компонентів благополуччя і використовується для визначення економічного розвитку і якості життя населення, що є ключовим фактором, який визначає рівень розвитку країни. Базисом якісної освіти слугує платформа з трьох основних складових: 1) загальний і безкоштовний доступ до якісної освіти; 2) використання новітніх технологій в навчанні; 3) сприятлива, безпечна і здорова атмосфера для викладання та навчання. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33331
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »