ВСП "Класичний фаховий коледж" (КФК)

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/94901

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Item
    Розробка керуючої схеми для транспортування зернових культур
    (Відокремлений структурний підрозділ "Класичний фаховий коледж Сумського державного університету", 2024) Прилуцький, О.С.
    Обгрунтуванням актуальності теми є оволодіння новим принципом проектування електронних схем з використанням математичних моделей і алгоритмів для побудови електронних схем з мінімальною кількістю елементів пам’яті, що дозволяє виконати схему простою з використанням мікроелектроніки. Відповідно до мети в роботі вирішувалися такі задачі: -виконаний аналіз схем управління пристроєм при транспортуванні зерна; - створений алгоритм управління пристроєм при транспортуванні зерна; - розроблена абстрактна та структурна моделі роботи схеми пристрою транспортування зерна; - використовуючи структурну схему, знайдені логічні рівняння роботи схеми пристрою при транспортуванні зерна; - вибрана елементна база для реалізації логічних рівнянь схеми пристрою при транспортуванні зерна; - побудована схема керування на програмованих логічних елементах (ПЛМ); - створена програма управління схемою пристрою транспортування зерна. Мета роботи полягає у розробці сучасної електронної схеми управління пристроєм при транспортуванні зерна. Згідно мети, вирішувалася задача розробки сучасної схеми управління з використанням програмованої логіки. При виконанні роботи була використана математична логіка, теорія алгоритмів, теорія скінченних автоматів, теорія програмування логічних матриць. Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є отримання мінімальних логічних рівнянь згідно отриманого алгоритму роботи схеми управління.
  • Item
    Розробка електронної схеми для керування ліфтом
    (Відокремлений структурний підрозділ "Класичний фаховий коледж Сумського державного університету", 2024) Пінчук, Д.М.
    Обґрунтуванням актуальності теми є оволодіння новим принципом проектування електронних схем з використанням алгоритмів і математичних моделей для побудови електронних схем з мінімальною кількістю елементів пам’яті та логічних елементів, що дозволяє виконати схему надзвичайно простою з використанням засобів мікроелектроніки. Відповідно до мети в роботі вирішувалися такі задачі: - виконаний аналіз схем керування пристроєм; - розроблений алгоритм роботи вибраного пристрою - розроблена абстрактна і структурна математичні моделі роботи електронної схеми; - на основі структурної схеми отримані канонічні рівняння роботи схеми пристрою управління ліфтом; - вибрана сучасна елементна база для реалізації канонічних рівнянь схеми пристрою - побудована схема управління на програмованих логічних елементах (ПЛМ); - розроблена програма роботи схеми управління пристрою. Мета роботи полягає у розробці сучасної електронної схеми керування пристроєм. Згідно мети, вирішувалася задача розробки сучасної схеми управління з використанням засобів програмованої логіки. При виконанні роботи використовувалися теорія алгоритмів, математична логіка, теорія скінченних автоматів, теорія програмування логічних матриць. Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є отримання мінімальних канонічних рівнянь згідно отриманого алгоритму роботи схеми управління.
  • Item
    Розробка схеми керування грузовими маневровими потягами на станції «Вирівка»
    (Відокремлений структурний підрозділ "Класичний фаховий коледж Сумського державного університету", 2024) Боженко, О.А.
    Обгрунтуванням актуальності теми є оволодіння новим принципом проектування електронних схем з використуванням алгоритмів і математичних моделей для побудови електронних схем з мінімальною кількістю елементів пам’яті та логічих елементів, що дозволяє виконати схему надзвичайно простою з використанням засобів мікроелектроніки. Відповідно до мети в роботі вирішувалися такі задачі: -виконаний аналіз схем керування керування рухом маневрових потягів; -розроблений алгоритм роботи схем керування рухом маневрового потягу на станції «Вирівка»; -розроблена абстрактна і структурна математичні моделі роботи електронної схеми керування рухом маневрового потягу на станції «Вирівка»; _-на основі структурної схеми отримані канонічні рівняння роботи схеми керування рухом маневрового потягу на станції «Вирівка»; -вибрана сучасна елементна база для реалізації канонічних рівнянь схеми керування рухом маневрового потягу на станції «Вирівка»; - побудована схема управління на програмованих логічних елементах (ПЛМ); -розроблена програма роботи схеми керування рухом маневрового потягу на станції «Вирівка»; Мета роботи полягає у розробці сучасної електронної схеми керування рухом маневрового потягу на станції «Вирівка»; . Відповідно до мети, вирішувалася задача розробки сучасної схеми управління з використанням засобів програмуємої логіки. При виконанні роботи використовувалися теорія алгоритмів, математична логіка, теорія скінченних автоматів, теорія програмування логічних матриць. Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є отримання мінімальних канонічних рівнянь згідно отриманого алгоритму роботи схеми керування.