Вісник Сумського державного університету. Економіка (2009-2024)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/193
Browse
Search Results
Item Marketing management in the field of theatre arts(Sumy State University, 2024) Демченко, М.Навіть враховуючи складні умови життя в Україні, суспільство завжди прагне до відновлення на наповнення себе позитивними емоціями. Враховуючи ці аспекти, театральна індустрія й досі розвивається навіть швидше ніж при пандемії з 2020 року. Відповідно, сьогодні маркетинг є важливим інструментом для успішного функціонування та розвитку театрального мистецтва, забезпечуючи його доступність, популярність та фінансову стабільність. Метою статті є проведення аналізу ефективності підтримки маркетингового управління в сфері театрального мистецтва. Результати аналізу запитів в пошуковій мережі Google, наукометричних баз даних Scopus and Web of Science підтверджують актуальність досліджуваної теми. Аналіз динаміки пошукових запитів за період з 2004 по травень 2024 року показав значні коливання інтересу до маркетингового управління та театрального мистецтва, що були обумовлені економічними кризами та пандемією COVID-19. Після відновлення у 2022 році нові маркетингові платформи, такі як TikTok, сприяли позитивним змінам у сфері маркетингового управління. Географічний аналіз свідчить про переважання інтересу до театрального мистецтва в Канаді, Австралії, Великій Британії та Ірландії, тоді як у Китаї, Бразилії, Німеччині та Україні більший інтерес спостерігається до маркетингового управління. Автором виявлено зростання рівня зацікавленості серед наукової спільноти в сфері дослідження ефективності маркетингового управління в театральній індустрії. Про це свідчить загалом зростання кількості наукових праць за останні п’ять років майже на 20 %, з врахуванням досить широкої географії публікаційної активності. Проведений конкурентний аналіз чотирьох найбільших та найпопулярніших театрів України – Національний академічний драматичний театр імені Лесі Українки, Національний академічний драматичний театр імені Івана Франка, Львівський національний академічний театр опери та балету імені Соломії Крушельницької та Київський національний академічний Молодий театр, підкреслив важливість сучасних маркетингових стратегій і активного використання соціальних медіа для успішного просування театральних постановок.