Вісник Сумського державного університету. Економіка (2009-2024)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/193

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Item
    Territory marketing: study of key trends in the scientific research development
    (Sumy State University, 2024) Ясніковські, Адам Маріан; Yasnikovski, Adam Marian; Neiman, I.; Dubovenko, M.; Кайлюк, Олександр Георгійович; Kailiuk, Oleksandr Heorhiiovych
    Маркетинг територій є багатогранним науковим напрямком, який включає в себе елементи брендингу, використання цифрових технологій, оцінку ефективності та врахування культурних чинників. Він є важливим інструментом для економічного, соціального, культурного та екологічного розвитку територій. Він допомагає залучати інвестиції, підтримувати місцевий бізнес, підвищувати якість життя мешканців, зберігати культурну спадщину та сприяти стійкому розвитку. Метою статті є дослідження головних трендів публікаційної активності з тематики маркетингу територій. Авторами систематизовано напрямки дослідження маретингу територій: концептуальні основи маркетингу територій, стратегії брендингу територій, використання цифрових технологій у маркетингу територій, вимірювання ефективності маркетингових кампаній, вплив культурних і соціальних чинників. За допомогою інструментарію Scopus tools досліджено особливості публікаційної активності з тематики маркетингу територій. За період з 1990 по 2023 рік було проаналізовано більше ніж 1,573 публікацій. Серед країн-лідерів публікаційної активності Італія, США, Франція, Іспанія, Великобританія, Австралія, Португалія, Індія, Канада. Ключовими предметними галузями є Social Sciences, Business, Management and Accounting, Economics, Econometrics and Finance, Environmental Science, Engineering, Medicine. Найбільша кількість публікацій має афіляцію Polytechnic Institute of Cávado and Ave, Португалія, University of Guam, Guam Iland, Charles Darwin University, Australia. Автори роблять восновок, Відзначимо, що соціально-економічний розвиток та стратегії розвитку територій фокусуються на підвищенні конкурентоспроможності шляхом збереження і використання наявних, а також формування і реалізації нових конкурентних переваг, що визначають позиціонування території. З огляду на це, відповідні стратегії розвитку територій та міст повинні забезпечувати конвергенцію управлінських і економічних видів діяльності суб'єктів територіальної системи, ефективне управління за виробничою інфраструктурою, забезпечення потреб споживачів. В умовах глобальних екологічних викликів маркетинг територій може сприяти просуванню екологічно чистих технологій та практик. Це допомагає залучити інвестиції у стійкі проекти та підвищити екологічну свідомість населення.
  • Item
    Споживачі на ринку фінансових послуг: огляд поведінкових ефектів та світові підходи до їх врахування
    (Сумський державний університет, 2017) Буряк, Анна Володимирівна; Буряк, Анна Владимировна; Buriak, Anna Volodymyrivna; Діденко, Ірина Вікторівна; Диденко, Ирина Викторовна; Didenko, Iryna Viktorivna
    Врахування поведінкових аспектів на фінансовому ринку становить інтерес та є важливим як для регуляторної політики в контексті захисту прав споживачів на фінансовому ринку та коригування механізму конкуренції; так і для фінансових посередників під час трансформації своїх бізнес-моделей та маркетингової політики, особливо в частині продажу фінансових продуктів економічним агентам.