Навчально-науковий інститут бізнес-технологій «УАБС» (ННІ БТ) (1980-2021)

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48923

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 44
  • Item
    The relationship of individual psychological characteristics and motivational component with the level of ability to master foreign languages
    (International Journal of Management (IJM), 2020) Furman, A.; Козловська, Ганна Борисівна; Козловская, Анна Борисовна; Kozlovska, Hanna Borysivna; Kolesnichenko, N.; Kharchenko, N.; Alieko, O.
    У статті розглядаються основні аспекти взаємозв'язку індивідуально-психологічних характеристик і мотиваційної складової з рівнем володіння іноземними мовами. Уміння вивчати іноземну мову впливає на рівень загальної успішності. Виділено наступні діагностичні параметри і фактори прогнозування академічної успішності: рівень мовної підготовки; переважання лівої/правої півкулі головного мозку; рівень тривожності; властивості вищої нервової діяльності; мотиваційна складова. Група студентів з низькою успішністю відноситься до групи ризику в оволодінні іноземними мовами. Для цієї групи характерні низька мотиваційна складова, високий рівень стресу і тривожності. Організацію навчального процесу можна поліпшити при комплектуванні навчальних груп, з рівномірним розподілом студентів з високим і середнім рівнями прогнозованої успішності. Визначено зони ризику для формування спеціальних контрольних груп, які потребують додаткової педагогічної допомоги та індивідуального підходу до навчання.
  • Item
    Автономність студентів у вивченні іноземних мов: модель змішаного навчання
    (Луганський національний університет імені Тараса Шевченка, 2019) Андрейко, Лариса Володимирівна; Андрейко, Лариса Владимировна; Andreiko, Larysa Volodymyrivna; Скарлупіна, Юлія Анатоліївна; Скарлупина, Юлия Анатольевна; Skarlupina, Yuliia Anatoliivna
    Стаття присвячена вивченню ролі інформаційних технологій у розвитку автономного навчання іноземним мовам, а саме можливості підвищення ефективності навчання іноземній мові за рахунок інтеграції інформаційних технологій як одного з інструментів посилення автономії навчання. Проаналізовано поняття автономності навчання, виявлено його характерні риси. Розглянуто шляхи використання інформаційних ресурсів, що можуть забезпечити навчальну автономію студентів в різних видах мовленнєвої діяльності. Окреслено переваги використання цифрових технологій для забезпечення автономності при навчанні говорінню, письму, а також граматиці та вокабуляру. Наведені конкретні освітні онлайн ресурси, які довели свою ефективність на практиці. Проакцентовано, що ігрова форма навчання за допомогою онлайн-ресурсів є дієвим засобом для максимального залучення до активної навчальної діяльності навіть студентів з низьким рівнем мотивації. В результаті дослідження з’ясовано, що залучення методів змішаного навчання до викладання іноземних мов надає можливість для автономного опрацювання матеріалу, що в своє чергу сприяє оптимізації процесу навчання, підвищує мотивацію як до вивчення іноземних мов, так і до загального саморозвитку студентів.
  • Item
    Відкриті освітні ресурси у викладанні іноземних мов
    (Одеський національний університет імені І.І. Мечникова, 2019) Скарлупіна, Юлія Анатоліївна; Скарлупина, Юлия Анатольевна; Skarlupina, Yuliia Anatoliivna
    Використання методів змішаного навчання надає багато можливостей для викладання іноземних мов. В цьому контексті, позитивний вплив використання відкритих освітніх ресурсів важко переоцінити, оскільки вони надають студентам доступ до автентичних матеріалів, інтерактивних завдань і платформ для створення власного контенту.
  • Item
    Understanding students' motivation
    (Вінниченко М.Д., 2018) Андрейко, Лариса Володимирівна; Андрейко, Лариса Владимировна; Andreiko, Larysa Volodymyrivna
    Розглядаються такі види мотивації у навчанні як зовнішня і внутрішня. Детально аналізується внутрішня мотивація як найбільш ефективна. Виділяються такі аспекти внутрішньої мотивації як оволодіння матеріалом, мета та автономність.
