Навчальні видання (ННІ БіЕМ)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/82793
Browse
1 results
Search Results
Item Методичні вказівки до самостійного вивчення навчальної дисципліни «Економічна політика та державне регулювання»(Сумський державний університет, 2024) Гордієнко, Віта Павлівна; Hordiienko, Vita Pavlivna; Котенко, Станіслав Ігорович; Kotenko, Stanislav IhorovychНавчальна дисципліна «Економічна політика та державне регулювання» є нормативною дисципліною, яку вивчають здобувачі освітнього ступеня «бакалавр» напрямів підготовки 073 «Менеджмент» та 281 «Публічне управління та адміністрування» очної, заочної та дистанційної форм здобуття вищої освіти. Метою навчальної дисципліни є формування у здобувачів вищої освіти системи теоретичних та методичних знань щодо принципів, функцій, методів та інструментів реалізації економічної політики і державного регулювання економіки. Дисципліна дозволяє сформувати в здобувачів розуміння тенденцій розвитку держави з урахуванням моделі економічного розвитку та державного регулювання; уміння обґрунтовувати державну економічну політику та вирішувати загальні економічні питання, а також передбачати наслідки того чи іншого рішення і знаходити оптимальні шляхи вирішення сучасних соціально-економічних проблем. Опанування дисципліни здійснюється за рахунок контактної роботи зі здобувачами вищої освіти (лекційні, практичні, семінарські заняття) та їх самостійної роботи. У сучасних умовах самостійна робота є важливою складовою організації освітнього процесу, оскільки в умовах дистанційної або змішаної форми навчання саме вона дозволяє закріпити, розширити та поглибити одержані знання на лекційних, семінарських та практичних заняттях дисципліни. Методичні вказівки до самостійного вивчення навчальної дисципліни «Економічна політика та державне регулювання» містять загальну структуру дисципліни для студентів різних форм навчання, рекомендації для вивчення теоретичних основ, перелік питань для самоконтролю, теми індивідуальних доповідей та зразки тестових завдань, які дозволять краще їм підготуватися до атестаційних заходів. Широкий перелік актуальних літературних джерел дозволить здобувачам розширити коло знань за певною темою.