ВСП "Класичний фаховий коледж" (КФК)

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/94901

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 15
  • Item
    Організація рекламної діяльності шляхом використання Інтернет ресурсу
    (Відокремлений структурний підрозділ "Класичний фаховий коледж Сумського державного університету", 2024) Шульга, В.М.
    Інтернет-реклама розвивається динамічно та пропонує різноманітні способи просування та продажу товарів та послуг. Сьогодні інтернет вже використовується не тільки для пошуку інформації або можливості для спілкування, а й як потужний інструмент для ведення бізнесу, підтримки комунікації та просування продукції. Однією з ключових переваг організації рекламної діяльності з використанням Інтернет ресурсу є можливість оперативно відповідати на запити споживачів, підтримувати постійний контакт із ними та отримувати доступ до статистичних даних. Все це робить рекламу дуже привабливою для рекламодавців. Мета дослідження – розробка пропозицій щодо підвищення ефективності рекламної діяльності шляхом використання Інтернет ресурсу. Поставлена мета визначила необхідність вирішення наступних основних завдань: - розглянути теоретичні аспекти організації рекламної діяльності компанії; - визначити сутність та зміст рекламної діяльності; - систематизувати види реклами в Інтернеті та її особливості; -провести аналіз ринку маркетингових послуг в Україні; - охарактеризувати організаційно-економічну діяльність Агенції комунікацій "ВАРТО"; - проаналізувати середовище діяльності Агенції "ВАРТО"; - запропонувати заходи щодо підвищення ефективності рекламної діяльності Агенції «ВАРТО». Об'єктом дослідження є рекламна діяльність Агенції «ВАРТО». Предметом дослідження є процес організації рекламної діяльності компанії шляхом використання Інтернет ресурсу.
  • Item
    Мотивація персоналу як чинник підвищення ефективності менеджменту
    (Відокремлений структурний підрозділ "Класичний фаховий коледж Сумського державного університету", 2024) Лебедь, К.Ю.
    У сучасних умовах розвитку економіки найважливішим фактором конкурентоспроможності та ефективності є не природні та фінансові ресурси, а ресурси людські, тобто люди, їх професійні та особисті якості, їх трудова мораль і прагнення до досягнення поставлених цілей, їх знання та вміння, їх творчі та новаторські здібності. У зв'язку з цим у теорії та практиці управління персоналом велике значення має напрям підвищення ефективності організації – удосконалення процесу управління персоналом на основі посилення мотивації у контексті формування систем стимулів, які спонукають сучасну людину до ефективної, високопродуктивної праці. У сучасних умовах визнання особистих інтересів персоналу як найважливіших актуалізує важливість та значимість проблем мотивації та стимулювання працівників. Мета дослідження – розробка заходів вдосконалення системи мотивації персоналу як чинника підвищення ефективності менеджменту компанії. Поставлена мета визначила необхідність вирішення наступних основних завдань: - розглянути теоретичні засади формування системи мотивації персоналу як чинника підвищення ефективності менеджменту компанії; - визначити зміст і структуру системи мотивації персоналу; - визначити плив системи мотивації персоналу на ефективність діяльності компанії; - провести організаційно-економічна характеристику ТОВ «Епіцентр-К»; - проаналізувати процес управління мотивацією персоналу ТОВ «Епіцентр-К»; - розробити заходи щодо вдосконалення системи мотивації праці ТОВ «Епіцентр-К». Об'єктом дослідження є система мотивації праці персоналу ТОВ «Епіцентр-К» Предметом дослідження виступають відносини, що складаються при вдосконаленні системи мотивації праці персоналу ТОВ «Епіцентр-К».
  • Item
    Удосконалення системи менеджменту на підприємстві
    (Відокремлений структурний підрозділ "Класичний фаховий коледж Сумського державного університету", 2024) Желдак, А.В.
    В даний час бізнес-середовище знаходиться в постійному русі та зміні. Ринки змінюються, нові технології з'являються, а споживачі стають дедалі більш вимогливими. У цій ситуації підприємства змушені адаптуватися і змінювати свої процеси, щоб залишатися конкурентоспроможними. У такій ситуації процесний підхід до управління організацією стає необхідністю. Він дозволяє підприємствам керувати своїми бізнес-процесами, оптимізувати їх і досягати більшої ефективності, дозволяє гнучкіше реагувати на зміни середовища та підвищувати рівень задоволеності клієнтів. Мета дослідження – дослідження системи менеджменту на підприємстві та аналіз можливості впровадження процесного підходу на КП «Полтава-сервіс» Поставлена мета визначила необхідність вирішення наступних основних завдань: - розглянути основні поняття та загальні засади організації ефективної системи менеджменту підприємства - ознайомитись з механізмом управління як складової системи управління сучасними підприємствами; - визначити особливості процесного підходу в системі менеджменту підприємства; - вивчити методологію та методи впровадження процесного підходу на підприємстві; - проаналізувати підходи та програмні засоби автоматизації процесного підходу - дослідити систему менеджменту КР «Полтава-сервіс» - здійснити аналіз поточного стану організаційного середовища КП «Полтава-сервіс» щодо впровадження процесного підходу - запропонувати проєкт удосконалення системи менеджменту на КП «Полтава-сервіс» шляхом впровадження процесного підходу Об'єктом дослідження є система менеджменту на підприємстві. Предметом дослідження є відносини, що складаються при впроваджені системного підходу для удосконалення системи менеджменту на підприємстві.
