Навчально-науковий інститут бізнес-технологій «УАБС» (ННІ БТ) (1980-2021)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48923
Browse
31 results
Search Results
Item Автономність студентів у вивченні іноземних мов: модель змішаного навчання(Луганський національний університет імені Тараса Шевченка, 2019) Андрейко, Лариса Володимирівна; Андрейко, Лариса Владимировна; Andreiko, Larysa Volodymyrivna; Скарлупіна, Юлія Анатоліївна; Скарлупина, Юлия Анатольевна; Skarlupina, Yuliia AnatoliivnaСтаття присвячена вивченню ролі інформаційних технологій у розвитку автономного навчання іноземним мовам, а саме можливості підвищення ефективності навчання іноземній мові за рахунок інтеграції інформаційних технологій як одного з інструментів посилення автономії навчання. Проаналізовано поняття автономності навчання, виявлено його характерні риси. Розглянуто шляхи використання інформаційних ресурсів, що можуть забезпечити навчальну автономію студентів в різних видах мовленнєвої діяльності. Окреслено переваги використання цифрових технологій для забезпечення автономності при навчанні говорінню, письму, а також граматиці та вокабуляру. Наведені конкретні освітні онлайн ресурси, які довели свою ефективність на практиці. Проакцентовано, що ігрова форма навчання за допомогою онлайн-ресурсів є дієвим засобом для максимального залучення до активної навчальної діяльності навіть студентів з низьким рівнем мотивації. В результаті дослідження з’ясовано, що залучення методів змішаного навчання до викладання іноземних мов надає можливість для автономного опрацювання матеріалу, що в своє чергу сприяє оптимізації процесу навчання, підвищує мотивацію як до вивчення іноземних мов, так і до загального саморозвитку студентів.Item Реалізація концепції змішаного навчання при викладанні англійської мови у вищій школі("РОДОВІД", 2018) Андрейко, Лариса Володимирівна; Андрейко, Лариса Владимировна; Andreiko, Larysa Volodymyrivna; Скарлупіна, Юлія Анатоліївна; Скарлупина, Юлия Анатольевна; Skarlupina, Yuliia AnatoliivnaУ статті розглядаються актуальність впровадження змішаного навчання у освітній процес, його переваги, моделі та перспективи в контексті викладання англійської мови. Продемонстровані можливості оптимізації процесу викладання англійської мови у вищому навчальному закладі. Наведені приклади роботи з онлайн-ресурсами та сервісами, які є оптимальними як для індивідуальної роботи, так і для групової діяльності студентів. Аргументується твердження про те, що поєднання традиційних методів навчання і онлайн технологій є ефективним засобом оптимізації, інтенсифікації та індивідуалізації процесу викладання англійської мови. Робиться висновок, що змішане навчання сприяє підвищенню якості мовної підготовки студентів, а також створює передумови для реалізації концепції безперервної самоосвіти протягом всього життя.Item Understanding students' motivation(Вінниченко М.Д., 2018) Андрейко, Лариса Володимирівна; Андрейко, Лариса Владимировна; Andreiko, Larysa VolodymyrivnaРозглядаються такі види мотивації у навчанні як зовнішня і внутрішня. Детально аналізується внутрішня мотивація як найбільш ефективна. Виділяються такі аспекти внутрішньої мотивації як оволодіння матеріалом, мета та автономність.Item Використання подкастів при викладанні англійської мови у вищій школі(Сумський державний університет, 2017) Андрейко, Лариса Володимирівна; Андрейко, Лариса Владимировна; Andreiko, Larysa VolodymyrivnaНа сучасному етапі розвитку технологій викладання англійської мови як іноземної стає ще більш захоплюючим процесом. В арсеналі викладачів є безліч потужних інтернет ресурсів, які мають величезний навчальний потенціал. Одним з таких інструментів є подкаст.Item Міжнародні стандарти оцінювання професійної майстерності викладачів іноземної мови(Гнозис, 2016) Андрейко, Лариса Володимирівна; Андрейко, Лариса