Вісник Сумського державного університету. Економіка (2009-2024)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/193
Browse
4 results
Search Results
Item Підвищення ефективності підприємницьких проектів в інтернет-середовищі завдяки використанню діджітальних інновацій(Сумський державний університет, 2022) Похилько, Світлана Василівна; Похилько, Светлана Васильевна; Pokhylko, Svitlana Vasylivna; Єременко, А.Ю.; Геніна, Д.С.Стаття присвячена дослідженню застосування діджітал-інструментів для ведення бізнесу. У зв’язку з пандемією COVID-2019 чисельна кількість підприємців були змушені провести цифрову трансформацію свого бізнесу в різних сферах діяльності. Отже, такі умови дали поштовх до створення електронного бізнесу та віртуального магазину, що на сьогодні є актуальними. Кількість користувачів інтернету зростає кожної хвилини, про що кажуть факти. За даними в усьому світі налічується близько 30 млн користувачів інтернету. А тому кількість онлайн-продажів зростає та буде зростати. У статті розглянуто інтернет-платформи, за допомогою яких здійснюється онлайн-торгівля, та маркетингові рішення, які є дієвими для даних онлайн-платформ. Також було проведено аналіз онлайн-замовлень товарів/послуг, які користувались попитом в 2020-2021 роках у покупців. Автори встановили, що покупці не стали набагато більше витрачати коштів на купівлю товарів/послуг, а просто вдалися до в іншої форми закупівель, знайшли місце, де легко та зручно здійснити онлайн-шопінг. Тому в дослідженні набули вагомості інструменти для покращення стану онлайн-бізнесу з використанням діджітал-рішень. Серед яких стало створення віртуального магазину, за допомогою якого можна не звертатися до фізичного магазину, а купувати та замовляти товари/послуги через гаджети. Зручність використання такої інноваційної ідеї відображається на попиті клієнтів, які не хочуть витрачати свій час на похід до магазину, а згодні купувати товар онлайн, навіть не торкаючись до нього. На основі проведеного дослідження було створено алгоритм побудови етапів успішної роботи віртуального магазину, завдяки якому з’являється можливість отримання максимально позитивного ефекту. Серед етапів даного алгоритму було спрогнозовано розширення можливостей персоналу завдяки створенню цифрового робочого місця. Визначено переваги застосування цифрового робочого місця. За результатами аналізу було встановлено, що цифрове робоче місце задовольняє вимоги в роботи і з боку керівництва, і з боку працівника. Основи застосування цифрових інструментів показано на прикладі закордонної компанії eBay, яка започаткувала це та створила віртуальний магазин. Дані діджитал іновації позитивно впливають на ріст національної та інформаційної економіки та на подальший їх розвиток.Item Drop shipping development under COVID-19 circumstances as the most common method of e-commerce(Sumy State University, 2021) Похилько, Світлана Василівна; Похилько, Светлана Васильевна; Pokhylko, Svitlana Vasylivna; Dvorianova, T.; Voloshyna E., E.Стаття присвячена аналізу теоретичних основ та економічної сутності дропшипінгу та впливу пандемії COVID-19 на розвиток дропшипінгу. Проведено бібліометричний аналіз найбільш релевантних публікацій у базі даних Scopus.Проаналізовано найбільш цитовані публікації за даною тематикою. Систематизація наукового досвіду показує, що експоненціальне зростання електронної комерції посилює складову дропшипінгу у розвитку бізнес-процесів, тому що у такому ланцюжку поставок електронної комерції є безліч переваг. Одна з них полягає у співпраці з виробниками продукції та пошуку споживачів для їх товарів та послуг. В той час як дроп шипер рекламує товар виробника на своїх веб-сайтах, керуючи всіма маркетинговими стратегіями та приймаючи замовлення від покупців. Особливо вчені звертають увагу на особливості управління запасами за такого методу електронної комерції. Адже зникає необхідність для продавця зберігати будь-яку продукцію. Тобто, витрати на запаси різко скорочуються. У роботі проаналізовано основні інструменти дропшипінгу та їх переваги для покращення показників бізнесу. Розкрито сутність дропшипінгу зі сторони дропшипера. Проведено аналіз типів дропшипінгу, найпопулярніших платформ, маркетингових інструментів для покращення ведення бізнесу. Зіставлено переваги та недоліки дропшипінгу для продавця і для споживача. Представлено авторський алгоритм дропшипінгу – етапи за якими функціонує модель дропшипінгу. Наведено актуальну статистику взаємозв`зку пандемії COVID-19 та різкого зростання електронної комерції. Визначено, що об'єми продажів деяких категорій продукції зросли в декілька разів з початком пандемії у світі, клієнти надавали перевагу при покупках в інтернет-магазинах такої продукції як гігієнічні засоби, ліки, їжа, одяг та взуття, книги. Результатами наукового дослідження є аналіз основних показників ринку дропшипінгу і прогнозування майбутнього зростання таких покупок без прямої участі виробника. Адже ця інноваційна концепція прямої доставки забезпечує гнучкість та економію часу, клієнти не повинні відвідувати магазини. Що користується великим попитом з урахуванням локдауна.Item Дослідження факторів впливу на стан світового страхового ринку(Сумський державний університет, 2021) Похилько, Світлана Василівна; Похилько, Светлана Васильевна; Pokhylko, Svitlana Vasylivna; Омельченко, А.