  • Item
    Insights into Formative Assessment in ELT
    (Sumy State University, 2017) Ходцева, Алла Олександрівна; Ходцева, Алла Александровна; Khodtseva, Alla Oleksandrivna
    Overall, the study reveals that, based on the students’ and the faculty members’ responses, the impact of assessment depends whether the assessment assesses (measures) what it intends to assess. Forms, environment, and the intended objectives of classroom assessment are the three main indicators of good assessment. The impact of assessment is significantly observable on students’ performance. The way students approach learning determines the way they think about classroom assignments and tests. Recent studies advocate for including students in the process of developing assessment tools because, as Falchikov [4, 43] states, student involvement in peer assessment adds more value to the learning process.
  • Item
    Змішане і перевернене навчання як інноваційні підходи до викладання іноземних мов у ВНЗ
    (Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет ім. Григорія Сковороди, 2016) Скарлупіна, Юлія Анатоліївна; Скарлупина, Юлия Анатольевна; Skarlupina, Yuliia Anatoliivna
    Організація навчального процесу у форматах змішаного або переверненого навчання широко використовується у практиці викладання іноземних мов у вищих навчальних закладах в багатьох країнах світу. Серед переваг цих підходів слід назвати розширення спектру можливостей для самостійної роботи студентів, оптимізацію тайм-менеджменту під час аудиторних занять, а також підвищення мотивації студентів.
  • Item
    Інформаційні технології у викладанні іноземних мов для спеціальних цілей
    (НАУ, 2016) Скарлупіна, Юлія Анатоліївна; Скарлупина, Юлия Анатольевна; Skarlupina, Yuliia Anatoliivna
    Професійно-орієнтоване навчання обумовлює використання активних форм і методів, які б дозволили імітувати професійну діяльність. При визначенні змісту навчання і підборі матеріалу мають бути враховані як потреби студентів, так і їх очікування. Одним із шляхів вирішення цієї задачі є використання інформаційних технологій. З точки зору викладання мов, переваги цього процесу є багаторівневими.
  • Item
    Інноваційні методи викладання іноземних мов для студентів немовних спеціальностей
    (Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, 2016) Скарлупіна, Юлія Анатоліївна; Скарлупина, Юлия Анатольевна; Skarlupina, Yuliia Anatoliivna
    Метою статті є розгляд міжнародного досвіду використання інноваційних методів у процесі викладання іноземних мов для студентів немовних факультетів. Критичний аналіз літературних джерел, вивчення та узагальнення позитивного досвіду роботи вітчизняних та зарубіжних викладачів іноземних (англійської і французької) мов дозволили зробити акцент на доцільності впровадження новітніх підходів до викладання іноземних мов, зокрема, професійного спрямування. Практичне значення статті полягає в ефективності методів, розглянутих в статті, можливості їх застосування. Беручі до уваги особливості цих методів, видається необхідним подальше вивчення впливу сучасних технологій на особистісний розвиток майбутнього фахівця.
  • Item
    Актуальність поєднання матеріального та морального стимулювання праці персоналу банківських установ
    (НАН України, Всеукраїнська спілка вчених-економістів, 2015) Розкошна, О.А.; Дутченко, Олена Олегівна; Дутченко, Елена Олеговна; Dutchenko, Olena Olehivna
    В теперішній час керівництво переважної більшості українських банків для успішного перебігу бізнес - процесів пріоритетне значення надає лише фінансовим, матеріальним та інформаційним ресурсам. Спостерігається тенденція щодо мінімізації частини ви трат призначеної для формування мотиваційного механізму організації і це тоді, коли система мотивації працівників найбільшою мірою впливає на результати діяльності будь - яких інституцій, в тому числі і банківських установ.
  • Item
    Innovative technologies in teaching foreign languages
    (Видавничий дім "Ельдорадо", 2015) Скарлупіна, Юлія Анатоліївна; Скарлупина, Юлия Анатольевна; Skarlupina, Yuliia Anatoliivna
    As far as the process of globalization is not only the economic phenomenon, it has also cultural and technological aspects and these changes have placed language learning as one of the primary objectives of educational institutions, the conclusion can be made, that with its advantages and disadvantages, the Internet has significant effects on communicating, teaching and learning.