Владимировна; Andreiko, Larysa VolodymyrivnaВ статті розглядається проблема розробки кваліфікаційних вимог до викладачів іноземної мови. Детально аналізується остання за появою Кембриджська шкала CETF (Cambridge English Teaching Framework), як найбільш повна і докладна. Обґрунтовується доречність застосування міжнародного досвіду в процесі розробки професійних стандартів для викладачів іноземної мови і модернізації навчального процесу у вищих навчальних закладах України.Item Особливості змісту, форм та методів формування економічної компетентності дорослих у сучасній системі освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016) Миленкова, Римма Володимирівна; Миленкова, Римма Владимировна; Mylenkova, Rymma Volodymyrivna; Андрейко, Лариса Володимирівна; Андрейко, Лариса Владимировна; Andreiko, Larysa Volodymyrivna; Отрощенко, Лариса Степанівна; Отрощенко, Лариса Степановна; Otroshchenko, Larysa StepanivnaУ статті досліджуються особливості економічної освіти та її специфіка в дорослому віці в контексті сучасних освітніх, економічних та соціальних викликів українського суспільства. Аналізуються зміст та функції економічної освіти як соціального феномена, розглядаються теоретичні засади формування економічної компетентності дорослих, виокремлюються компоненти економічно освіченої людини, критично осмислюються форми сучасної економічної освіти дорослих. Пропонуються методи практичної реалізації педагогічного впливу на дорослих з метою набуття ними економічної компетентності.Item Кар'єрні можливості для студентів міжнародної економіки: перспективи та виклики(Общественная организация "Институт социальной трансформации", 2017) Барвінок, Вероніка Юріївна; Барвинок, Вероника Юрьевна; Barvinok, Veronika; Андрейко, Лариса Володимирівна; Андрейко, Лариса Владимировна; Andreiko, Larysa VolodymyrivnaУ даній статті розглядається, як студенти міжнародної економіки визначають свої кар'єрні перспективи. Зробивши огляд літератури та провівши онлайн-опитування, вдалося виявити основні проблеми і сподівання студентів даної спеціальності. Крім цього, обговорювалася роль іноземної мови як конкурентної переваги студентів спеціальності «Міжнародна економіка».Item Технологія "перевернутого класу" у викладанні іноземної мови(ТзОВ "Трек-ЛТД", 2017) Андрейко, Лариса Володимирівна; Андрейко, Лариса Владимировна; Andreiko, Larysa VolodymyrivnaВ статті розглядаються переваги та недоліки застосування технології "перевернутого класу" у викладанні іноземної мови. Обговорюється питання доцільності використання даної технології та пропонуються зразки завдань та рекомендації викладачам, які хочуть застосовувати цю технологію у своєму викладанні.Item Інтерактивні методи викладання іноземної мови(Сумський державний університет, 2014) Андрейко, Лариса Володимирівна; Андрейко, Лариса Владимировна; Andreiko, Larysa VolodymyrivnaВ даній роботі розглядаються особливості інтерактивних методів у сучасному навчальному процесі вивчення англійської мови. Надано короткий огляд таких методів як метод проектів, мозковий штурм, рольова гра, Case Study. Аналізуються переваги й недоліки кожного методу в контексті підвищення якості професійної та комунікативної підготовки студентів.Item Teaching Presentation Skills to Business English Students: Hands-On Experience of the Ukrainian Academy of Banking(ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2015) Андрейко, Лариса Володимирівна; Андрейко, Лариса Владимировна; Andreiko, Larysa VolodymyrivnaThe article looks into how business presentation skills are taught in the Ukrainian Academy of Banking. It gives an overview of texbooks, which deal with practical aspects of giving presentations, as well as recommendations for using these courses in the context of modern labour market. Also, main areas of effective pesentations, which are included in the syllables are specified.