ВСП "Класичний фаховий коледж" (КФК)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/94901
Browse
Search Results
Item Організація рекламної діяльності шляхом використання Інтернет ресурсу(Відокремлений структурний підрозділ "Класичний фаховий коледж Сумського державного університету", 2024) Шульга, В.М.Інтернет-реклама розвивається динамічно та пропонує різноманітні способи просування та продажу товарів та послуг. Сьогодні інтернет вже використовується не тільки для пошуку інформації або можливості для спілкування, а й як потужний інструмент для ведення бізнесу, підтримки комунікації та просування продукції. Однією з ключових переваг організації рекламної діяльності з використанням Інтернет ресурсу є можливість оперативно відповідати на запити споживачів, підтримувати постійний контакт із ними та отримувати доступ до статистичних даних. Все це робить рекламу дуже привабливою для рекламодавців. Мета дослідження – розробка пропозицій щодо підвищення ефективності рекламної діяльності шляхом використання Інтернет ресурсу. Поставлена мета визначила необхідність вирішення наступних основних завдань: - розглянути теоретичні аспекти організації рекламної діяльності компанії; - визначити сутність та зміст рекламної діяльності; - систематизувати види реклами в Інтернеті та її особливості; -провести аналіз ринку маркетингових послуг в Україні; - охарактеризувати організаційно-економічну діяльність Агенції комунікацій "ВАРТО"; - проаналізувати середовище діяльності Агенції "ВАРТО"; - запропонувати заходи щодо підвищення ефективності рекламної діяльності Агенції «ВАРТО». Об'єктом дослідження є рекламна діяльність Агенції «ВАРТО». Предметом дослідження є процес організації рекламної діяльності компанії шляхом використання Інтернет ресурсу.Item Мотивація персоналу як чинник підвищення ефективності менеджменту(Відокремлений структурний підрозділ "Класичний фаховий коледж Сумського державного університету", 2024) Лебедь, К.Ю.У сучасних умовах розвитку економіки найважливішим фактором конкурентоспроможності та ефективності є не природні та фінансові ресурси, а ресурси людські, тобто люди, їх професійні та особисті якості, їх трудова мораль і прагнення до досягнення поставлених цілей, їх знання та вміння, їх творчі та новаторські здібності. У зв'язку з цим у теорії та практиці управління персоналом велике значення має напрям підвищення ефективності організації – удосконалення процесу управління персоналом на основі посилення мотивації у контексті формування систем стимулів, які спонукають сучасну людину до ефективної, високопродуктивної праці. У сучасних умовах визнання особистих інтересів персоналу як найважливіших актуалізує важливість та значимість проблем мотивації та стимулювання працівників. Мета дослідження – розробка заходів вдосконалення системи мотивації персоналу як чинника підвищення ефективності менеджменту компанії. Поставлена мета визначила необхідність вирішення наступних основних завдань: - розглянути теоретичні засади формування системи мотивації персоналу як чинника підвищення ефективності менеджменту компанії; - визначити зміст і структуру системи мотивації персоналу; - визначити плив системи мотивації персоналу на ефективність діяльності компанії; - провести організаційно-економічна характеристику ТОВ «Епіцентр-К»; - проаналізувати процес управління мотивацією персоналу ТОВ «Епіцентр-К»; - розробити заходи щодо вдосконалення системи мотивації праці ТОВ «Епіцентр-К». Об'єктом дослідження є система мотивації праці персоналу ТОВ «Епіцентр-К» Предметом дослідження виступають відносини, що складаються при вдосконаленні системи мотивації праці персоналу ТОВ «Епіцентр-К».