Наукові видання (ФПКВ)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29401

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 31
  • Item
    О роли преподавателя в дистанционном обучении
    (Сумский государственный университет, 2014) Тубол, Наталія Олексіївна; Тубол, Наталия Алексеевна; Tubol, Nataliia Oleksiivna
    Дистанционное обучение, возникшее в конце прошлого столетия, становится эффективной и перспективной системой подготовки специалистов, важнейшим компонентом системы образования. Оно является одной из главных образовательных инноваций наших дней, где применяются самые действенные принципы и методы образования. Программы дистанционного обучения разрабатываются специально для определённой целевой группы, определяя общие и индивидуальные цели, анализируя среду обучения, выбирая методы и средства. При дистанционном обучении преподаватель и студент разделены значительным расстоянием, а сам процесс обучения осуществляется при помощи электронной почты, телеконференции, диалога в режиме реального времени и т.д., поэтому встаёт вопрос о роли преподавателя.
  • Item
    Использование различных видов контроля в системе дистанционного обучения
    (Сумский государственный университет, 2014) Роденко, Алла Вікторівна; Роденко, Алла Викторовна; Rodenko, Alla Viktorivna
    В настоящее время дистанционное обучение становится все более актуальным. С развитием информационных технологий появилась возможность овладеть знаниями по выбранной специальности «не выходя из квартиры». Дистанционная форма обучения позволяет учиться тогда, когда студенту удобно: темп, время и объемы изучаемого материала он выбирает сам. ИКТ позволяют поддерживать взаимосвязь с преподавателями, сопровождающими тот или иной курс. И прежде всего такая связь осуществляется посредством контролей.
  • Item
    Принципи створення віртуальних лабораторних практикумів з віддаленим доступом для загальнотехнічних дісциплін
    (Сумський державний університет, 2014) Чешко, Ірина Володимирівна; Чешко, Ирина Владимировна; Cheshko, Iryna Volodymyrivna
    У дистанційній форми навчання створення лабораторних практикумів принципово відрізняється від традиційних. Так би мовити, студент повинен мати лабораторію в домашніх умовах. Одним із можливих напрямків реалізації таких лабораторних практикумів може бути створення автоматизованих віртуальних лабораторій з віддаленим доступом. У такому випадку термін «віртуальний» не означає демонстрацію моделі або симуляцію експерименту, воно означає лише те, що панель управління лабораторного стенду замінена на комп'ютерну візуалізацію, тобто ручки управління приладів та індикатори відображаються на екрані монітора студента, а вимірювальне обладнання є реальним.
  • Item
    Інтелектуальна система діагностики психоемоційного стану для студентів дистанційної форми навчання
    (Сумський державний університет, 2014) Прилепа, Д.В.; Шелехов, Ігор Володимирович; Шелехов, Игорь Владимирович; Shelekhov, Ihor Volodymyrovych
    В даний час пильна увага приділяється різним аспектам впливу процесу навчання на студентів дистанційної форми. Це пов'язано з тим, що вивчення стану здоров'я студентів є неодмінною умовою їх успіхів у навчанні. Навчання у вузі має свої специфічні особливості, пов'язані з профілем вузу, умовами проживання, харчуванням та іншими чинниками, що роблять багато параметричний вплив на організм студентів і визначають функціональний стан.
  • Item
    Матеріали дистанційної форми навчання для підвищення якості навчання студентів денної форми
    (Сумський державний університет, 2014) Базиль, Олена Олександрівна; Базиль, Елена Александровна; Bazyl, Olena Oleksandrivna
    Однією з характеристик Болонського процесу, до якого приєдналися всі вищі навчальні заклади України є те, що виділяється все більше часу на самостійну роботу. Студенту необхідно вміти правильно себе організувати, щоб все вчасно встигнути засвоїти. Крім того, він повинен вміти швидко знайти необхідну інформацію.
  • Item
    Translation vs distance learning
    (Sumy State University, 2014) Баранова, Світлана Володимирівна; Баранова, Светлана Владимировна; Baranova, Svitlana Volodymyrivna
    In the modern world the tendency towards electronic teaching aids is connected with Open Course Ware. Open Course Ware (OCW) is the result of collaboration among higher educational establishments all over the world in creating the open educational content. Distance learning is wide-spread in engineering, building, business administrating, teaching, economic professions.
  • Item
    Шляхи вдосконалення дистанційного курсу
    (Сумський державний університет, 2013) Юдін, О.М.; Божко, В.І.
    Для забезпечення інформаційної складової дистанційного навчального процесу викладачами університету розроблено понад 300 дистанційних курсів, а до кінця року їх буде майже 500. Проте, від кількісних показників необхідно зробити перехід до якісних. Важливість цього кроку обумовлена наступним. У традиційної освіті функція донесення навчального матеріалу до студента покладається на викладача. Від рівня його підготовки і майстерності в значній мірі залежить успіх навчання. У дистанційному навчанні ця функція реалізується за допомогою дистанційних курсів. Тому, важливе значення набуває їх якість. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33419
  • Item
    Інтеграція освіти та науки України до Європейської освітньої системи
    (Сумський державний університет, 2013) Мозолевич, Г.Я.; Болвановська, Т.В.; Леляк, К.В.
    У сучасних умовах зростання ймовірності вступу України до Європейського союзу питання впровадження європейської системи освіти є одним з найбільш актуальних, оскільки це дозволить не лише громадянам України отримати більш сучасну освіту, а і дозволить українським навчальним закладам конкурувати з європейськими. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33417
  • Item
    Social factors of distance learning: adopted from the experience of distance learning implementation in Poltava University of Economics and Trade
    (Сумський державний університет, 2013) Artemenko, V.M.
    The implementation of distance learning (DL) involves solving a number of problems including social ones. The main social groups are involved in this process such as institutions’ and departments’ managers; educational, training and IT support staff. It should be mentioned, that in each of these groups there are supporters and opponents of DL and their quantity varies from one university to another. It should also be pointed out, that the number of DL’s supporters rises considerably. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33414
  • Item
    Досвід реалізації програмної платформи дистанційного навчання в ПУЕТ
    (Сумський державний університет, 2013) Ольховський, Д.М.
    Розвиток дистанційної складової навчального процесу є одним з пріоритетним напрямом діяльності Полтавського університету економіки і торгівлі (ПУЕТ). Необхідною умовою для успішної реалізації та розвитку системи дистанційного навчання є створення сучасної та функціональної програмної платформи, яка б мала можливість розміщення високо інтерактивних дистанційних курсів, засобів оцінювання знань та контролю успішності студентів, ведення ефективного діалогу між учасниками навчання. В основному цим вимогам відповідає навчальне середовище Moodle, яке було обрано в якості базової системи для впровадження дистанційних технологій в ПУЕТ. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33387