Навчально-науковий інститут бізнес-технологій «УАБС» (ННІ БТ) (1980-2021)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48923
Browse
3 results
Search Results
Item Інструменти банківського маркетингу(Українська академія банківської справи Національного банку України, 2010) Лопаткіна, І.В.В розділі підручника з Банківського маркетингу розглянуто поняття «інструменти банківського маркетингу", наведені основні характеристики кожного з інструментів з огляду на те, що банківська система виконує роль фінансового посередника між тими суб’єктами економіки, хто потребує коштів і є ефективним, і тими, хто в даний момент має вільні або потенційно, відносно вільні кошти, з тим, щоб від цього посередництва отримати загальний ефект, який полягає у підвищенні прибутковості всіх учасників даного процесу – безпосередньо клієнтів банків, самих банківських установ і суспільства загалом. Банківський маркетинг – інструмент підвищення ефективності фінансових відносин, економічної і фінансової ефективності виробництва у широкому сенсі цього поняття.Item Роль і перспективи банківського маркетингу(Українська академія банківської справи Національного банку України, 2010) Лопаткіна, І.В.В разділі підручника з Банківського маркетингу розглядаються питання ролі та перспектив банківського маркетингу крізь призму цілей діяльності банку, як прибуткової організації в умовах ринкової економіки. Визначається специфіка банківського маркетингу.Item Інноваційні та традиційні інструменти банківського маркетингу в контексті інфраструктурної ролі банків(НГУ, 2011) Лопаткіна, І.В.; Лопаткін, В.Г.; Бондаренко, Алла Федорівна; Бондаренко, Алла Федоровна; Bondarenko, Alla FedorivnaРозглянуто поняття «інструменти банківського маркетингу, наведені основні характеристики кожного з інструментів з огляду на те, що банківська система виконує роль фінансового посередника між тими суб’єктами економіки, хто потребує коштів і є ефективним, і тими, хто в даний момент має вільні або потенційно, відносно вільні кошти, з тим, щоб від цього посередництва отримати загальний ефект, який полягає у підвищенні прибутковості всіх учасників даного процесу – безпосередньо клієнтів банків, самих банківських установ і суспільства загалом. Банківський маркетинг – інструмент підвищення ефективності фінансових відносин, економічної і фінансової ефективності виробництва у широкому сенсі цього поняття.