Навчально-науковий інститут бізнес-технологій «УАБС» (ННІ БТ) (1980-2021)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48923
Browse
5 results
Search Results
Item Специфічні особливості проведення оцінки рівня конкурентоспроможності банківських послуг для фізичних осіб(Чабаненко Ю.А., 2011) Олещук, М.Г.Визначено специфічні особливості проведення оцінки рівня конкурентоспроможності банківських послуг для фізичних осібItem Фактори ціноутворення на депозитні банківські послуги для фізичних осіб(Освіта та наука, 2012) Олещук, М.Г.Специфічною особливістю оцінки рівня конкурентоспроможності депозитних банківських послуг для фізичних осіб є те, що аналіз здійснюється не лише за ціновим параметром, а й за показником якості банківської послуги. За умови підвищення вартості послуги її конкурентоспроможність має зменшуватися, а за умови збільшення якості – зростати.Item Еволюція становлення та прогноз розвитку ринку банківських послуг України(Львівський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України, 2011) Олещук, М.Г.У статті розглянуто еволюцію становлення та розвитку ринку банківських послуг та хронологія появи їх на ринку фінансових послуг. Представлено дослідження основних етапів розвитку банківської системи та становлення банківських послуг на кожному з них. Прогнозовано подальший розвиток ринку банківських послуг в Україні, які банки можуть враховувати при виведенні нових послуг на ринок.Item Проектний менеджмент як інструмент підвищення конкурентоспроможності банку на ринку банківських послуг(Бял ГРАД-БГ, 2010) Олещук, М.Г.На сучасному етапі розвитку економіки глобалізаційні явища стали поштовхом до значних змін в світовому банківському секторі. В останній рік в світі спостерігається односпрямована тенденція до зменшення кількості банків, переходу їх на вузькоспеціалізовані при збільшенні рівня капіталізації, підвищення якості певного спектра послуг, стрімкого розвитку технологій, швидкого пристосуватися до зовнішніх умов з максимальною користю для себе. Це пояснюється тим, що банки змушені працювати в більш жорстких умовах конкуренції, що склалася в даному сегменті ринку, і намагаються утримати вже існуючих клієнтів, завоювати потенційних.Item Прогнози розвитку ринку банківських послуг України(Українська академія банківської справи Національного банку України, 2011) Олещук, М.Г.Динамічність ринку банківських послуг та загострення конкуренції на ньому змусили банки вести пошук додаткових шляхів отримання конкурентних переваг. Створення нових послуг та підвищення конкурентоспроможності вже існуючих, суттєво залежить від кон’юнктури подальшого розвитку ринку банківських послуг.