Вісник Сумського державного університету. Економіка (2009-2024)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/193
Browse
2 results
Search Results
Item Бібліометричний аналіз наукових досліджень з питання сенсорного маркетингу(Сумський державний університет, 2021) Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla Yuriivna; Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Назаренко, А.П.У статті представлені результати аналізу публікацій із проблематики сенсорного маркетингу. Дослідження проводилось із застосуванням бібліометричного аналізу, а для наочного відображення отриманих результатів був використаний метод візуалізації. Загалом для досягнення мети цього дослідження було опрацьовано 182 публікації (статті) із наукометричної бази даних Scopus за період з 2004 по 2020 рр. Пошук у базі даних Scopus здійснювався у полі "title, abstract, keywords". Візуалізація результатів проводилася за допомогою програми VOSviewer. Проведений аналіз дозволив отримати наступні результати. По-перше, у результаті дослідження було визначено, що проблематика сенсорного маркетингу є достатньо новою і знаходиться на стадії розвитку. Загальна кількість публікацій у сфері сенсорного маркетингу, а також число цитувань поступово зростає, починаюси з 2011 р.; пік публікаційної активності припадає на 2020 рік. По-друге, третина публікацій відноситься до такої галузі знань як бізнес, менеджмент та бухгалтерський облік, по 10% публікацій стосуються таких галузей знань як економіка, економетрика і фінанси та психологічні науки. По-третє, над проблематикою сенсорного маркетингу працювати вчені з різних установ, країн та континентів. Наукова взаємодія за тематикою стає все тіснішою, що сприяє утворенню географічних кластерів, з них три найбільших об’єднуються навколо США, Великобританії та Франції. По-четверте, шість статей із аналізованих були процитовані більше 100 разів, що свідчить про їх високий науковий рівень та зацікавленість розглнутою тематикою. По-пяте, до основних «критичних» напрямків досліджень з проблематики сенсорного маркетингу належать sensory marketing, marketing, consumer behavior, color та music. Саме навколо цих ключових слів фоомуються потужні наукові кластери. Крім того, тематика досліджень значно поглибилася, перейшовши від аналізу взаємозв’язків сенсорного маркетингу та споживацької поведінки у статтях, опублікованих до 2015 року, до комплексного підходу до застосування інструментів сенсорного маркетингу, їх впливу на сприйняття продукції, запам’ятовування та ін., починаючи з 2019 р. Отримані результати аналізу та їх графічна інтерпретація є актуальними та формують основу для кращого розуміння проблематики сенсорного маркетингу, пошуку прогалин, над вирішенням яких можна працювати у подальших дослідженнях.Item Інтерактивні методи навчання як інструмент маркетингу освітніх послуг(Сумський державний університет, 2018) Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla Yuriivna; Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Колесник, А.А.У статті здійснено аналіз поширених форм взаємодії студентів та викладачів. Наведено їх сутнісну характеристику. Визначено переваги інтерактивних методів навчання, значимість та можливості застосування. Здійснено систематизацію інтерактивних методів навчання з точки зору доцільності застосування як інструменту маркетингу освітніх послуг. Визначено, що ринкове позиціонування закладів вищої освіти має грунтуватися на використанні їхніх переваг та їх відповідності вимогам споживача освітніх послуг.