Вісник Сумського державного університету. Економіка (2009-2024)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/193

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Item
    Застосування маркетингових комунікацій при підвищенні задоволеності здобувачів ВНЗ як показник довіри суспільству
    (Сумський державний університет, 2021) Росохата, Анна Сергіївна; Росохатая, Анна Сергеевна; Rosokhata, Anna Serhiivna; Мінченко, Марія Геннадіївна; Минченко, Мария Геннадьевна; Minchenko, Mariia Hennadiivna; Нестеренко, Володимир Іванович; Нестеренко, Владимир Иванович; Nesterenko, Volodymyr Ivanovych; Яцкова, Є.С.
    У статті запропоновано гіпотезу, що один із показників суспільної довіри може виступати ступінь задоволеності здобувачів вищої освіти освітньою програмою фахового спрямування за яким вони отримують знання та навички. Систематизація літературних джерел та підходів до вирішення проблеми відповідності освітніх програм очікуванням ринку засвідчила, що на сьогоднішній день залишається актуальним питання модернізації та постійне втілення інновацій в освітній процес. Актуальність вирішення даної наукової проблеми полягає в тому, що впровадження інноваційних підходів для підвищення задоволеності студентів кожного окремого ВНЗ стає підґрунтям для росту показників довіри суспільству, адже таким чином зростає їх професійний рівень і отримані навички знаходять швидку реалізацію на ринку праці та позитивні відгуки від роботодавців. З метою оцінки ступеню задоволеності студентів, було проведено маркетингове дослідження методом анкетування серед здобувачів освітнього рівня "Бакалавр" та "Магістр" спеціальності "Маркетинг". В статті представлені результати емпіричного аналізу даного маркетингового дослідження, які свідчать про досить високий рівень задоволеності студентів освітньою програмою, але в той самий час відображає бажання студентів отримувати більше практичних навичок методами неформальної освіти такими, як воркшопи, круглі столи, тренінги, семінари з практиками, ділові ігри тощо. За результатами здійсненого аналізу запропоновано створення інноваційного продукту в рамках навчального процесу додатковий курс неформальної освіти для студентів спеціальності "Маркетинг" з метою покращення практичних навичок, швидкого та адаптивного формування soft skills та підвищення рівня особистісної професійної ефективності та самоменеджменту. Результати проведеного дослідження та надані пропозиції можуть бути корисними для структурних підрозділів, що надають освітні послуги за спеціальністю "Маркетинг", а також для інституцій, що досліджують інструменти та впроваджують заходи для підвищення рівня суспільної довіри, особливо в напрямках, що стосуються довіри молоді.