Навчально-науковий інститут бізнес-технологій «УАБС» (ННІ БТ) (1980-2021)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48923
Browse
42 results
Search Results
Item Student perceptions of ESP course for cynological translators(Serbia, Nis University, 2019) Ляшенко, Ірина Володимирівна; Ляшенко, Ирина Владимировна; Liashenko, Iryna VolodymyrivnaСучасні вимоги до освітян-професіоналів у будь-якій сфері виникають у кожному спеціалізмі, навіть у новому та розвиваючому. Все більш актуальним стає попит на підготовку помічників кінологічних перекладачів суддів-шоу. Таким чином, це дослідження зосереджено на сприйнятті студентами курсу ESP для кінологічних перекладачів для підвищення ефективності курсу та навчання студентів, що, як вважається, є першим дослідженням у цій галузі. Використовуючи дані опитування студентів з двох перших партій курсу ESP щодо підготовки цих фахівців, ця стаття досліджує зв’язок між структурними компонентами курсу та покращеними досягненнями студентів, використовуючи підтверджуючий факторний аналіз. Ми також розглянули можливі пропозиції щодо вдосконалення дизайну курсу. Результати забезпечили підтримку нашої теорії дій щодо використання структурної конструкції системи з практичним стажуванням, що призводить до поліпшення навчальних досягнень студентів. Результати довели загальну цінність курсу зі збільшенням абсолютних досягнень студентів та якісних досягнень та методу кореляції рангів.Item Blended Education: Patterns of Implementation at Sumy State University(Lumen Publishing, 2019) Ляшенко, Ірина Володимирівна; Ляшенко, Ирина Владимировна; Liashenko, Iryna Volodymyrivna; Гнаповська, Людмила Вадимівна; Гнаповская, Людмила Вадимовна; Hnapovska, Liudmyla VadymivnaОстанні роки були відзначені зростаючої глобальної тенденцією впровадження методів змішаного навчання у вищих навчальних закладах. Ця тенденція посилюється в українських вузах. Хоча в даний час змішане освіту в Україні, схоже, зростає, ефективність використання змішаного навчання все ще залишається неясною. Сьогодні більшість університетів почали використовувати дистанційне навчання і перехід на змішану систему навчання в класах. Вчені сперечаються про переваги і недоліки звичайного і змішаного освіти, оскільки обидва методи мають свої позитивні сторони і недоліки. Успішна інтеграція змішаного освіти в освітній процес була підтверджена численними дослідженнями. Це дослідження було розроблено, щоб визначити вплив змішаного освіти на навчальний процес. Першим питанням у дослідженні було виявлення основних сфер змішаного освіти, що впливають на освітній процес. Друге питання був направлений на визначення готовності студентів Сумського державного університету до переходу на змішаний освітній процес. На першому етапі було узгоджено технічне завдання, розроблено програму і інструменти, розроблений графік збору інформації. На другому етапі було підготовлено збір інформації, збір анкет, їх комп'ютерна обробка, сформовані таблиці і звіти. Відповіді, отримані від служби студентів, показали, що більшість студентів чітко розуміють систему змішаного навчання, позитивно ставляться до неї і більш мотивовані в своєму навчанні. Цей досвід пілотування поклав початок позитивної практики впровадження змішаного освіти в навчальний процес, де настійно рекомендується використовувати елементи змішаного освіти в навчальній діяльності в якості додаткової індивідуальної роботи у віртуальній онлайн-середовищі як розширює ефект шкільної роботи з допомогу сучасних електронних пристроїв і технологій.Item Designing a blended learning course(ФОП Цьома С.П., 2019) Ляшенко, Ірина Володимирівна; Ляшенко, Ирина Владимировна; Liashenko, Iryna VolodymyrivnaСтаття розглядає види моделей змішаного навчання і іх застосування у процесі навчання.Item Basic Features of ESP(Publishing House I. Ivanchenka, 2019) Ляшенко, Ірина Володимирівна; Ляшенко, Ирина Владимировна; Liashenko, Iryna VolodymyrivnaСтаття надає опис основних рис викладання англійської мови за професійним спрямуванням, розкриває компоненти і думки зарубіжних авторів.Item Making the Aims Smart in Lesson Planning(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2019) Ляшенко, Ірина Володимирівна; Ляшенко, Ирина Владимировна; Liashenko, Iryna VolodymyrivnaЦя стаття містить обговорення встановлення цілей у розробці курсу як підходу SMART. У ньому розглядаються фактори, які є важливими у виборі правильних цілей при формуванні програми чи набору уроків, таких як підхід; навчальний план або підручник; розмір класу; рівень, час. Він також пояснює абревіатуру SMART і визначає практичне використання цілей у плануванні уроків.Item Принципи комунікативного навчання у викладанні іноземної мови(«Друкарський дім «Папірус», 2013) Ляшенко, Ірина Володимирівна; Ляшенко, Ирина Владимировна; Liashenko, Iryna VolodymyrivnaРозглядаються комунікативні принципи навчання іноземній мові. Розкриваються детальні принципові положення у викладанні за комунікативним методом.Item Concept Checking Questions in Teaching English(Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка, 2018) Ляшенко, Ірина Володимирівна; Ляшенко, Ирина Владимировна; Liashenko, Iryna VolodymyrivnaСтаття розкриває значення поняття питань для перевірки змісту, виділяє важливі складові, наводить приклади і підкреслює важливість застосування.Item Understanding needs in ESP teaching(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Ляшенко, Ірина Володимирівна; Ляшенко, Ирина Владимировна; Liashenko, Iryna VolodymyrivnaСучасні підходи до специфічного викладання англійської мови вимагають постійного вдосконалення, оскільки останні роки відзначається зростаюча глобальна тенденція розвитку комунікації й застосування мов у різних сферах. З одного боку більшість підходів орієнтовані на професійний контекст. З іншого боку проблема полягає в нестачі академічних годин для детального викладання, що є результатом зниження якості і втрати мотивації студентів. У даній роботі розглядається аналіз потреб студентів, необхідність проведення такого аналізу перед початком курсу англійської мови для професійного спрямування. Робота дає літературний огляд типів потреб студентів.Item Роль кураторів СФ ХНУВС у підвищенні ефективності навчально-виховного процесу(Дніпро, 2012) Ляшенко, Ірина Володимирівна; Ляшенко, Ирина Владимировна; Liashenko, Iryna VolodymyrivnaРозглядається підготовка і процес проведення кураторської роботи у навчальній, організаторській, виховній і науковій роботі зі студентами СФ ХНУВС.Item Компонентний аналіз комунікативної компетенції для формування навичок мовлення(ТОВ «Друкарський дім «Папірус», 2014) Ляшенко, Ірина Володимирівна; Ляшенко, Ирина Владимировна; Liashenko, Iryna VolodymyrivnaРозглядається компоненти комунікативної компетентності, а саме лінгвістичний, соціолінгвістичний і прагматичний. Описуються функції комунікативної компетенції як процесу.