Вісник Сумського державного університету. Економіка (2009-2024)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/193
Browse
6 results
Search Results
Item Аналіз основних показників розвитку промисловості як основа формування маркетингової стратегічної діяльності вітчизняних підприємств(Сумський державний університет, 2019) Горета, Любов В`ячеславівна; Горета, Любовь Вячеславовна; Horeta, Liubov ViacheslavivnaРозвитку та зміцненню вітчизняного промислового комплексу в цілому і окремих суб’єктів господарювання зокрема сприятиме орієнтація на виробництво конкурентоспроможної наукомісткої інтелектуальної продукції. Промислові підприємства повинні мати за мету випуск продукції, яка користуватиметься попитом як на внутрішньому, так і на зовнішніх ринках збуту, забезпечуючи значну частину валової доданої вартості та прибутку. В статті проаналізовані основні показники розвитку промислової галузі України (індекс промислового виробництва, обсяг реалізованої промислової продукції, рентабельність операційної діяльності промислових підприємств, капітальні інвестиції промисловості, показники інноваційної діяльності у промисловості, частка промислових підприємств, які отримали прибуток, кількість промислових підприємств, кількість зайнятих працівників на промислових підприємствах). Аналіз основних показників розвитку та функціонування вітчизняних промислових підприємств визначає актуальність здійснення відповідної маркетингової політики. Маркетингова політика повинна бути частиною загальної політики промислових підприємств та передбачати розробку заходів, направлених на модернізацію ринкової та продуктової стратегій. При розробці заходів маркетингової стратегічної діяльності вітчизняних промислових підприємств враховувались: наявний потенціал вітчизняних підприємств на ринку промислової продукції України та їх стратегічні можливості. За результатами проведеного аналізу сформований комплекс пріоритетних завдань, направлених на ефективний розвиток вітчизняної промисловості, визначені основні складові маркетингової стратегічної діяльності промислових підприємств та сформульовані перспективи подальших досліджень.Item Моделювання системи антикризового управління на промисловому підриємстві(Сумський державний університет, 2018) Жулавський, Аркадій Юрійович; Жулавский, Аркадий Юрьевич; Zhulavskyi, Arkadii Yuriiovych; Кісиленко, К.С.; Петренко, Н.А.В статті визначені основні проблеми, щодо впровадження системи антикризового управління на промислових підприємствах. Детально розглянуті сучасні проблеми існування і розвитку промислових підприємств України. Для більш повного розуміння антикризового управління проведений аналіз теоретичних засад та історії розвитку систем антикризового управління в практиці закордонних держав та України. Розглянуті основні методи та заходи, що застосовуються у рамках антикризової діяльності. Визначені заходи були змодельовані та впроваджені на конкретному підприємстві з оцінкою економічного ефекту.Item Розробка моделі використання кластерного підходу при формуванні соціо-еколого-економічної рівноваги регіону(Сумський державний університет, 2018) Павленко, Олена Олексіївна; Павленко, Елена Алексеевна; Pavlenko, Olena Oleksiivna; Мартинець, Вікторія Володимирівна; Мартинец, Виктория Владимировна; Martynets, Viktoriia Volodymyrivna; Рибальченко, Світлана Миколаївна; Рыбальченко, Светлана Николаевна; Rybalchenko, Svitlana MykolaivnaУ статті проаналізований науково-методичний підхід до розробки моделі використання кластерного підходу при формуванні соціо-еколого-економічної рівноваги території. Визначені основні етапи реалізації кластерного підходу та запропонований алгоритм його реалізації.Item Маркетинг збуту промислових підприємств(Сумський державний університет, 2017) Михайлова, Л.І.; Нехай, В.В.Досліджується роль маркетингу у збутовій діяльності промислових підприємств та вимоги до його організації з метою пошуку та обрання шляхів посилення його впливу на усталення збуту продукції. Доводиться необхідність дотримання комплексності при реалізації функцій маркетингу, а пропозиції в сфері стратегії розвитку підприємств мають набувати форм дієвого результативного плану збутових заходів.Item Методологічні засади та практичний інструментарій маркетингового дослідження конкурентної позиції промислових підприємств(Сумський державний університет, 2016) Васильєва, Тетяна Анатоліївна; Васильева, Татьяна Анатольевна; Vasylieva, Tetiana Anatoliivna; Пересадько, Галина Олександрівна; Пересадько, Галина Александровна; Peresadko, Halyna OleksandrivnaБазисом формування конкурентоспроможності промислових підприємств є наявність конкурентних переваг на ринку збуту, які повинні стати ключовим елементом маркетингових досліджень конкурентного середовища промислових підприємств. В роботі обґрунтовано важливість оцінювання не стільки наявності конкурентних переваг промислових підприємств, скільки умов та факторів впливу, які забезпечили її наявність. Розроблена концепція маркетингових досліджень конкурентної позиції промислових підприємств на ринку збуту продукції передбачає формалізацію наявності конкурентних переваг, сформованих за рахунок ефективності використання відповідних внутрішніх по відношенню до промислових підприємств (виробничих, технологічних, кваліфікаційних, організаційних, управлінських, інноваційних, економічних) та/або зовнішніх (якісних, іміджевих, кон’юнктурних, збутових, інформаційно-комунікаційних) чинників конкурентного середовища. В якості методичного інструментарію обрано бінарний підхід із використанням рангів, який дозволяє провести оперативну оцінку, врахувати пріоритетність чинників конкурентного середовища та ступінь їх взаємозалежності і взаємообумовленості.Item Міжнародна інвестиційна діяльність як чинник підвищення конкурентоспроможності металургійних підприємств(Видавництво СумДУ, 2011) Мезенцева, О.О.Проаналізовано міжнародну інвестиційну діяльність як чинник підвищення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств. Узагальнено взаємозв’язок конкурентоспроможності підприємств та їх інвестування на міжнародному ринку після фінансової кризи. Проаналізовано рівень інвестиційної привабливості української металургії. Виділено напрями модернізації вітчизняної металургії з метою підвищення її конкурентоспроможності. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25425