Навчально-науковий інститут бізнес-технологій «УАБС» (ННІ БТ) (1980-2021)

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48923

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 49
  • Item
    Blended Education: Patterns of Implementation at Sumy State University
    (Lumen Publishing, 2019) Ляшенко, Ірина Володимирівна; Ляшенко, Ирина Владимировна; Liashenko, Iryna Volodymyrivna; Гнаповська, Людмила Вадимівна; Гнаповская, Людмила Вадимовна; Hnapovska, Liudmyla Vadymivna
    Останні роки були відзначені зростаючої глобальної тенденцією впровадження методів змішаного навчання у вищих навчальних закладах. Ця тенденція посилюється в українських вузах. Хоча в даний час змішане освіту в Україні, схоже, зростає, ефективність використання змішаного навчання все ще залишається неясною. Сьогодні більшість університетів почали використовувати дистанційне навчання і перехід на змішану систему навчання в класах. Вчені сперечаються про переваги і недоліки звичайного і змішаного освіти, оскільки обидва методи мають свої позитивні сторони і недоліки. Успішна інтеграція змішаного освіти в освітній процес була підтверджена численними дослідженнями. Це дослідження було розроблено, щоб визначити вплив змішаного освіти на навчальний процес. Першим питанням у дослідженні було виявлення основних сфер змішаного освіти, що впливають на освітній процес. Друге питання був направлений на визначення готовності студентів Сумського державного університету до переходу на змішаний освітній процес. На першому етапі було узгоджено технічне завдання, розроблено програму і інструменти, розроблений графік збору інформації. На другому етапі було підготовлено збір інформації, збір анкет, їх комп'ютерна обробка, сформовані таблиці і звіти. Відповіді, отримані від служби студентів, показали, що більшість студентів чітко розуміють систему змішаного навчання, позитивно ставляться до неї і більш мотивовані в своєму навчанні. Цей досвід пілотування поклав початок позитивної практики впровадження змішаного освіти в навчальний процес, де настійно рекомендується використовувати елементи змішаного освіти в навчальній діяльності в якості додаткової індивідуальної роботи у віртуальній онлайн-середовищі як розширює ефект шкільної роботи з допомогу сучасних електронних пристроїв і технологій.
  • Item
    "Мова" - "Людина" - "Культура" в лінгвокультурологічній перспективі
    (Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки, 2018) Гнаповська, Людмила Вадимівна; Гнаповская, Людмила Вадимовна; Hnapovska, Liudmyla Vadymivna; Дорда, Світлана Володимирівна; Дорда, Светлана Владимировна; Dorda, Svitlana Volodymyrivna
    У статті діалектика взаємозв’язків елементів семіотичної тріади «мова – людина – культура» аналізується у лінгвокультурологічній перспективі. Дослідження спирається на арсенал вітчизняних та зарубіжних розвідок, в надрах яких формується понятійно-термінологічний апарат сучасної лінгвокультурології. Наводяться різні точки зору на спектр завдань, що вирішуються цією міждисциплінарною галуззю наукового знання, у дослідницькому фокусі якої знаходиться пошук ознак мови як культурного коду нації. Думка про інтегративність лінгвокультурології, яка увібрала в себе компоненти методологічного апарату різних наук (психології, етнографії, соціології, когнітології, культурології тощо), доводиться шляхом стислого огляду методів, що використовуються у сучасних лінгвокультурних дослідженнях, які, саме завдяки зазначеній інтегративності, набувають статусу валідного джерела інформації про національно специфічну логіку сприйняття та оцінювання світу певним соціумом. Виходячи з цього, основні теоретичні положення статті ілюструються на матеріалі інтерпретації лінгвокультурного потенціалу, закодованого у внутрішній формі англійської антропонімії. Вибір онімів в якості об’єкта аналізу пояснюється специфікою їх семіотичного статусу: семантична структура онімічних знаків нерозривно пов’язана з позамовними ознаками етнокультурної спільноти, в надрах якої вони зародились. Виконуючи функцію суспільно обумовленої ідентифікації максизнака – людини – у розмаїтті її просторових, діяльнісних, особистісних, ціннісних орієнтирів, оніми функціонують як своєрідні культурно-історичні індекси суспільно значущих реалій, що дозволяє трактувати їх як лінгвокультуреми. Розгортання смислового простору цих лінгвокультурем надає дослідникові можливість декодувати реалії життя етносу-носія мови на певному етапі його соціально-культурного розвитку, зокрема ті з них, які через низку чинників позамовної природи були втрачені, вийшли з ужитку або є забутими і можуть бути відтворені лише завдяки процедурам лінгвокультурного аналізу.
  • Item
    Quality Language Assessment in University EFL Classroom
    (Sumy State University, 2017) Гнаповська, Людмила Вадимівна; Гнаповская, Людмила Вадимовна; Hnapovska, Liudmyla Vadymivna
    In recent years, teachers have become increasingly interested in the methodology by which the attitudes, knowledge and skills of EFL learners can be constructively developed. In line with this strand, European language examinations focus upon assessing a learner’s ability to use the language, and do not concentrate on testing whether learners can recite the rules of the language, or how many words they have learned, or whether they sound like a perfect native speaker. Modern language assessments are not interested in whether students can transform isolated sentences into paraphrased versions, or whether they can give a definition of a word out – or even within – the context. They are also rarely interested in whether the learner can translate sentences in his/her first language into the target language, or whether (s)he can translate sentences from the target language into the mother tongue or, indeed, whether (s)he can give the mother tongue equivalent of an underlined word in an English passage.
