Навчально-науковий інститут бізнес-технологій «УАБС» (ННІ БТ) (1980-2021)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48923
Browse
5 results
Search Results
Item Оцінювання ефекту від застосування інструментів маркетингових комунікацій банку(ТОВ «Інститут суспільної трансформації», 2014) Васильєва, Тетяна Анатоліївна; Васильева, Татьяна Анатольевна; Vasylieva, Tetiana Anatoliivna; Радченко, О.В.; Кривич, Яна Миколаївна; Кривич, Яна Николаевна; Kryvych, Yana MykolaivnaУправління ефективністю маркетингових комунікацій банку має бути спрямовано на зменшення випадкових, непрогнозованих менеджментом банку, спонтанних реакцій ринку на застосування комунікаційних дій, тому особливої актуальності набуває комплексне врахування фактора часу та сезонності, а також синергетичного впливу інших факторів при оцінюванні ефекту від застосування інструмента маркетингових комунікацій банку. На відміну від існуючих підходів, автор пропонує вимірювати цей ефект не обсягом зростання активів банку або клієнтської бази, а обсягом зростання кількості наданих послуг, який слід визначати залежно від адресності застосування інструмента маркетингових комунікацій банку та його спрямованості. Це дозволяє врахувати реакцію на застосований інструмент маркетингових комунікацій банку не тільки потенційних споживачів, які вперше виявили бажання скористатись послугами даного банку, а й реакцію тих клієнтів, які повторно звернулися до банку за отриманням нової або аналогічної послуги.Item Маркетинг у банку(Українська академія банківської справи Національного банку України, 2014) Васильєва, Тетяна Анатоліївна; Васильева, Татьяна Анатольевна; Vasylieva, Tetiana Anatoliivna; Козьменко, С.М.; Школьник, Інна Олександрівна; Школьник, Инна Александровна; Shkolnyk, Inna Oleksandrivna; Лєонов, Сергій Вячеславович; Леонов, Сергей Вячеславович; Lieonov, Serhii Viacheslavovych; Козьменко, О.В.; Костюк, Олександр Миколайович; Костюк, Александр Николаевич; Kostiuk, Oleksandr Mykolaiovych; Прокопенко, Ольга Володимирівна; Прокопенко, Ольга Владимировна; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Боронос, Володимир Миколайович; Боронос, Владимир Николаевич; Boronos, Volodymyr Mykolaiovych; Башлай, С.В.; Бондаренко, Алла Федорівна; Бондаренко, Алла Федоровна; Bondarenko, Alla Fedorivna; Гончаренко, Т.П.; Пересадько, Г.О.; Розкошна, О.А.; Гончарова, М.Л.; Гордієнко, Віта Павлівна; Гордиенко, Вита Павловна; Hordiienko, Vita Pavlivna; Кузьменко, Ольга Віталіївна; Кузьменко, Ольга Витальевна; Kuzmenko, Olha Vitaliivna; Пожар, О.М.; Сисоєва, Лариса Юріївна; Сысоева, Лариса Юрьевна; Sysoieva, Larysa Yuriivna; Кривич, Яна Миколаївна; Кривич, Яна Николаевна; Kryvych, Yana Mykolaivna; Циганюк, Дмитро Леонідович; Цыганюк, Дмитрий Леонидович; Tsyhaniuk, Dmytro Leonidovych; Федірко, В.В.; Афанасьєва, Ольга Борисівна; Афанасьева, Ольга Борисовна; Afanasieva, Olha Borysivna; Багмет, К.В.; Буряк, Анна Володимирівна; Буряк, Анна Владимировна; Buriak, Anna Volodymyrivna; Котляревський, О.В.; Куришко, Олександр Олександрович; Курышко, Александр Александрович; Kuryshko, Oleksandr Oleksandrovych; Бойко, Антон Олександрович; Бойко, Антон Александрович; Boiko, Anton Oleksandrovych; Самусевич, Ярина Валентинівна; Самусевич, Ярина Валентиновна; Samusevych, Yaryna Valentynivna; Олещук, М.Г.; Котенко, Олександр Олександрович; Котенко, Александр Александрович; Kotenko, Oleksandr Oleksandrovych; Ласукова, Анна Сергіївна; Ласукова, Анна Сергеевна; Lasukova, Anna Serhiivna; Іасєва, О.В.; Височина, Аліна Володимирівна; Высочина, Алина Владимировна; Vysochyna, Alina VolodymyrivnaУ навчальному посібнику висвітлені теоретичні питання та практичні завдання відповідно до програми дисципліни «Маркетинг у банку». Послідовно розкривається сутність складових елементів комплексу маркетингової діяльності сучасного банку та їх впровадження у загальну систему менеджменту банку.Item Антикризовий маркетинг як складова стратегічного управління банком(ТОВ «ДД «Папірус», 2013) Васильєва, Тетяна Анатоліївна; Васильева, Татьяна Анатольевна; Vasylieva, Tetiana Anatoliivna; Кривич, Яна Миколаївна; Кривич, Яна Николаевна; Kryvych, Yana MykolaivnaУ роботі здійснено аналіз ключових елементів маркетингового антикризового управління комерційним банкомItem Аналіз науково-методичних підходів до оцінки інноваційного потенціалу суб’єктів господарювання(Папірус, 2012) Васильєва, Тетяна Анатоліївна; Васильева, Татьяна Анатольевна; Vasylieva, Tetiana Anatoliivna; Лєонов, Сергій Вячеславович; Леонов, Сергей Вячеславович; Lieonov, Serhii Viacheslavovych; Кривич, Яна Миколаївна; Кривич, Яна Николаевна; Kryvych, Yana MykolaivnaУ роботі досліджуються ключові науково-методичні підходи до оцінки інноваційного потенціалу підприємств. На підставі проведених уточнень виділено рівні інноваційного потенціалу та запропоновано методичні рекомендації щодо його оцінки. Крім того викладено системний підхід до обґрунтування напрямів розвитку підприємства на основі інновацій шляхом розробки концептуальних положень системи управління інноваційним потенціалом.Item Управління потенціалом інноваційного розвитку підприємства на засадах маркетингу(Папірус, 2011) Васильєва, Тетяна Анатоліївна; Васильева, Татьяна Анатольевна; Vasylieva, Tetiana Anatoliivna; Лєонов, Сергій Вячеславович; Леонов, Сергей Вячеславович; Lieonov, Serhii Viacheslavovych; Кривич, Яна Миколаївна; Кривич, Яна Николаевна; Kryvych, Yana MykolaivnaДосліджено специфіку управління інноваційним розвитком підприємств на засадах маркетингу.