  • Item
    Використання інформаційних технологій у процесі оперативного управління підприємством
    (Відокремлений структурний підрозділ "Класичний фаховий коледж Сумського державного університету", 2024) Бондар, А.О.
    Ефективне управління підприємством стає ключовим чинником підвищення його конкурентоспроможності та потребує використання сучасних методів та інструментів, адаптованих до роботи в інформаційному суспільстві. Найбільш значущим чинником розвитку сучасного підприємства є здатність своєчасно реагувати на динамічні зміни довкілля, повною мірою використовувати наявні можливості запровадження інформаційних технологій з метою оптимізації різних бізнес-процесів. Мета роботи – аналіз застосування інформаційних технологій в процесі оперативного управління підприємством та розробка заходів щодо впровадження сучасних інформаційних технологій у систему управління ТОВ «Мак-Транс». Поставлена мета визначила необхідність вирішення наступних основних завдань: - розглянути теоретичні аспекти застосування інформаційних технологій в управління підприємством; -визначити роль сучасних інформаційних систем та інформаційних технологій у оперативному управлінні підприємством; - провести аналіз використання інформаційних технологій у ТОВ «Мак –Транс»; - визначити основні напрямки вдосконалення діяльності ТОВ "Мак-Транс"; - розрахувати економічну ефективність запропонованих заходів. Об'єктом дослідження є інформаційні технології у системі оперативного управління ТОВ «Мак-Транс». Предметом дослідження є відносини в процесі оперативного управління підприємством та впровадження сучасних інформаційних технологій у систему управління ТОВ «Мак-Транс».
  • Item
    Удосконалення оцінки якості медичних послуг
    (Відокремлений структурний підрозділ "Класичний фаховий коледж Сумського державного університету", 2024) Пономарьова, К.В.
    Обґрунтуванням актуальності теми є дискусійність окремих питань удосконалення оцінки якості медичних послуг. Мета роботи полягає у аналізі та розробці заходів щодо удосконалення оцінки якості стоматологічних послуг. Відповідно до мети, вирішувалися такі задачі: - розглянуто структурну модель медичних послуг; - виявлено та охарактеризовано сучасні проблеми ринку стоматологічних послуг; - проаналізовано діяльність приватного підприємства «Діагностично-лікувальний центр «MEDGARANT»; - розроблено напрямки удосконалення оцінки якості медичних послуг на приватному підприємстві «Діагностично-лікувальний центр «MEDGARANT». В результаті аналізу діяльності приватного підприємства «Діагностично-лікувальний центр «MEDGARANT» було виявлено, що на даний момент діагностично-лікувальний центр не застосовує процедуру постійної оцінки якості. Оцінка якості послуг є фрагментарною та дискретною і є «пожежною» відповіддю на певні скарги клієнтів. Клініка проводить оцінку якості за технократичним підходом, який не враховує такий параметр, як сервіс. Така практика не дозволяє створити ефективну систему управління якістю стоматологічних послуг і мотивувати персонал на постійну взаємодію з клієнтами. Компанії потрібен маркетинговий підхід до оцінки якості. Оцінка виступатиме інструментом для утримання та залучення клієнтів за допомогою зворотного зв'язку. В якості цього підходу був обраний підхід визначення карти подорожі або шляху клієнта (Customer Journey Map). Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є приватне підприємство «Діагностично-лікувальний центр «MEDGARANT». Предмет досліджень – процес оцінки якості послуг, що надаються приватним підприємством «Діагностично-лікувальний центр «MEDGARANT». Результати досліджень можуть використовуватись не лише на приватному підприємстві «Діагностично-лікувальний центр «MEDGARANT, але й на будь-якому іншому підприємстві галузі.
  • Item
    Підвищення ефективності кадрової політики підприємства
    (Відокремлений структурний підрозділ "Класичний фаховий коледж Сумського державного університету", 2024) Полудень, І.С.