  • Item
    Современное образование в эпоху глобализации: традиционная классика VS цифровые технологии
    (Видавничий центр Київського національного лінгвістичного університету, 2016) Гнаповська, Людмила Вадимівна; Гнаповская, Людмила Вадимовна; Hnapovska, Liudmyla Vadymivna; Карпова, В.Н.
    В статті аналізуються тенденції формування та перспективи розвитку сучасної парадигми в освіті. Проводяться паралелі між класичними та інноваційними моделями навчання в контексті розгляду основних характеристик цифрового освітнього середовища, в якому розгортаються сучасні педагогічні процеси. Висвітлюються деякі аспекти глобальної проблеми комп’ютеризації навчання та пов’язані з ними питання виховання особистості студента. Наводиться короткий екскурс до проблематики моделювання штучного інтелекту та створення нейронету як альтернативного традиційним конвенціям формату освіти з фокусом на розвиток когнітивно-особистісного потенціалу студента.
  • Item
    Глобализация и инновации в образовании: аргументы "за" и "против"
    (Тернопольский национальный педагогический университет им. Владимира Гнатюка, 2016) Гнаповська, Людмила Вадимівна; Гнаповская, Людмила Вадимовна; Hnapovska, Lyudmyla Vadymivna; Карпова, В.Н.
    Аналізуються тенденції формування та перспективи розвитку сучасної парадигми в освіті. Проводяться паралелі між класичними та інноваційними моделями навчання в контексті розгляду основних характеристик цифрового освітнього середовища, в якому розгортаються сучасні педагогічні процеси. Висвітлюються деякі аспекти глобальної проблеми комп’ютеризації навчання, пов’язані з впровадженням формату дистанційної освіти, створенням нейромережі (нейронету) та розповсюдженням ідей нейрокомунікації, переходом на цифрові носії інформації, орієнтацією національних систем освіти на транснаціональний бізнес. Розглядаються варіанти екстраполяції положень сучасної цифрової педагогіки на їх практичне втілення у методиці навчання іноземних мов із фокусом на розвиток когнітивно-особистісного потенціалу студента.
  • Item
    Оним как знаковая сущность: значение, содержание и "семантическая память"
    (Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, 2015) Гнаповська, Людмила Вадимівна; Гнаповская, Людмила Вадимовна; Hnapovska, Lyudmyla Vadymivna
    У статті специфіка смислової структури власної назви розглядається з позицій визнання її згорнутим текстом особливого роду. Екстраполяція методології дослідження тексту на аналіз природи імені дозволила виявити діалектику взаємодії таких категорій як «значення» та «зміст» у семантичному просторі оніма.
  • Item
    Teacher Roles in Teaching Foreign Languages: Retrospective Analysis and Insights into the Future
    (Національний університет "Острозька академія", 2015) Гнаповська, Людмила Вадимівна; Гнаповская, Людмила Вадимовна; Hnapovska, Lyudmyla Vadymivna
    У статті наведено історичний екскурс у розвиток підходів до викладання іноземних мов. Концептуальні ознаки кожного з підходів охарактеризовано в термінах методів та прийомів, типових в межах розглянутих методологічних парадигм. Особливу увагу приділено професійним компетенція та ролям, що притаманні вчителю в контексті діяльнісно-орієнтованого підходу до навчання іноземних мов.
  • Item
    Teacher Roles in Teaching Foreign Languages: Retrospective Analysis and Insights into the Future
    (Національний університет "Острозька академія", 2015) Гнаповська, Людмила Вадимівна; Гнаповская, Людмила Вадимовна; Hnapovska, Liudmyla Vadymivna
    The article offers retrospective analysis of approaches to teaching foreign languages. Peculiarities of each of the approaches are interpreted pertaining to the set of methods and techniques available within the framework of the methodological paradigms under consideration. Special emphasis is placed on professional competences and roles inherent to teachers in the context of action-oriented learner-centred approach to language teaching.
  • Item
    Learner-centred Language Teaching: Teacher-Learner interaction Formats
    (ХНУ ім. В.Н. Каразіна, 2015) Гнаповська, Людмила Вадимівна; Гнаповская, Людмила Вадимовна; Hnapovska, Liudmyla Vadymivna
    The abstract dwells on the key issues related to the necessity of changing teacher-student partnership formats in the context of learner-centred approach to teaching foreign languages. The interpretation of "learner-centredness" as a concept is put into the humanistic perspective, the perspective of practical necessity, and the curriculum design perspective.
  • Item
    Ділова кореспонденція : рекомендації до написання та оцінювання
    (Українська академія банківської справи Національного банку України, 2014) Дорда, Світлана Володимирівна; Дорда, Светлана Владимировна; Dorda, Svitlana Volodymyrivna; Соколова, І.В.; Гнаповська, Людмила Вадимівна; Гнаповская, Людмила Вадимовна; Hnapovska, Lyudmyla Vadymivna; Бокун, І.А.
    Посібник містить систему вправ, покликаних розвинути вміння студентів ефективно спілкуватись англійською мовою як мовою міжнародної комунікації. Наявні в посібнику деталізовані пояснення сутності основних критеріїв оцінювання письма допоможуть тим, хто вивчає англійську мову, усвідомити базові стратегії продукування письмового тексту відповідно до норм мовної системи та соціокультурних вимог сучасного ділового світу. Матеріали видання також стануть у пригоді викладачам іноземної мови під час розробки ними завдань для оцінювання вмінь письма. Призначений для студентів економічних і правових спеціальностей немовних вузів.