Вісник Сумського державного університету. Економіка (2009-2024)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/193

Browse

Search Results

Now showing 1 - 4 of 4
  • Item
    Маркетингові інструменти забепечення макроекономічної стабільності
    (Сумський державний університет, 2017) Люльов, Олексій Валентинович; Люлев, Алексей Валентинович; Liulov, Oleksii Valentynovych
    Глобалізаційні процеси потребують від урядів країн пошуку нових чинників та інструменти підвищення конкурентоспроможності країн з метою забезпечення кращих позиції розвитку для своїх суспільств. В останні роки особливої уваги набула концепція національного брендингу, як непрямого способу отримання додаткових переваг поряд з іншими країнами. За даними Всесвітнього економічного форуму одним із головних стримуючих факторів збільшення рівня конкурентоспроможності України є її макроекономічна стабільність. З метою визначення взаємозв’язку рівня макроекономічної стабільності та національного бренду в роботі розглядаються методологічні підходи побудови рейтингу національних брендів заснованих на оцінці сприйняття країн резидентами інших держав або іншими цільовими аудиторіями. Робиться висновок, що використанні суто поведінкової моделі оцінки бренду країни для дослідження впливу на макроекономічну стабільність має ряд недоліків, що потребує додаткового врахування фінансового підходу, який аналогічно до погляду на країну, як мікропідприємство використовує інформацію про загальну продуктивність держави.
  • Item
    Методичні основи оцінки впливу маркетингових інструментів на макроекономічну стабльність національної економіки
    (Сумський державний університет, 2017) Люльов, Олексій Валентинович; Люлев, Алексей Валентинович; Liulov, Oleksii Valentynovych
    В роботі проведений аналіз світового досвіду методів оцінки бренду країни, на основі якого виділено два базових напрямку: «споживчий» підхід, «фінансовий підхід». Застосування коефіцієнту рангової кореляції Спірмена між оцінками брендів країн заснованих на «споживчому» підході дозволив виділити основні його недоліки при фрахуванні макроекономічної стабільності. Запропоновано для аналізу впливу бренду країни на макроекономічну стабільність використовувати «фінансовий підхід» в основі якого покладено використання об’єктивних показників визначених методом головних компонент.
  • Item
    Використання маркетингового підходу до формування іміджу країни з огляду на її макроекономічну стабільність
    (Сумський державний університет, 2017) Люльов, Олексій Валентинович; Люлев, Алексей Валентинович; Liulov, Oleksii Valentynovych
    Сучасні тенденції глобалізації та зростання конкуренції країн все частіше змушує держави шукати абсолютно нові чинники та інструменти підвищення їх конкурентоспроможності. Зокрема, актуального значення набувають маркетингові чинники створення конкурентних переваг. У статті розглядаються різні підходи до визначення понять які відображають питання маркетингового підходу до конкурентоспроможності країни, такі як «національний бренд», «імідж країни», «ідентичність країни» та «репутація країни». Проведений аналіз індексу глобальної конкурентоспроможності України та представлені основні зусилля, здійснені державою для побудови позитивного іміджу країни, який має значний вплив на міжнародному рівні. Підкреслюється важливість підсумовування реакцій та результатів досвіду зовнішніх та внутрішніх стейкхолдерів країни для розвитку та просування позитивного іміджу країни. Запропоновано концептуальну модель вивчення взаємозв'язку між іміджем країни та її конкурентоспроможністю.
  • Item
    Маркетинговий підхід до формування іміджу країни: основні детермінанти впливу та драйвери покращення макроекономічної стабільності
    (Сумський державний університет, 2017) Люльов, Олексій Валентинович; Люлев, Алексей Валентинович; Liulov, Oleksii Valentynovych
    Формування позитивного іміджу України є одним з пріоритетних завдань реалізації Європейського вектору розвитку країни. У статті проведено теоретичний аналіз наукових підходів, що стосуються визначення поняття «імідж країни», що нині існують у науковій літературі. Автор виділяє економічний, стратегічний, глобалізаційний, маркетинговий, політичний, дипломатичний, соціологічно-психологічний, інформаційний погляди до дослідження іміджу країни. З метою найбільш повного розкриття сутності «імідж країни» автором наводяться основні характеристиками даного поняття: складність, багатовимірність, відносність та динамічність. Пропонується власне розуміння досліджуваного поняття «імідж країни», заснованого на проаналізованому матеріалі. Робиться висновок, що останні зміни в функціонування ЄС обумовлюють необхідність включення до основних факторів та чинників формування позитивного іміджу параметрів, що характеризують макроекономічну стабільність, як у її внутрішнього так і зовнішнього прояві. Запропоновано модель іміджу країни, що дозволяє сформувати комплексну інформаційну базу розробки науково-методичного підходу до інтегральної оцінки іміджу країни, з урахуванням відмінності інтересів всіх груп учасників його формування.