Навчально-науковий інститут бізнес-технологій «УАБС» (ННІ БТ) (1980-2021)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48923
Browse
18 results
Search Results
Item Досвід менеджменту системи вищої освіти Німеччини(Київський національний університет культури і мистецтв, 2018) Отрощенко, Лариса Степанівна; Отрощенко, Лариса Степановна; Otroshchenko, Larysa StepanivnaАктуальність. Людський капітал є визначним чинником конкурентноздатності країни. Це утверджує вирішальну роль освіти в піднесенні економічного та соціального добробуту країни. Реформування вітчизняної системи вищої освіти здійснюється у напрямі забезпечення нового освітнього менеджменту й управління вищими навчальними закладами та фінансування наукової діяльності. Досвід Німеччини як країни з однією із кращих у світі системою вищої освіти в цьому питанні становить для нас неабиякий інтерес. Мета і методи. На основі вивчення наукових праць німецьких, українських і російських науковців визначити головні чинники ефективності менеджменту вищої освіти Німеччини з метою подальшого творчого використання прогресивних ідей німецького досвіду в галузі вищої освіти України. Методи дослідження – порівняльний аналіз і синтез для визначення змісту реформування освітнього менеджменту у вищій освіті Німеччини; конкретизація, узагальнення й систематизація наукових концепцій з досліджуваної проблеми для визначення сутності структурних реформ і реформ у галузі освітнього менеджменту та фінансування ВНЗ Німеччини. Результати. Результатом дослідження стало окреслення головних зовнішніх і внутрішніх чинників ефективності освітнього менеджменту Німеччини. Висновки та обговорення. Наукова новизна полягає у визначенні головних внутрішніх й зовнішніх чинників ефективності менеджменту вищої освіти Німеччини. Практичне значення одержаних результатів виявляється в можливості використання передових ідей німецького досвіду у реформуванні вітчизняного освітнього менеджменту.Item Особливості іншомовної підготовки економістів у Німеччині(Полтавський національний технічний університет ім. Юрія Кондратюка, 2014) Отрощенко, Лариса Степанівна; Отрощенко, Лариса Степановна; Otroshchenko, Larysa StepanivnaУ тезах охарактеризовано особливості викладання іноземних мов для економістів у ВНЗ НімеччиниItem Застосування інноваційних методів навчання у вищій освіті Німеччини(Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, 2012) Отрощенко, Лариса Степанівна; Отрощенко, Лариса Степановна; Otroshchenko, Larysa StepanivnaУ статті розглянуто інноваційні методи навчання, які використовуються у системі вищої освіти Німеччини. На основі вивчення праць німецьких вчених автор презентує особливості інноваційних методів, характеризує такі методи, як метод проектів, мозковий штурм, ділові та рольові ігри, кейс-метод тощо.Item Реалізація дуального принципу навчання у вищій освіті Німеччини(Бял ГРАД- БГ, 2012) Отрощенко, Лариса Степанівна; Отрощенко, Лариса Степановна; Otroshchenko, Larysa StepanivnaУ статті проаналізовано застосування дуального принципу навчання у вищій освіті Німкччини; охарактеризовано моделі дуального навчання.Item Особливості підготовки магістрів у вищій освіті Німеччини(Міністерство освіти і науки України, Національна бібліотека України імені В.І.Вернадського., 2011) Отрощенко, Лариса Степанівна; Отрощенко, Лариса Степановна; Otroshchenko, Larysa StepanivnaУ статті досліджуються особливості організації навчального процесу підготовки магістрів у вищий освіті Німеччини. Автор розглядає типи магістрів, умови прийому до магістратури, зміст навчання, види дипломів.Item Тенденції децентралізації управління вищою освітою в Німеччині(Львівська педагогічна спільнота, 2012) Отрощенко, Лариса Степанівна; Отрощенко, Лариса Степановна; Otroshchenko, Larysa StepanivnaУ тезах проаналізовано децентралізовану модель управління освітою НімеччиниItem Мовні центри університетів Німеччини як чинники розвитку фахової та інтеркультурологічної компетентностей майбутніх економістів-міжнародників(Львівський національний університет ім. Івана Франка, 2008) Отрощенко, Лариса Степанівна; Отрощенко, Лариса Степановна; Otroshchenko, Larysa StepanivnaУ тезах розглянуто особливості формування професійної та інтеркультурологічної компетентностей у вищих навчальних закладах Німеччини за рахунок їх мовних центрів.Item Інтернаціоналізація та глобалізація вищої освіти Німеччини(Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка, 2000) Отрощенко, Лариса Степанівна; Отрощенко, Лариса Степановна; Otroshchenko, Larysa StepanivnaУ статті досліджуються сучасні тенденції розвитку вищої освіти Німеччини – процеси інтернаціоналізації та глобалізації. Автор розглядає основні форми й характеристики досліджуваних явищ, а саме: навчання німецьких студентів за кордоном, інтернаціоналізація змісту навчання, зростаюча ініціатива з підтримки міжнародних проектів, підвищення можливостей для вивчення іноземних мов тощо.Item Впровадження європейських кваліфікаційних рамок у професійній освіті Німеччини(Українська академія банківської справи Національного банку України, 2008) Отрощенко, Лариса Степанівна; Отрощенко, Лариса Степановна; Otroshchenko, Larysa StepanivnaРозглянуто деякі здобутки Німеччини на шляху до впровадження європейських кваліфікаційних рамок та створення власних національних освітніх стандартів.Item Професійна підготовка майбутніх фахівців економічного профілю в Німеччині(ТОВ «Видавниче підприємство «ЕДЕЛЬВЕЙС», 2006) Отрощенко, Лариса Степанівна; Отрощенко, Лариса Степановна; Otroshchenko, Larysa StepanivnaУ статті розглядаються особливості організації професійної підготовки майбутніх фахівців економічного профілю у Німеччині. Проаналізовано нормативно-правову базу функціонування вищої освіти країни, зміст навчання та форми проведення занять у навчальній: закладах вищої економічної освіти Німеччини. Звертається увага на дисципліни, за якими ведеться підготовка спеціалістів економічного профілю.