О.Стаття присвячена дослідженню розвитку світового страхового ринку, аналізу факторів, що впливають на об'єкт дослідження. Роль страхових ринків в економіці кожної країни та світу в цілому є надзвичайно важливою. Громадяни високорозвинених країнах активно використовують страхування життя, медичне страхування, страхування свого майна та фінансових ризиків. Зважаючи, що основною діяльністю страхових компаній є надання страхових послуг та захисту населення, виникає необхідність приділити детальну увагу розвитку страхового ринку, який має індивідуальний характер для кожної з країн світу. Світовий страховий ринок можна умовно поділити за критерієм економічного розвитку країн. В роботі проведено аналіз стану світового страхового ринку, головним об’єктом аналізу виступав обсяг страховий премій. Дане дослідження проводилося за кількома напрямками, а саме, за світовими регіонами, за економічним розвитком країн та в світі в цілому. За результатами аналізу обсягу страхових премій було визначено період у якому відбулося зростання досліджуваного показника, завдяки цьому можна відмітити інтенсивний розвиток страхового ринку регіону, встановлено що даний ріст відбувся за рахунок розвиненої частини страхового ринку Американського регіону, також визначено розподіл часток регіонів, що розвиваються та розвинених регіонів на світовому ринку. На основі проведеного аналізу визначено необхідність дослідження факторів впливу на стан світового страхового ринку. Проаналізувавши обсяг страховий премій, як результуючу ознаку за допомогою корекційно-регресійного аналізу даних було виявлено пряму високу залежність валового внутрішнього продукту країни на стан страхового ринку даної країн. Досліджувану математичну модель було перевірено на адекватність, значущість та достовірність за допомогою відповідних показників. Фактори, на яких базувалась робота, перевірялись на статистичну значущість. Впливовими факторами в процесі перевірки виявилися валовий внутрішній продукт та платіжний баланс країни. Проведене в роботі дослідження доводить, що на стан світового страхового ринку перш за все впливає економічний розвиток країни.Item Соціальні мережі як майданчик для створення та розвитку бізнес-проектів(Сумський державний університет, 2020) Похилько, Світлана Василівна; Похилько, Светлана Васильевна; Pokhylko, Svitlana Vasylivna; Єременко, Анна Юріївна; Еременко, Анна Юрьевна; Yeremenko, Anna YuriivnaСтаття присвячена дослідженню застосування соціальних мереж для ведення бізнесу. Завдяки тому, що соціальні мережі заполонили життя сучасних людей і майже в кожної людини є свій власний профіль, велика кількість підприємців відразу ж відреагували створенням бізнес-акаунтів саме в місцях з масштабною потенційною аудиторією. Число осіб, що користуються соціальними мережами росте і, як насладок, кількість онлайн-покупок також відповідно зростатиме. У статті детально розглянуто множину популярних соціальних мереж, особливості можливостей роботи в них та особливості відносин між клієнтом та компанією, що продає товари/послуги. Проведено аналіз використання соціальних мереж у маркетинговій діяльності та запропоновано алгоритм їх використання у маркетинговій діяльності. Зіставлено переваги та недоліки присутності компанії в соціальних мережах. За результатами аналізу було встановлено, що використання соцмереж для розвитку бізнесу дає позитивний результат. Так, перевагами розвитку та ведення бізнесу в соціальних мережах вважаються зростання рівню продажів товарів/послуг та суттєве збільшення трафіку, клієнти легко розпізнають бренд завдяки лого, рекламі, відео. У продавця з’являється можливість працювати з будь-якої точки світу без чіткої прив’язки до певного місця роботи. Початкові витрати на бізнес-проекти в мережах є мінімальними в порівнянні з заснуванням інших видів бізнес-проектів. Просліджується потенційна можливість просування ділового партнерства через мережі, присутня можливість заощадження на рекламі і залучення великої кількості потенційних клієнтів. Спостерігається підвищення довіри клієнтів за рахунок того, що сторінки в соціальних мережах мають відкритий доступ. На основі проведеного дослідження були визначені основні етапи побудови бізнесу в соціальних мережах. Прогнозується, що за допомогою вірно обраної стратегії при просуванні продукції в мережах бізнес-проекти будуть мати великий успіх. Різке збільшення доходів від бізнесу в соціальних мережах благотворно впливатиме на зростання національної економіки і сприяє її розвитку в цілому.