    Обґрунтуванням актуальності теми є дискусійність окремих питань ефективності кадрової політики підприємства сфери телекомунікаційних послуг. Мета роботи полягає у розробці рекомендацій щодо підвищення ефективності кадрової політики підприємства. Відповідно до мети, вирішувалися такі задачі: - розглянуто зміст кадрової політики сучасного підприємства у сфері телекомунікаційних послуг; - визначено показники ефективності кадрової політики компанії у сфері телекомунікаційних послуг; - охарактеризовано господарську діяльність АТ «Укртелеком»; - проаналізовано кадрову політику АТ «Укртелеком»; - узагальнено результати оцінки ефективності кадрової політики АТ «Укртелеком»; - розроблено шляхи підвищення ефективності кадрової політики АТ «Укртелеком». У кадровій політиці АТ «Укртелеком» очікуються якісні зміни, пов’язані із стабілізацією кадрів – створення комплексної системи адаптації кадрів, яка ґрунтується на наставництві; із оцінкою та атестацією персоналу – формування комплексної системи оцінки ефективності персоналу, яка дозволяла б зробити висновки про професійну придатність кожного окремого співробітника; із винагородою – використання матеріальної і нематеріальної мотивації співробітників у комплексі для підвищення ефективності кадрової політики; із розвитком персоналу – організація комплексної системи навчання персоналу. Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є діюче підприємство у сфері телекомунікацій АТ «Укртелеком» Предмет досліджень – оцінка ефективності кадрової політики АТ «Укртелеком» Результати досліджень можуть використовуватись не лише на АТ «Укртелеком», але й на будь-якому іншому підприємстві галузі.
  • Item
    Розробка проекту просування на ринку фітнес-послуг
    (Відокремлений структурний підрозділ "Класичний фаховий коледж Сумського державного університету", 2024) Корнієнко, К.А.
    Обґрунтуванням актуальності теми є дискусійність окремих питань розробки проєкту просування на ринку фітнес-послуг. Мета роботи полягає у вивченні теоретичних і практичних аспектів розробки проєктів просування та оцінці їх ефективності. Відповідно до мети, вирішувалися такі задачі: - розглянуто сутність і зміст маркетингової діяльності підприємства; - досліджено сучасні інструменти просування; - охарактеризовано етапи розробки проєктів просування; - проаналізовано діяльність клубу йоги NAMACTE YOGA CLUB; - розроблено проект просування у NAMACTE YOGA CLUB та оцінено його ефективність. В результаті аналізу основних елементів комплексу маркетингу NAMACTE YOGA CLUB було виявлено, що проблемою організації є недостатня кількість клієнтів, вона має певні наслідки у вигляді низької виручки і прибутку. Для вирішення цього завдання необхідно провести ряд управлінських і маркетингових заходів, одним з яких є розробка проєкту просування, метою якого є збільшення клієнтської бази до потрібної кількості (225 осіб) в результаті заходів проєкту, розрахованого на 6 місяців. У результаті реалізації проєкту рівень ефективності, досягнутий за рахунок запропонованих заходів, має позитивну спрямованість. Проєкт забезпечить досягнення точки беззбитковості за 6 місяців, а це означає, що вже в листопаді 2024 року організація почне отримувати прибуток. Витрати на проєкт не зроблять сильного впливу на економічну рівновагу NAMACTE YOGA CLUB. Підвищення ефективності свідчить про правильність вкладення коштів у розвиток підприємства. Поточна ситуація на ринку дає можливість для зростання організації, без ризику втратити потенційних клієнтів, так як NAMACTE YOGA CLUB вже має сприятливу репутацію і позитивний імідж. Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є діяльність клубу йоги NAMACTE YOGA CLUB. Предмет досліджень –просування послуг клубу йоги NAMACTE YOGA CLUB. Результати досліджень можуть використовуватись не лише у клубі йоги NAMACTE YOGA CLUB, але й у будь-якій іншій організації галузі.
  • Item
    Управління комплексом маркетингу у роздрібній торгівлі
    (Відокремлений структурний підрозділ "Класичний фаховий коледж Сумського державного університету", 2024) Єзерська, О.С
    Обґрунтуванням актуальності теми є дискусійність окремих питань управління комплексом маркетингу торговельного підприємства. Мета роботи полягає у розробці рекомендацій щодо удосконалення комплексу маркетингу магазину роздрібної торгівлі. Відповідно до мети, вирішувалися такі задачі: - розглянуто сутність і зміст маркетингу у роздрібній торгівлі; - виявлено особливості комплексу маркетингу у роздрібній торгівлі; - проаналізовано зовнішнє та внутрішнє середовище ТОВ «INTERSPORT», а також його маркетинговий комплекс; - розроблено рекомендації щодо удосконалення комплексу маркетингу магазину роздрібної торгівлі ТОВ «INTERSPORT». В результаті аналізу основних елементів комплексу маркетингу ТОВ «INTERSPORT» було виявлено основні проблеми досліджуваного підприємства роздрібної торгівлі: неефективність стимулювання збуту та рекламних каналів сприяють неефективності просування, зростанню витрат на рекламу і просування; відсутність належної інформації у торговій залі та пасивна поведінка торговельного персоналу сприяють зменшенню кількості покупців і відповідно зниженню виручки від продаж; відсутність системності у асортиментній політиці і сезонність продаж сприяють зростанню товарних запасів і відповідно зниженню коефіцієнта оборотності товарних запасів. Все це знижує рентабельність продаж. За допомогою методичного підходу до сегментації клієнтів, заснованого на використанні методології індексу спорідненості та поведінкових критеріїв сегментації, визначено основні сегменти клієнтів – «Прихильники моди» та «Поціновувачі послуг», для яких розроблено заходи щодо покращення маркетингового комплексу. Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є торговельне підприємство ТОВ «INTERSPORT». Предмет досліджень – комплекс маркетингу торговельного підприємства ТОВ «INTERSPORT». Результати досліджень можуть використовуватись не лише на ТОВ «INTERSPORT», але й на будь-якому іншому підприємстві галузі.
