Вісник Сумського державного університету. Економіка (2009-2024)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/193

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Item
    Вплив COVID-19 на ринковий капітал на прикладі туристичної галузі: досвід ЄС та інших країн світу
    (Сумський державний університет, 2021) Троян, Марія Юріївна; Троян, Мария Юрьевна; Troian, Mariia Yuriivna; Школа, Вікторія Юріївна; Школа, Виктория Юрьевна; Shkola, Viktoriia Yuriivna; Домашенко, Марина Дмитрівна; Домашенко, Марина Дмитриевна; Domashenko, Maryna Dmytrivna; Макаренко, Т.М.
    З поширенням пандемії COVID-19 туристична індустрія постала перед кризою, яка може виявитися найгіршою в історії. Останні роки туристична галузь була однією з тих галузей, що розвивались найбільш швидкими темпами, подекуди швидше ніж світова економіка в цілому. 2019 рік приніс в світовий порядок безпрецедентні зміни, що стосуються всіх соціо-еколого-економічних зв’язків. Які наслідки має та ще буде мати світовий туризм у зв’язку з поширенням пандемії COVID-19, які країни та регіони світу понесуть найбільші втрати, чим загрожує та які переваги несе в собі туристична криза, що принесе "новий порядок" світу для туристичної галузі, які інноваційні управлінські антикризові міри мають застосувати світові уряди та неурядові організації для виходу з безпрецедентної туристичної кризи – всі ці питання залишаються гостро актуальними та визначили тему дослідження. В роботі досліджено методичні розробки та рекомендації щодо подолання туристичної кризи в країнах Європи, що спричинена пандемією вірусу COVID-19, а саме в статті визначено основи та наслідки впливу пандемії на ринковий капітал на прикладі туристичної галузі в Європі і світі, показано що світова туристична індустрія є одним з основних факторів формування ринкового капіталу, досліджено ринковий капітал як складову інтелектуального капіталу на прикладі туристичної сфери у країнах ЄС, окреслено перспективи політики відновлення світового туризму, розроблено систему заходів стратегії виходу з світової кризи туристичної галузі за допомогою метода SWOT-аналізу. А саме : посилене багатостороннє співробітництво та потужна підтримка мають важливе значення для відновлення туризму; швидкість адаптації урядів на всіх рівнях та приватного сектору, задіяного в туристичній галузі та здатність швидко реагувати та адаптуватися до кризи; надання цілеспрямованої та доступної державної підтримки якомога швидше та ефективніше для вразливих туристичних підприємств, робітників та туристі; забезпечення чіткості політики та вжиття заходів обмеження невизначеності; винайдення та розвиток більш стійких та сталих (соціоеколого-економічних) моделей туризму; розвиток туристичної освіти та законодавства.