Вісник Сумського державного університету. Економіка (2009-2024)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/193

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Item
    Сила "лайку". Вплив маркетингу в соціальних мережах на залучення клієнтів
    (Сумський державний університет, 2020) Рибіна, Олена Іванівна; Рыбина, Елена Ивановна; Rybina, Olena Ivanivna; Шепілов, Д.О.; Писаренко, К.О.
    В роботі розглянуто маркетингові комунікації в соціальних мережах, що дозволяють постійно підтримувати двосторонній зворотний зв'язок зі споживачами. Автори під маркетингом в соціальних медіа розуміють використання існуючих платформ для підвищення обізнаності про торгові марки серед споживачів шляхом використання принципів цих платформ. Визначено форми просування платформ: традиційні та соціальні (органічні). В роботі проаналізовано та систематизовано найпопулярніші соціальні мережі, до яких відносяться: Facebook, Whatsapp, Youtube, Instagram, Tik Tok, Twitter, LinkedIn, Pinterest, Snapchat. Розглянуті соціальні медіа поділено на: соціальні мережі, професійні мережі, відеохостинги, медіа для обміну знаннями, мікро-блоги та форуми користувачів. В роботі наведено ТОП соціальних мереж у світі станом на 2019 рік. В роботі виокремлено та обгрунтовано переваги маркетингу в соціальних медіа, а саме: створення бренду, лояльність клієнтів, конверсії, обслуговування клієнтів, підвищення обізнаності та брендингу, зростання клієнтської бази, залучення трафіку, лідів та продажів тощо. Оскільки соціальні мережі сприяють активному спілкуванню між компаніями та споживачами, стимулюють взаємодію серед користувачів – в роботі з’ясовано фактори, що впливають на залучення клієнтів; досліджено, який контент на сторінці бренду у соціальних мережах приваблює більшість та викликає бажання повторного візиту. Обгрунтовано, що при застосуванні SMM (SocialMediaMarketing) потрібно більше уваги приділяти до опублікованої інформації, оскільки це один з основних чинників впливу на клієнтів. В роботі наголошено на важливості відкритості як головного чинника при створенні довірчих стосунків "бренд-споживач", що в результаті формують поведінку покупця і в реальності. Доведено, що SMM – потужна медіа платформа зв'язку з клієнтами, побудови бренду, збільшення продажів та залучення трафіку веб-сайтів, оскільки за допомогою соціальних мереж бренд демонструє свою відкритість до спілкування. Обгрунтовано, що за допомогою соціальних мереж бренди залишаються в тренді.
  • Item
    Institutional culture of academic integrity
    (Sumy State University, 2018) Рибіна, Олена Іванівна; Рыбина, Елена Ивановна; Rybina, Olena Ivanivna; Васильєва, Тетяна Анатоліївна; Васильева, Татьяна Анатольевна; Vasylieva, Tetiana Anatoliivna; Кириченко, Костянтин Іванович; Кириченко, Константин Иванович; Kyrychenko, Kostiantyn Ivanovych; Люта, Ольга Василівна; Лютая, Ольга Васильевна; Liuta, Olha Vasylivna
    The article focuses on the fact that academic integrity is one of the elements of the internal quality assurance system in higher education institutions (hereinafter referred to as HEI). The essence of the concept "academic integrity" is revealed. The importance of the HEI management task - the introduction of the academic integrity principles in the educational environment at a non-formal level is substantiated. The modern academic environment must not only be ethically institutionalized but also have well-established ethical infrastructure and tools for ethically influencing those who commit unethical acts. The paper systematizes the basic principles and defines the benefits to adhere to the academic integrity of higher education applicants and lecturers.