  • Item
    Мотивація персоналу в сучасних умовах
    (Відокремлений структурний підрозділ "Класичний фаховий коледж Сумського державного університету", 2024) Шаістов, К.Г.
    Обгрунтуванням актуальності теми є важливість дослідження питання мотивації персоналу підприємства в сучасних умовах. Метою даної роботи є розробка системи мотивації ТОВ «Ентер сервіс». Відповідно до поставленої мети необхідно вирішити наступні завдання: -розглянути теоретичні основи сутності мотивації та її роль в управлінні персоналом підприємства; -охарактеризувати інструменти мотивації та стимулювання персоналу підприємства; -надати організаційно-економічну характеристику ТОВ «Ентер сервіс»; -провести оцінку кількісного та якісного складу персоналу підприємства; -проаналізувати інструменти мотивації персоналу ТОВ «Ентер сервіс»; -запропонувати шляхи удосконалення мотивації персоналу ТОВ «Ентер сервіс». При виконанні роботи використовувалися методи аналізу, синтезу, анкетування, узагальнення, системного аналізу. Було встановлено, що досліджуване підприємство працювало стабільно. Оцінка задоволеності системою мотивації співробітників ТОВ «Ентер сервіс» знаходиться на середньому рівні. Працівники незадоволені умовами оплати та преміюванням праці, про це свідчить значна плинність кадрів підприємства. Для вирішення цих проблем і створення комплексної системи мотивації, запропоновано використання ряду заходів, серед яких для покращення матеріальної мотивації впровадження системи грейдів. Більш прозора система оплати з допомогою грейдування стимулюватиме працівників розвиватися на своїй посаді та використовувати передові методи та сучасні технології на практиці. Об'єктом дослідження є персонал «Ентер сервіс». Предметом дослідження є організаційно-економічні відносини, що виникають в процесі формування системи мотивації персоналу ТОВ «Ентер сервіс».
  • Item
    Удосконалення системи управління персоналом підприємства
    (Відокремлений структурний підрозділ "Класичний фаховий коледж Сумського державного університету", 2024) Черевач, С.С.
    Обгрунтуванням актуальності теми є важливість дослідження питання удосконалення системи управління персоналом підприємства, що важливо в сучасних умовах. Мета роботи полягає у розробці заходів щодо удосконалення системи управління персоналом ТОВ «Лінд». Відповідно до мети, вирішувалися такі задачі: -розглянуто зміст та структура системи управління персмоналом; - проаналізовано основні чинники та принципи побудови системи управління персоналом; - визначено методи управління персоналом підприємства; - проведено організаційно-економічну характеристику діяльності підприємства; -проаналізовано склад і структура персоналу підприємства; -оцінено ефективність системи управіління персоналом ТОВ «Лінд»; -запропоновано шляхи удосконалення системи управління персоналом підприємства; -проведено розрахунок економічної ефективності запропонованих заходів ТОВ «Лінд». При виконанні роботи використовувалися методи аналізу, синтезу, груповання, узагальнення, системного підходу. У результаті проведених досліджень встановлено, що економічний стан підприємства можна оцінити як стабільний. Це значить, що підприємство може забезпечити собі конкурентоспроможність на сучасному ринку. Середньооблікова чисельність персоналу є достатньою для реалізації діяльності. Переважну частку в кадровій структурі підприємства займають чоловіки із професійно-технічною освітою. На підприємстві існував дисбаланс у співвідношенні одержуваної працівниками заробітної плати та їх продуктивністю праці, що могло призвести до зниження мотивації та високої плинності кадрів. Були запропоновані заходи з вдосконалення поточної системи професійного навчання та розвитку персоналу, модернізції системи оплати праці для працівників. Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є персонал підприємства ТОВ «Лінд». Предметом досліджень є ефективність системи управління персоналом підприємства.