Навчально-науковий інститут бізнес-технологій «УАБС» (ННІ БТ) (1980-2021)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48923
Browse
3 results
Search Results
Item Regulation international financial markets in the conditions of globalization(Сумський державний університет, 2020) Троян, Марія Юріївна; Троян, Мария Юрьевна; Troian, Mariia Yuriivna; Передерій, Т.А.Розкриваються питання регулювання міжнародних фінансових ринків в умовах глобалізаціїItem Stock market of Ukraine: problems and prospects for future development(Сумський державний університет, 2020) Троян, Марія Юріївна; Троян, Мария Юрьевна; Troian, Mariia Yuriivna; Бурнакова, В.Розкриваються проблеми фондового ринку України та перспективи його майбутнього розвиткуItem Involvement of an enterprise-consumer in the decision-making process: approaches, definitions, factors and structure of formation(International Marketing and Management of Innovations, 2016) Троян, Марія Юріївна; Троян, Мария Юрьевна; Troian, Mariia Yuriivna; Прокопенко, Ольга Володимирівна; Прокопенко, Ольга Владимировна; Prokopenko, Olha VolodymyrivnaВивчення і систематизація підходів до визначення поняття «залучення» і його видів, розробка структури формування рівня залученості, визначення місця компонентів залученості в процесі ухвалення рішення організацією-споживачем є метою цієї роботи. Відповідно до поставленої мети в статті представлені наступні основні підходи до визначення категорії залучення в системі просування індустріально-інноваційної продукції: мотиваційний підхід, де аспект, якому приділяється основна увага, - це особиста мотивація клієнта (включаючи внутрішні, зовнішні і загальні мотиваційні підходи, які показують залежність від внутрішніх, зовнішніх факторів або від комбінації факторів); вартісниї підхід, при якому увага приділяється сукупним витратам клієнта на закупівлю і підхід, згідно з яким залучення розглядається як напрямок комунікації. Визначено основні властивості залучення: інтенсивність, спрямованість і стійкість. Підходи, до класифікації типів залучення, що існують синтезовані в загальну класифікацію типів за ознаками: джерело залучення, об'єкт залучення, інтенсивність, стабільність і основа інформаційних процесів. Класифікація залучення доповнюється залученням маркетинговими стимулами (залученння в комунікацію, продукт, ціну і політику продажів) і комбінацією типів (залученість як реакція). Класифікація типів залучення розширена відповідно до бази інформаційних процесів, поняттям «конативне залучення», а також науковим визначенням конативного залучення як ступеня особистої релевантності повідомлення, що визначає поведінку споживача. Класифікація також доповнена особливостями відображення різних видів залучення підприємств-споживачів на машинобудівному ринку. На підставі обґрунтування умов формування фокуса залученості ми визначили його як цільовий об'єкт залучення в залежності від джерел. Розроблено систематизація чинників формування рівня залученості компаній-замовників. Визначено місце компонентів залученості в процесі ухвалення рішень підприємством-замовником. Теоретичною і методологічною основою дослідження є сучасна концепція маркетингових інновацій, дослідні роботи експертів.