Навчально-науковий інститут бізнес-технологій «УАБС» (ННІ БТ) (1980-2021)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48923
Browse
5 results
Search Results
Item Підсистема контролінгу як складова загальної системи менеджменту у банківських установах(Тернопільський інститут агропромислового виробництва НААН України, 2012) Розкошна, О.А.; Турченюк, Т.В.; Бондаренко, Алла Федорівна; Бондаренко, Алла Федоровна; Bondarenko, Alla FedorivnaУ статті висвітлені питання щодо актуальності запровадження банківськими установами підсистеми контролінгу як складової загальної системи менеджменту. Представлені деякі методологічні засади поширення контролінгу в діяльності банківських організаційItem Корпоративна культура в банку(Українська академія банківської справи Національного банку України, 2011) Розкошна, О.А.; Бондаренко, Алла Федорівна; Бондаренко, Алла Федоровна; Bondarenko, Alla FedorivnaСьогодні найбільш ефективним у банківській системі є спосіб управління, що базується на корпоративній культурі, яка містить визнані в організації цінності, стандарти управління, політику відносно розвитку персоналу, правила поведінки, соціальні, комунікативні і моральні норми, ритуали, корпоративну стилістику та ін.Item Особливості управління антикризовим банківським маркетингом(Українська академія банківської справи Національного банку України, 2011) Бондаренко, Алла Федорівна; Бондаренко, Алла Федоровна; Bondarenko, Alla Fedorivna; Розкошна, О.А.; Коток, М.М.Ринкова економіка постійно знаходиться в процесі коливань. Це призводить до того, що періодично виникають спади у виробництві та споживанні, і це негативно позначається на соціально-економічній життєдіяльності суспільства. Багато економістів досліджують кризу як нормальну стадію розвитку ринкової економіки, але в той же час заявляють про згубний її вплив на діяльність підприємств і банків.Item Bank communikation processes management(Всеукраїнська академічна спілка спеціалістів оцінки наукових досліджень і педагогічної діяльності, 2011) Rozkoshna, O.A.; Бондаренко, Алла Федорівна; Бондаренко, Алла Федоровна; Bondarenko, Alla FedorivnaItem PR як інструмент формування позитивного іміджу банку(Українська академія банківської справи Національного банку України, 2005) Бондаренко, Алла Федорівна; Бондаренко, Алла Федоровна; Bondarenko, Alla Fedorivna