Навчально-науковий інститут бізнес-технологій «УАБС» (ННІ БТ) (1980-2021)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48923
Browse
64 results
Search Results
Item Маркетингова складова стратегії диверсифікації у сфері збуту банківських послуг(Сумський державний університет, 2017) Бондаренко, Алла Федорівна; Бондаренко, Алла Федоровна; Bondarenko, Alla Fedorivna; Крисько, Р.ОСоціальні мережі є невід‘ємним каналом маркетингових комунікацій. Найпопулярнішим каналом маркетингових комунікацій для брендів різного рівня є Facebook.Item Взаємозвʼязок маркетингової діяльності банку та його фінансової стійкості(Українська академія банківської справи Національного банку України, 2014) Бондаренко, Алла Федорівна; Бондаренко, Алла Федоровна; Bondarenko, Alla Fedorivna; Красюк, Н.У статті розглянуто маркетингову діяльність банку як інструмент забезпечення його фінансової стійкості. Висвітлено власне бачення щодо окресленої проблематики та запропоновано механізм взаємодії маркетингової політики банку та його фінансової стійкості.Item Маркетинг(Українська академія банківської справи Національного банку України, 2015) Балацький, Євген Олегович; Балацкий, Евгений Олегович; Balatskyi, Yevhen Olehovych; Бондаренко, Алла Федорівна; Бондаренко, Алла Федоровна; Bondarenko, Alla FedorivnaУ навчальному посібнику розкрита сутність маркетингу та його сучасна концепція; представлена класифікація маркетингу, характеристика маркетингового середовища; визначена роль маркетингових досліджень, маркетингової товарної, цінової політики та політики продажу і просування; послідовно розкрите значення планування, організації і контролю маркетингу. Навчальний посібник за кожним розділом містить завдання для самоконтролю та основні використані джерела. Призначений для студентів економічних ВНЗ освітньо – кваліфікаційного рівня «бакалавр» усіх напрямків підготовки. Може бути корисним для аспірантів, викладачів. слухачів бізнес – шкіл і курсів підвищення кваліфікації, а також для всіх, хто цікавиться основними аспектами маркетингу.Item Основні підходи щодо аналізу конкурентоспроможності українських банків(Українська академія банківської справи Національного банку України, 2014) Бондаренко, Алла Федорівна; Бондаренко, Алла Федоровна; Bondarenko, Alla Fedorivna; Бондаркова, Д.У статті досліджується сучасна проблематика конкуренції у банківському секторі України. Головний акцент робиться на представленні шляхів визначення конкурентоспроможності українських банків. Розглянуті результати діяльності українській банків, їх частка на ринку та цільові орієнтири розвитку.Item Сучасні аспекти розвитку клієнтинг-стратегії банку(Харківський національний економічний університет, 2013) Бондаренко, Алла Федорівна; Бондаренко, Алла Федоровна; Bondarenko, Alla Fedorivna; Косенко, В.І.; Розкошна, О.А.У статті висвітлені теоретичні підходи до визначення концепції маркетингу відносин (клієнтинг), аналізуються сутність та особливості даної концепції, розглядаються практичні можливості застосування сучасних інноваційних технології банківського маркетингу щодо залучення клієнтівItem Формування ефективної реклами банку(Ефективна економіка, 2014) Бондаренко, Алла Федорівна; Бондаренко, Алла Федоровна; Bondarenko, Alla Fedorivna; Розкошна, О.А.; Койло, В.В.У статті досліджувалася сучасна проблематика банківської реклами та її вплив на вибір клієнтської аудиторії. Головний акцент ставився на вдосконалення алгоритму розробки рекламної політики банку. Визначена концептуальна лінія, де головна роль належить різним видам реклами банків, як інструменту досягнення конкурентоспроможності кредитно-фінансових установ. Обґрунтувано застосування того чи іншого виду реклами банківськими установами для залучення більшого кола споживачів.Item Формування ефективної реклами банку(Дніпропетровський державний аграрно-економічний університет, 2013) Бондаренко, Алла Федорівна; Бондаренко, Алла Федоровна; Bondarenko, Alla Fedorivna; Розкошна, О.А.; Койло, В.В.У статті досліджувалася сучасна проблематика банківської реклами та її вплив на вибір клієнтської аудиторії. Головний акцент ставився на вдосконалення алгоритму розробки рекламної політики банку. Визначена концептуальна лінія, де головна роль належить різним видам реклами банків, як інструменту досягнення конкурентоспроможності кредитно-фінансових установ. Обґрунтувано застосування того чи іншого виду реклами банківськими установами для залучення більшого кола споживачів. Вперше визначені межі використання різних видів реклами у банківській сфері, заперечується використання масової реклами, визначені новітні способи та прийоми поширення реклами, зокрема звернення до емоцій потенційних споживачів банківських послуг, застосування нейролінгвістичного програмування, ребрендингу та ін.Item Регіональний аналіз проблем формування фінансово стійких господарських формувань(Наукове об`єднання Economics, 2012) Бондаренко, Алла Федорівна; Бондаренко, Алла Федоровна; Bondarenko, Alla Fedorivna; Розкошна, О.А.У статті висвітлено регіональний аналіз позитивних та негативних тенденцій отримання фінансових результатів господарськими формуваннями. Визначені причини фінансової неспроможності підприємств та представлені шляхи покращення реалізації фінансових питань в останніх. In the article the regional analysis of positive and negative trends obtaining financial results of business units. The reasons of financial insolvency and presented ways to improve the implementation of financial issues in the past.Item Пробний маркетинг як необхідність досконалого впровадження нового товару на ринок(2013) Бондаренко, Алла Федорівна; Бондаренко, Алла Федоровна; Bondarenko, Alla Fedorivna; Саєва, К.В роботі розглянуто процес введення нового товару на ринок, який нерозривно пов’язаний з великою кількістю супутніх ризиків та визначено, що саме пробний маркетинг дозволяє визначити як ринок відреагує на новий товар, чи буде формуватися попит у покупців на «новинку» як часто будуть здійснюватися повторні купівлі, спрогнозувати можливу реакцію конкурентів.Item Моделювання системи управління якістю інформаційних послуг(2013) Бондаренко, Алла Федорівна; Бондаренко, Алла Федоровна; Bondarenko, Alla Fedorivna; Шерстюк, Ю.П.У статті розглядається процес моделювання системи управління якістю інформаційних послуг.