Навчальні видання (ІФСК)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/114

Browse

Search Results

Now showing 1 - 6 of 6
  • Item
    Глобалізаційні виклики суспільної динаміки: антропологічний аспект
    (Сумський державний університет, 2025) Теліженко, Людмила Вікторівна; Telizhenko, Liudmyla Viktorivna
    Наприкінці ХХ століття англійський соціолог Е. Гідденс, аналізуючи динаміку суспільних процесів, звернув увагу на те, що вона має «нестримний», межовий характер, в наслідок чого сучасний світ виходить з-під контролю та «вислизає з рук» (Гідденс, 2004). Ознакою такого світу, на думку Е. Гідденса, стала поява безлічі ризиків, пов’язаних з використанням науки, технологій, особливо зі змінами в системі комунікацій, історичного досвіду подолання яких ми не маємо. Як «нові ризики» або «ризики нової якості», вони супроводжують глобалізаційні процеси, стаючи їх виразною ознакою, виміром та водночас викликом людству.
  • Item
    Особливості феномену співзалежності у сучасній психології
    (Сумський державний університет, 2021) Коляда, Наталія Вікторівна; Коляда, Наталия Викторовна; Koliada, Nataliia Viktorivna; Гуйван, К.
    На сьогодні аналіз літературних джерел свідчить про недостатню кількість досліджень співзалежності у психології. З одного боку, все частіше зустрічаються описи цього феномена представниками різних професій в області медицини, психіатрії, психології, консультування, соціальних служб. З іншого боку, сучасні автори не йдуть далі описів, які свідчать лише про те,що таке явище існує, а також майже не існує спроб оголосити це явище нової парадигмою в системі психологічного знання.
  • Item
    Leadership in medicine
    (Sumy State University, 2020) Козаченко, Юлія Сергіївна; Козаченко, Юлия Сергеевна; Kozachenko, Yuliia Serhiivna
    Leadership is one of the important forms of personal development. Today's changes are leading to continuous improvement of educational services. Students are a special population group that can be judged by society as a whole. Youth is a reflection of all the processes that take place in the country, how society cares for development and what it does, and the corresponding result can be obtained. Youth development is influenced by: family, upbringing, school (or other educational institutions), environment, environment, economic and social status of society. Negative changes in society also leave their mark on student youth. However, much depends on the individual. For example, people's perception of problems is completely different. For some, solving them can lead to frustration and frustration, while others make them stronger and more motivated. In today's context, we believe that the issue of leadership plays an important role in the formation of personality. It should be noted that humanity is evolving and new challenges are emerging to address the needs of society for young people who are ready to improve, to work on new technologies and inventions. Of course, there is a special emphasis in every developed country on the training of a health professional.
  • Item
    Analysis of quarantine effectiveness in Ukraine
    (Sumy State University, 2020) Lobatiuk, M.; Дунаєва, Марина Миколаївна; Дунаева, Марина Николаевна; Dunaieva, Maryna Mykolaivna
    Now one of the most pressing topics in the world is the disease caused by the coronavirus SARSCoV-2. The outbreak began in December 2019 in Wuhan, Hubei Province, China, but on March 11, 2020, WHO called the infection a pandemic. Now all people on the planet live in quarantine. On March 12, 2020, quarantine measures were introduced in Ukraine. We suggest looking at whether they produce results.
  • Item
    Політична участь жінок: результати дослідження
    (Сумський державний університет, 2017) Петренко, Н.
    Політична участь є інституціолізованим механізмом впливу громадян на функціонування політичної системи, формування політичних інститутів та процес вироблення політичних рішень, за допомогою якого реалізуються артикульовані суспільно-політичні інтереси.
  • Item
    Порівняння систем шкільної освіти Сінгапуру та Японії
    (Сумський державний університет, 2017) Коренівська, Ю.
    У кожній країні намагаються дотримуватися власної системи освіти. Звичайно, деякі системи дуже схожі, та все ж таки є значні відмінності між тією чи іншою системою навчання. Наприклад, деякі вчителі вважають, що учні краще запам’ятовують матеріал, якщо його постійно повторювати, а інші допомагають дітям зрозуміти чи то якесь висловлювання, чи то термін, а не змушують усе просто завчати напам’ять. Використовуючи, різні методи навчання такі країни як Сінгапур і Японія змогли досягти значних результатів у сфері освіти і сьогодні займають перші місця у всесвітньовідомих рейтингах.