Інститут Шосткинський (ШІ)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/45
Browse
7 results
Search Results
Item Активізація розвитку пізнавальних процесів учнів через нестандартні форми і методи проведення факультативних занять з математики(Сумський державний університет, 2018) Залозна, С.А.Факультативні заняття в школі проводяться з метою поглиблення знань учнів з окремих курсів, розділів чи тем навчального предмета з урахуванням бажань учнів. Це одна з ефективних форм диференційованого навчання, яка розрахована на розвиток пізнавальних інтересів, здібностей і формування професійної орієнтації учнів, оволодіння методами наукових досліджень.Item Квадратні рівняння з параметром(Сумський державний університет, 2017) Нужна, А.О.; Щецова, Л.Л.Метою цієї роботи було бажання продемонструвати основні способи розв’язування задач з параметрами та переконати інших, що параметрами можна оперувати як числами, застосовуючи їх фіксованість, а також досліджувати їх “ступінь свободи”, тобто можливість змінюватись в межах заданих формул.Item Знайомство з діафантовими рівняннями(Сумський державний університет, 2017) Обложок, В.В.; Кочубей, С.Г.; Кузьменко, Т.В.Метою роботи є - підвищити рівень математичної культури; - розвинути в собі навички дослідницької діяльності в області математики; - навчитися самій та навчити інших розв'язувати діофантові рівняння ефективними методами; - застосовувати ці методи рішення задач з повсякденного життя людини, а також до завдань, пропонованих на ЗНО і в олімпіадних завданнях; - класифікувати методи рішення диференціальних рівнянь;Item Математика та музика(Сумський державний університет, 2016) Костюкевич, А.М.; Кочубей, С.Г.Математика та музика – два шкільні предмети, які можна розглядати, як два полюси культури людства. Слухаючи музику ми потрапляємо в чарівний світ звуків. Розв’язуючи математичні задачі, ми опиняємося у строгому просторі чисел. І не замислюємося про те, що світ звуків і простір чисел здавна сусідять, поряд один з одним.Item Математика в літературі(Сумський державний університет, 2016) Гох, М.М.Математика і література займають дуже значне місце в житті сучасного суспільства, а це означає, викликають до себе величезний інтерес. Що може їх об’єднувати? Математики, з її тяжіням до строгого наукового підходу, і літературою, з її цікавістю до духовного світу людини. Ми звикли вважати літературу гуманітарною наукою, а математику відносити до точних наук.Item Математика в житті людини(Сумський державний університет, 2016) Субот, О.Р.; Кочубей, С.Г.Без знання математики усе сучасне життя було б неможливе. У нас не було б гарних будинків, тому що будівельники повинні вміти вимірювати, розраховувати та будувати. Наш одяг був би дуже грубим, тому, що його потрібно добре скроїти, а для цього точно все виміряти. Не було б ні залізниць, ні кораблів, ні літаків, ніякої великої промисловості. Не було б радіо, телебачення, кіно, телефону і тисяч інших речей, що становлять частину нашої цивілізації. Використання математики, вимірювання «наскільки?», «як довго?» є життєво необхідною частиною світу, в якому ми живемо.Item Знання математики - успіх у шахах(Сумський державний університет, 2016) Лобастов, В.В.; Кочубей, С.Г.Гіпотеза: «Шахи - це не тільки захоплююча гра, але й оригінальний спосіб розвитку мислення, пам'яті, пізнання себе і навколишнього світу». Актуальність даної теми полягає в залученні учнів до вирішення логічних математичних задач, підвищенні їх інтересу до математики. Особливістю моєї роботи є те, що було не просто вирішувалися завдання, а була проведена аналогія між шахами та математикою.