Вісник Сумського державного університету. Економіка (2009-2024)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/193

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Item
    Інструменти партнерського маркетингу для малого та середнього бізнесу
    (Сумський державний університет, 2022) Павленко, М.С.; Хоменко, Лілія Миколаївна; Хоменко, Лилия Николаевна; Khomenko, Liliia Mykolaivna
    У статті наведено результати дослідження інструментів партнерського маркетингу. Актуальність роботи пов’язана з тим, що щороку підвищується рівень конкуренції та компаніям необхідно об’єднуватися з іншими брендами для досягнення спільних цілей та забезпечення подальшого розвитку підприємства. Робота спрямована на систематизацію основних інструментів партнерського маркетингу. Завдання роботи полягають у визначенні основних інструментів партнерства, класифікації та виділенні тих, які можуть бути використані в малому та середньому бізнесі. Переваги партнерського маркетингу включають збільшення охоплення, розподіл навантаження, розповсюдження інформації про підприємство через сарафанне радіо та підвищення цінності для споживачів. Були виділені інструменти партнерського маркетингу, які використовуються більшістю компаній: афіліативний маркетинг, контент-партнерство, спонсорство, продуктове, дистрибуційне та роздрібне партнерство, продактплейсмент, програми лояльності, ліцензування, аутсорсинг і спільні підприємства. Для кожного з них були визначені різновиди та формати. Були виявлені переваги для основного бренду: підвищення впізнаваності бренду, покращення репутації, збільшення продажів, активності, поінформованості про продукти та послуги, доступ до ресурсів, збільшення видимості в пошукових системах та тривалості відвідування, економія часу, грошей і ресурсів та інші. Переваги для другорядного бренду: збільшення продажів, отримання додаткового доходу, підвищення впізнаваності компанії, доступ до ресурсів і аудиторії основного бренду та інші. Визначено показники відстеження ефективності співпраці для кожного інструменту: рентабельність інвестицій, охоплення, оборотність запасів, кількість нових і потенційних клієнтів, коефіцієнт конверсії. З’ясовано, що суб’єкти малого та середнього бізнесу як партнери можуть застосовувати всі перераховане вище інструменти, крім продакт-плейсменту, а як ініціатор – лише афіліативний маркетинг, контент-партнерство, дистрибуційне та роздрібне партнерство, а також ліцензування.