Навчально-науковий інститут бізнес-технологій «УАБС» (ННІ БТ) (1980-2021)

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48923

Browse

Search Results

Now showing 1 - 4 of 4
  • Item
    Управління банківськими ризиками
    (Українська академія банківської справи Національного банку України, 2007) Єпіфанов, Анатолій Олександрович; Епифанов, Анатолий Александрович; Yepifanov, Anatolii Oleksandrovych
    На сьогоднішній день для банків серйозною проблемою є усунення ризиків. При цьому особлива увага звертається на балансові ризики, які включають в себе кредитний ризик, ризик ліквідності, процентний ризик, ризик структури капіталу. Виділяються також ризики фінансових послуг: операційні ризики, технологічні ризики, а також ризики інновацій і стратегічні ризики.
  • Item
    Banking system of Ukraine: the creation and further development
    (Українська академія банківської справи Національного банку України, 2010) Єпіфанов, Анатолій Олександрович; Епифанов, Анатолий Александрович; Yepifanov, Anatolii Oleksandrovych; Школьник, Інна Олександрівна; Школьник, Инна Александровна; Shkolnyk, Inna Oleksandrivna; Савченко, Тарас Григорович; Савченко, Тарас Григорьевич; Savchenko, Taras Hryhorovych
  • Item
    Норми-дефініції у банківському законодавстві: окремі теоретико-прикладні проблеми
    (Українська академія банківської справи Національного банку України, 2008) Єпіфанов, Анатолій Олександрович; Епифанов, Анатолий Александрович; Yepifanov, Anatolii Oleksandrovych
    У статті розглянуто окремі теоретико-прикладні проблеми формування понятійного апарату банківського законодавства.
  • Item
    Інтегровані навчально-атестаційні комплекси у системі підготовки кадрів для банківської системи
    (Українська академія банківської справи Національного банку України, 2005) Єпіфанов, Анатолій Олександрович; Епифанов, Анатолий Александрович; Yepifanov, Anatolii Oleksandrovych; Александров, В.Т.
    У сучасних умовах спостерігається суттєве зниження тривалості навчання студента в аудиторії, все більше матеріалу дається на самостійне ознайомлення. У той же час, збільшується кількість матеріалу, який необхідно засвоїти, та підвищується його складність.