Вісник Сумського державного університету. Економіка (2009-2024)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/193
Browse
2 results
Search Results
Item Sales-management як один з ключових напрямків управління сучасною організацією(Сумський державний університет, 2021) Матвєєва, Юлiя Тагiбекiвна; Матвеева, Юлия Тагибековна; Matvieieva, Yuliia Tahibekivna; Опанасюк, Юлія Анатоліївна; Опанасюк, Юлия Анатольевна; Opanasiuk, Yuliia Anatoliivna; Бондар, Тетяна Вікторівна; Бондарь, Татьяна Викторовна; Bondar, Tetiana Viktorivna; Петренко, Д.О.Одним із найбільш популярних та актуальних видів діяльності в усьому світі на сьогоднішній день є продажі товарів та послуг. У цьому контексті науковцями та практиками досліджуються навики, уміння та компетенції фахівців у даному напрямку діяльності. В компаніях, що працюють в галузі реалізації товарів та послуг, приділяється особлива увага розробці мотиваційної системи для сейлзменеджерів з метою підвищення їх продуктивності праці. В статті досліджуються теоретичні та науково-методичні підходи щодо удосконалення системи управління компанією, яка функціонує в галузі продаж. На прикладі досвіду однієї з ведучих компаній в галузі продаж визначаються основні напрямки та види продаж, виявляється сучасний інструментарій здійснення ефективних продажів. Також, в статті особливої уваги приділяється діловим характеристикам та особистісним якостям успішного сейлменеджера. У вигляді алгоритму описані бізнес-процеси для менеджера вхідної лінії. На базі використання системного аналізу вивчені процеси управління відділами продажів підприємств. Запропоновано підхід щодо визначення ефективності роботи сейлз-менеджерів, на основі якого передбачається формування річної матриці ефективності роботи сейлз-менеджерів. Виявлено основні причини втрат якісних запитів та замовлень. Запропоновано підхід до управління персоналом торгівельних підприємств та обґрунтовано необхідність ведення аналітичного контрою продаж, управління взаємопов’язаними процесами як єдиним потоком для ефективної роботи. Визначено напрямки підвищення ефективності роботи відділу продажів, шляхом зменшення часу на обробку запитів, запровадження управлінських заходів, Виявлено можливість збільшення доходу компанії шляхом збільшення якості роботи кожного працівника відділу продажів. Запропоновано систему мотивації для фахівців з продажів відповідно до їх рівнів: фінансова мотивація (І рівень), фінансова та не фінансова мотивація (ІІ рівень), промоція сейлз-менеджерів (ІІІ рівень), надання творчої свободи у роботі та можливість приймати рішення в управлінні компанією (VІ рівень). В свою чергу мотиваційний пакет повинен враховувати рівень відмови від замовлення за кожним менеджером. При цьому мають бути ураховані і напрямки продажів: В2В продажі, В2D продажі, В2С продажі, D2C продажі.Item Issues of the Society's Ecological Consciousness Formation Under the Modern Conditions(Sumy State University, 2015) Мирошниченко, Юлія Олександрівна; Мирошниченко, Юлия Александровна; Myroshnychenko, Yuliia Oleksandrivna; Матвєєва, Юлiя Тагiбекiвна; Матвеева, Юлия Тагибековна; Matvieieva, Yuliia Tahibekivna; Бондар, Тетяна Вікторівна; Бондарь, Татьяна Викторовна; Bondar, Tetiana ViktorivnaУ статті проаналізовано підходи до визначення екологічної свідомості та надано авторське визначення з позиції забезпечення збалансованого соціо-еколого-економічного розвитку. Виділено основні складові екологічної свідомості суспільства. Визначено проблеми формування екологічної свідомості. Обґрунтовано, що екологічна свідомість може бути вимірюваним показником. Запропоновано концептуальну модель діагностики рівня екологічної свідомості суспільства.