ВСП "Класичний фаховий коледж" (КФК)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/94901
Browse
Search Results
Item Розробка керуючої схеми для транспортування зернових культур(Відокремлений структурний підрозділ "Класичний фаховий коледж Сумського державного університету", 2024) Прилуцький, О.С.Обгрунтуванням актуальності теми є оволодіння новим принципом проектування електронних схем з використанням математичних моделей і алгоритмів для побудови електронних схем з мінімальною кількістю елементів пам’яті, що дозволяє виконати схему простою з використанням мікроелектроніки. Відповідно до мети в роботі вирішувалися такі задачі: -виконаний аналіз схем управління пристроєм при транспортуванні зерна; - створений алгоритм управління пристроєм при транспортуванні зерна; - розроблена абстрактна та структурна моделі роботи схеми пристрою транспортування зерна; - використовуючи структурну схему, знайдені логічні рівняння роботи схеми пристрою при транспортуванні зерна; - вибрана елементна база для реалізації логічних рівнянь схеми пристрою при транспортуванні зерна; - побудована схема керування на програмованих логічних елементах (ПЛМ); - створена програма управління схемою пристрою транспортування зерна. Мета роботи полягає у розробці сучасної електронної схеми управління пристроєм при транспортуванні зерна. Згідно мети, вирішувалася задача розробки сучасної схеми управління з використанням програмованої логіки. При виконанні роботи була використана математична логіка, теорія алгоритмів, теорія скінченних автоматів, теорія програмування логічних матриць. Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є отримання мінімальних логічних рівнянь згідно отриманого алгоритму роботи схеми управління.Item Розробка електронної схеми для керування ліфтом(Відокремлений структурний підрозділ "Класичний фаховий коледж Сумського державного університету", 2024) Пінчук, Д.М.Обґрунтуванням актуальності теми є оволодіння новим принципом проектування електронних схем з використанням алгоритмів і математичних моделей для побудови електронних схем з мінімальною кількістю елементів пам’яті та логічних елементів, що дозволяє виконати схему надзвичайно простою з використанням засобів мікроелектроніки. Відповідно до мети в роботі вирішувалися такі задачі: - виконаний аналіз схем керування пристроєм; - розроблений алгоритм роботи вибраного пристрою - розроблена абстрактна і структурна математичні моделі роботи електронної схеми; - на основі структурної схеми отримані канонічні рівняння роботи схеми пристрою управління ліфтом; - вибрана сучасна елементна база для реалізації канонічних рівнянь схеми пристрою - побудована схема управління на програмованих логічних елементах (ПЛМ); - розроблена програма роботи схеми управління пристрою. Мета роботи полягає у розробці сучасної електронної схеми керування пристроєм. Згідно мети, вирішувалася задача розробки сучасної схеми управління з використанням засобів програмованої логіки. При виконанні роботи використовувалися теорія алгоритмів, математична логіка, теорія скінченних автоматів, теорія програмування логічних матриць. Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є отримання мінімальних канонічних рівнянь згідно отриманого алгоритму роботи схеми управління.Item Розробка схеми керування грузовими маневровими потягами на станції «Вирівка»(Відокремлений структурний підрозділ "Класичний фаховий коледж Сумського державного університету", 2024) Боженко, О.А.Обгрунтуванням актуальності теми є оволодіння новим принципом проектування електронних схем з використуванням алгоритмів і математичних моделей для побудови електронних схем з мінімальною кількістю елементів пам’яті та логічих елементів, що дозволяє виконати схему надзвичайно простою з використанням засобів мікроелектроніки. Відповідно до мети в роботі вирішувалися такі задачі: -виконаний аналіз схем керування керування рухом маневрових потягів; -розроблений алгоритм роботи схем керування рухом маневрового потягу на станції «Вирівка»; -розроблена абстрактна і структурна математичні моделі роботи електронної схеми керування рухом маневрового потягу на станції «Вирівка»; _-на основі структурної схеми отримані канонічні рівняння роботи схеми керування рухом маневрового потягу на станції «Вирівка»; -вибрана сучасна елементна база для реалізації канонічних рівнянь схеми керування рухом маневрового потягу на станції «Вирівка»; - побудована схема управління на програмованих логічних елементах (ПЛМ); -розроблена програма роботи схеми керування рухом маневрового потягу на станції «Вирівка»; Мета роботи полягає у розробці сучасної електронної схеми керування рухом маневрового потягу на станції «Вирівка»; . Відповідно до мети, вирішувалася задача розробки сучасної схеми управління з використанням засобів програмуємої логіки. При виконанні роботи використовувалися теорія алгоритмів, математична логіка, теорія скінченних автоматів, теорія програмування логічних матриць. Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є отримання мінімальних канонічних рівнянь згідно отриманого алгоритму роботи схеми керування.