Вісник Сумського державного університету. Економіка (2009-2024)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/193
Browse
Search Results
Item Drop shipping development under COVID-19 circumstances as the most common method of e-commerce(Sumy State University, 2021) Похилько, Світлана Василівна; Похилько, Светлана Васильевна; Pokhylko, Svitlana Vasylivna; Dvorianova, T.; Voloshyna E., E.Стаття присвячена аналізу теоретичних основ та економічної сутності дропшипінгу та впливу пандемії COVID-19 на розвиток дропшипінгу. Проведено бібліометричний аналіз найбільш релевантних публікацій у базі даних Scopus.Проаналізовано найбільш цитовані публікації за даною тематикою. Систематизація наукового досвіду показує, що експоненціальне зростання електронної комерції посилює складову дропшипінгу у розвитку бізнес-процесів, тому що у такому ланцюжку поставок електронної комерції є безліч переваг. Одна з них полягає у співпраці з виробниками продукції та пошуку споживачів для їх товарів та послуг. В той час як дроп шипер рекламує товар виробника на своїх веб-сайтах, керуючи всіма маркетинговими стратегіями та приймаючи замовлення від покупців. Особливо вчені звертають увагу на особливості управління запасами за такого методу електронної комерції. Адже зникає необхідність для продавця зберігати будь-яку продукцію. Тобто, витрати на запаси різко скорочуються. У роботі проаналізовано основні інструменти дропшипінгу та їх переваги для покращення показників бізнесу. Розкрито сутність дропшипінгу зі сторони дропшипера. Проведено аналіз типів дропшипінгу, найпопулярніших платформ, маркетингових інструментів для покращення ведення бізнесу. Зіставлено переваги та недоліки дропшипінгу для продавця і для споживача. Представлено авторський алгоритм дропшипінгу – етапи за якими функціонує модель дропшипінгу. Наведено актуальну статистику взаємозв`зку пандемії COVID-19 та різкого зростання електронної комерції. Визначено, що об'єми продажів деяких категорій продукції зросли в декілька разів з початком пандемії у світі, клієнти надавали перевагу при покупках в інтернет-магазинах такої продукції як гігієнічні засоби, ліки, їжа, одяг та взуття, книги. Результатами наукового дослідження є аналіз основних показників ринку дропшипінгу і прогнозування майбутнього зростання таких покупок без прямої участі виробника. Адже ця інноваційна концепція прямої доставки забезпечує гнучкість та економію часу, клієнти не повинні відвідувати магазини. Що користується великим попитом з урахуванням локдауна.