Навчально-науковий інститут бізнес-технологій «УАБС» (ННІ БТ) (1980-2021)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48923
Browse
11 results
Search Results
Item Сучасні аспекти розвитку клієнтинг-стратегії банку(Харківський національний економічний університет, 2013) Бондаренко, Алла Федорівна; Бондаренко, Алла Федоровна; Bondarenko, Alla Fedorivna; Косенко, В.І.; Розкошна, О.А.У статті висвітлені теоретичні підходи до визначення концепції маркетингу відносин (клієнтинг), аналізуються сутність та особливості даної концепції, розглядаються практичні можливості застосування сучасних інноваційних технології банківського маркетингу щодо залучення клієнтівItem Формування ефективної реклами банку(Ефективна економіка, 2014) Бондаренко, Алла Федорівна; Бондаренко, Алла Федоровна; Bondarenko, Alla Fedorivna; Розкошна, О.А.; Койло, В.В.У статті досліджувалася сучасна проблематика банківської реклами та її вплив на вибір клієнтської аудиторії. Головний акцент ставився на вдосконалення алгоритму розробки рекламної політики банку. Визначена концептуальна лінія, де головна роль належить різним видам реклами банків, як інструменту досягнення конкурентоспроможності кредитно-фінансових установ. Обґрунтувано застосування того чи іншого виду реклами банківськими установами для залучення більшого кола споживачів.Item Формування ефективної реклами банку(Дніпропетровський державний аграрно-економічний університет, 2013) Бондаренко, Алла Федорівна; Бондаренко, Алла Федоровна; Bondarenko, Alla Fedorivna; Розкошна, О.А.; Койло, В.В.У статті досліджувалася сучасна проблематика банківської реклами та її вплив на вибір клієнтської аудиторії. Головний акцент ставився на вдосконалення алгоритму розробки рекламної політики банку. Визначена концептуальна лінія, де головна роль належить різним видам реклами банків, як інструменту досягнення конкурентоспроможності кредитно-фінансових установ. Обґрунтувано застосування того чи іншого виду реклами банківськими установами для залучення більшого кола споживачів. Вперше визначені межі використання різних видів реклами у банківській сфері, заперечується використання масової реклами, визначені новітні способи та прийоми поширення реклами, зокрема звернення до емоцій потенційних споживачів банківських послуг, застосування нейролінгвістичного програмування, ребрендингу та ін.Item Регіональний аналіз проблем формування фінансово стійких господарських формувань(Наукове об`єднання Economics, 2012) Бондаренко, Алла Федорівна; Бондаренко, Алла Федоровна; Bondarenko, Alla Fedorivna; Розкошна, О.А.У статті висвітлено регіональний аналіз позитивних та негативних тенденцій отримання фінансових результатів господарськими формуваннями. Визначені причини фінансової неспроможності підприємств та представлені шляхи покращення реалізації фінансових питань в останніх. In the article the regional analysis of positive and negative trends obtaining financial results of business units. The reasons of financial insolvency and presented ways to improve the implementation of financial issues in the past.Item Сучасні аспекти розвитку клієнтинг - стратегії банку(Харківський економічний університет, 2013) Бондаренко, Алла Федорівна; Бондаренко, Алла Федоровна; Bondarenko, Alla Fedorivna; Розкошна, О.А.; Косенко, В.І.У статті розкриваються теоретичниі підходи до визначення концепції маркетингу відносин (клієнтинг), аналізуються сутнысть та особливості даної концепції, розглядаються сучасні інноваційні технології банківського маркетингу щодо залучення клієнтів.Item Методологія формування складових системи фінансового менеджменту сучасних підриємств(Хмельницький національний університет, 2013) Бондаренко, Алла Федорівна; Бондаренко, Алла Федоровна; Bondarenko, Alla Fedorivna; Розкошна, О.А.Розглянуто методологію формування системи фінансового менеджменту в сучасних підприємствах та визначено характеристики її основних складових, що сприятимуть забезпеченню фінансової стійкості суб`єктів господарювання.Item Маркетинг у банку(Українська академія банківської справи Національного банку України, 2014) Васильєва, Тетяна Анатоліївна; Васильева, Татьяна Анатольевна; Vasylieva, Tetiana Anatoliivna; Козьменко, С.