Інститут Шосткинський (ШІ)

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/45

Browse

Search Results

Now showing 1 - 5 of 5
  • Item
    Знайомство з діафантовими рівняннями
    (Сумський державний університет, 2017) Обложок, В.В.; Кочубей, С.Г.; Кузьменко, Т.В.
    Метою роботи є - підвищити рівень математичної культури; - розвинути в собі навички дослідницької діяльності в області математики; - навчитися самій та навчити інших розв'язувати діофантові рівняння ефективними методами; - застосовувати ці методи рішення задач з повсякденного життя людини, а також до завдань, пропонованих на ЗНО і в олімпіадних завданнях; - класифікувати методи рішення диференціальних рівнянь;
  • Item
    Математика та музика
    (Сумський державний університет, 2016) Костюкевич, А.М.; Кочубей, С.Г.
    Математика та музика – два шкільні предмети, які можна розглядати, як два полюси культури людства. Слухаючи музику ми потрапляємо в чарівний світ звуків. Розв’язуючи математичні задачі, ми опиняємося у строгому просторі чисел. І не замислюємося про те, що світ звуків і простір чисел здавна сусідять, поряд один з одним.
  • Item
    Математика в літературі
    (Сумський державний університет, 2016) Гох, М.М.
    Математика і література займають дуже значне місце в житті сучасного суспільства, а це означає, викликають до себе величезний інтерес. Що може їх об’єднувати? Математики, з її тяжіням до строгого наукового підходу, і літературою, з її цікавістю до духовного світу людини. Ми звикли вважати літературу гуманітарною наукою, а математику відносити до точних наук.
  • Item
    Математика в житті людини
    (Сумський державний університет, 2016) Субот, О.Р.; Кочубей, С.Г.
    Без знання математики усе сучасне життя було б неможливе. У нас не було б гарних будинків, тому що будівельники повинні вміти вимірювати, розраховувати та будувати. Наш одяг був би дуже грубим, тому, що його потрібно добре скроїти, а для цього точно все виміряти. Не було б ні залізниць, ні кораблів, ні літаків, ніякої великої промисловості. Не було б радіо, телебачення, кіно, телефону і тисяч інших речей, що становлять частину нашої цивілізації. Використання математики, вимірювання «наскільки?», «як довго?» є життєво необхідною частиною світу, в якому ми живемо.
  • Item
    Знання математики - успіх у шахах
    (Сумський державний університет, 2016) Лобастов, В.В.; Кочубей, С.Г.
    Гіпотеза: «Шахи - це не тільки захоплююча гра, але й оригінальний спосіб розвитку мислення, пам'яті, пізнання себе і навколишнього світу». Актуальність даної теми полягає в залученні учнів до вирішення логічних математичних задач, підвищенні їх інтересу до математики. Особливістю моєї роботи є те, що було не просто вирішувалися завдання, а була проведена аналогія між шахами та математикою.