Навчально-науковий інститут бізнес-технологій «УАБС» (ННІ БТ) (1980-2021)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48923
Browse
7 results
Search Results
Item Scribing as innovative means of teaching in the foreign language classroom(Національний авіаційний університет, 2019) Козловська, Ганна Борисівна; Козловская, Анна Борисовна; Kozlovska, Hanna BorysivnaСкрайбінг – це інноваційна технологія аудіовізуальної підтримки навчального процесу. Головним у змістовій інтерпретації поняття скрайбінг є візуалізація інформації, а його головним завданням – відтворення інформації у привабливій для слухача і глядача формі для кращого її запам’ятовування і засвоєння. Використання скрайбінгу надає роботі привабливості, творчого характеру, сприяє зацікавленню студентів у набутті нових предметних знань і технологічних умінь.Item To the problem of individualized learning/teaching in higher educational institutions(Гнозис, 2019) Козловська, Ганна Борисівна; Козловская, Анна Борисовна; Kozlovska, Hanna Borysivna; Gluboka, N.У статті розглядається проблема індивідуалізації навчання / викладання у вищих навчальних закладах. Беручи до уваги, що учень – це індивід, і всі інновації допомагають певною мірою покращити освіту та навчання, нам потрібна система, яка дозволяє вибирати як навчальний план, так і спосіб, у який він буде представлений для кожного окремого учня – індивідуалізація системи навчання. Персоналізація орієнтована на учня, диференціація та індивідуалізація є в центрі уваги вчителя. Індивідуалізована система є загальною освітньою програмою, що включає всі корисні концепції, які відомі для покращення процесу навчання. Її успіх залежить від оптимального балансу між самооцінкою студента та порадою вчителя - студент не прогресує самостійно у своїй навчальній програмі. У статті описані стратегії викладання іноземної мови, які можуть бути використані як під час навчальної роботи, так і самостійної роботи. Завдання вчителя - знайти ключ до кожного студента, створити атмосферу доброзичливості та найбільш комфортних умов для навчання студентів, підвищити їх мотивацію та зберегти інтерес до навчання.Item Розвиток навчальної автономії у системі дистанційного викладання іноземної мови(ВД «Ельдорадо», 2018) Козловська, Ганна Борисівна; Козловская, Анна Борисовна; Kozlovska, Hanna BorysivnaДана робота присвячена аналізу точок зору та теорій, пов'язаних з проблемою автономії слухачів дистанційного навчання. Метою та завданням роботи є визначення оптимальних способів та механізмів втілення концепції автономії слухачів для забезпечення максимально ефективного та комфортного процесу вивчення іноземної мови.Item До проблеми автономії в аспекті дистанційного викладання/вивчення іноземної мови(Гнозис, 2017) Козловська, Ганна Борисівна; Козловская, Анна Борисовна; Kozlovska, Hanna Borysivna; Лещенко, Ольга Іллівна; Лещенко, Ольга Ильинична; Leshchenko, Olha IllivnaДана робота присвячена аналізу точок зору та теорій, пов'язаних з проблемою автономії слухачів дистанційного навчання. Метою та завданням роботи є визначення оптимальних способів та механізмів втілення концепції автономії слухачів для забезпечення максимально ефективного та комфортного процесу вивчення іноземної мови. Існує два основних підходи до інтерпретації поняття автономії у дистанційній освіті. Перша підкреслює необхідність незалежності студентів дистанційного навчання, тобто здатність слухачів працювати без прямої підтримки викладачів або інших студентів. Друга концепція базується на поняттях взаємозалежності та взаємного контролю як основної риси автономії. Очікуваним педагогічним ефектом роботи є формулювання принципів підходу, який дозволяє комбінувати ці дві концепції в залежності від навчального контексту, кількості слухачів, їх характеристик, та інших факторів конкретного навчального курсу.Item The role of information and communication technologies in the foreign language classroom(Суми: Видавничий дім «Ельдорадо», 2017) Козловська, Ганна Борисівна; Козловская, Анна Борисовна; Kozlovska, Hanna BorysivnaУ статті розглядається роль інформаційно-комунікативних технологій на заняттях з іноземної мови. Інформатизація істотно вплинула на процес придбання знань. Нові технології навчання на основі інформаційно-комунікативних дозволяють збільшити швидкість сприймання, розуміння та глибину засвоєння величезних масивів знань. Сучасний викладач – це генератор ідей, організатор, режисер, який визначає ролі і процес навчання, поєднуючи традиційні і новітні методики, прийоми і засоби. У статті є деякі рекомендації для людей, які беруть безпосередню участь в освітньому контексті і тих, хто зацікавлений в інтеграції ІКТ у сфері своєї професійної діяльності.Item Multimedia applications in the foreign language classroom(ВВП «Мрія», 2014) Козловська, Ганна Борисівна; Козловская, Анна Борисовна; Kozlovska, Hanna BorysivnaThe article deals with some multimedia applications in the foreign language classroom. There are some recommendations for people who are directly involved in the educational context and those who are interested in integrating multimedia computers in their undertakings.Item Some aspects of group work in the foreign language classroom(Луганський національний університет імені Тараса Шевченка, 2014) Козловська, Ганна Борисівна; Козловская, Анна Борисовна; Kozlovska, Hanna BorysivnaThe article deals with some aspects of group work in the foreign language classroom. The successful group work depends on the agreement of such factors as the learning goals of group work, the task, the way information is distributed, the seating arrangement of the members of the group and the social relationships between the members of the group. Organizing the whole class as one cluster is a useful teaching strategy but it also has its shortcomings. Its efficiency and effectiveness depends on the level of attentiveness of the students. Another disadvantage of this activity is that only a limited number of students participate when they are organized as a whole class. The shy or the passive ones prefer to be quiet while the others actively participate. Also, there are three main problems with group, despite its many advantages: free-riding, social dilemma, and issues of cultural integration. Among the benefits of group work are the promotion of deep (versus surface) learning, and active (versus passive) learning, as well as the provision of an environment conducive to experimental and/or collaborative learning. Group work increases the opportunities for all learners to speak the new language; it allows them to learn from each other, frees the teacher to monitor individuals and give them feedback. One of the most important benefits of group work is that it enables students, who are learning English as a second language, to develop their listening and speaking skills. Group activities encourage students to learn through discussions working in collaboration with one another. Eventually, they learn to respect and value each others’ contribution.