М.; Школьник, Інна Олександрівна; Школьник, Инна Александровна; Shkolnyk, Inna Oleksandrivna; Лєонов, Сергій Вячеславович; Леонов, Сергей Вячеславович; Lieonov, Serhii Viacheslavovych; Козьменко, О.В.; Костюк, Олександр Миколайович; Костюк, Александр Николаевич; Kostiuk, Oleksandr Mykolaiovych; Прокопенко, Ольга Володимирівна; Прокопенко, Ольга Владимировна; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Боронос, Володимир Миколайович; Боронос, Владимир Николаевич; Boronos, Volodymyr Mykolaiovych; Башлай, С.В.; Бондаренко, Алла Федорівна; Бондаренко, Алла Федоровна; Bondarenko, Alla Fedorivna; Гончаренко, Т.П.; Пересадько, Г.О.; Розкошна, О.А.; Гончарова, М.Л.; Гордієнко, Віта Павлівна; Гордиенко, Вита Павловна; Hordiienko, Vita Pavlivna; Кузьменко, Ольга Віталіївна; Кузьменко, Ольга Витальевна; Kuzmenko, Olha Vitaliivna; Пожар, О.М.; Сисоєва, Лариса Юріївна; Сысоева, Лариса Юрьевна; Sysoieva, Larysa Yuriivna; Кривич, Яна Миколаївна; Кривич, Яна Николаевна; Kryvych, Yana Mykolaivna; Циганюк, Дмитро Леонідович; Цыганюк, Дмитрий Леонидович; Tsyhaniuk, Dmytro Leonidovych; Федірко, В.В.; Афанасьєва, Ольга Борисівна; Афанасьева, Ольга Борисовна; Afanasieva, Olha Borysivna; Багмет, К.В.; Буряк, Анна Володимирівна; Буряк, Анна Владимировна; Buriak, Anna Volodymyrivna; Котляревський, О.В.; Куришко, Олександр Олександрович; Курышко, Александр Александрович; Kuryshko, Oleksandr Oleksandrovych; Бойко, Антон Олександрович; Бойко, Антон Александрович; Boiko, Anton Oleksandrovych; Самусевич, Ярина Валентинівна; Самусевич, Ярина Валентиновна; Samusevych, Yaryna Valentynivna; Олещук, М.Г.; Котенко, Олександр Олександрович; Котенко, Александр Александрович; Kotenko, Oleksandr Oleksandrovych; Ласукова, Анна Сергіївна; Ласукова, Анна Сергеевна; Lasukova, Anna Serhiivna; Іасєва, О.В.; Височина, Аліна Володимирівна; Высочина, Алина Владимировна; Vysochyna, Alina VolodymyrivnaУ навчальному посібнику висвітлені теоретичні питання та практичні завдання відповідно до програми дисципліни «Маркетинг у банку». Послідовно розкривається сутність складових елементів комплексу маркетингової діяльності сучасного банку та їх впровадження у загальну систему менеджменту банку.Item Застосування концепції холістичного маркетингу в діяльності банків(Українська академія банківської справи Національного банку України, 2012) Бондаренко, Алла Федорівна; Бондаренко, Алла Федоровна; Bondarenko, Alla Fedorivna; Розкошна, О.А.; Вусик, В.В.Сучасний маркетинг усе далі відходить від класичних уявлень, оформлених Філіпом Котлером у середині ХХ ст. Такі альтернативні концепції як екологічний, соціально-етичний маркетинг, маркетинг відносин, та автентичності, холістичний маркетинг адаптують базові принципи маркетингу до нових реалій сучасної економіки.Item Підсистема контролінгу як складова загальної системи менеджменту у банківських установах(Тернопільський інститут агропромислового виробництва НААН України, 2012) Розкошна, О.А.; Турченюк, Т.В.; Бондаренко, Алла Федорівна; Бондаренко, Алла Федоровна; Bondarenko, Alla FedorivnaУ статті висвітлені питання щодо актуальності запровадження банківськими установами підсистеми контролінгу як складової загальної системи менеджменту. Представлені деякі методологічні засади поширення контролінгу в діяльності банківських організаційItem Корпоративна культура в банку(Українська академія банківської справи Національного банку України, 2011) Розкошна, О.А.; Бондаренко, Алла Федорівна; Бондаренко, Алла Федоровна; Bondarenko, Alla FedorivnaСьогодні найбільш ефективним у банківській системі є спосіб управління, що базується на корпоративній культурі, яка містить визнані в організації цінності, стандарти управління, політику відносно розвитку персоналу, правила поведінки, соціальні, комунікативні і моральні норми, ритуали, корпоративну стилістику та ін.