Навчально-науковий інститут бізнес-технологій «УАБС» (ННІ БТ) (1980-2021)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48923
Browse
75 results
Search Results
Item Методичні підходи до формування ціни товару на основі конкурентного аналізу(Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, 2016) Роєнко, Вікторія Володимирівна; Роенко, Виктория Владимировна; Roienko, Viktoriia Volodymyrivna; Куц, Я.Запропоновано методичні засади до формування ціни товару на основі конкурентного аналізу шляхом попереднього збору даних та їх систематизації, відбору релевантних факторів впливу та визначення остаточної вартості товару. Даний підхід дозволить швидко реагувати на кон'юнктурні зміни на ринку та отримати додаткові фінансові вигоду підприємству.Item Моделювання конкурентних стратегій поведінки страховиків(Сумський державний університет, 2019) Голоденко, Н.В.У роботі досліджено сутність моделювання конкурентних стратегій поведінки страховиків Проведений аналіз предметної області моделювання конкурентних стратегій поведінки страхових компаній. Виявлено, що зацікавленість страховиків у розробці стратегій позиціонування на ринку, відповідних поточним діловим відносинам, вимагає розробки відповідних теоретико-методологічних рамок та методологічних підходів для оцінки рівня конкурентоспроможності страховика, а також практичних механізмів та систем заходів щодо його управління. Побудована модель вибору конкурентних стратегій поведінки страхових компанійна основі нелінійного програмуванняItem Звуження конкуренції на фондовому ринку України як одна з причин його деградації(Харківський навчально-науковий інститут ДВНЗ "Університет банківської справи", 2019) Пластун, Олексій Леонідович; Пластун, Алексей Леонидович; Plastun, Oleksii Leonidovych; Макаренко, Інна Олександрівна; Макаренко, Инна Александровна; Makarenko, Inna Oleksandrivna; Єльнікова, Юлія Василівна; Ельникова, Юлия Васильевна; Yelnikova, Yuliia Vasylivna; Філатова, Ганна Петрівна; Филатова, Анна Петровна; Filatova, Hanna Petrivna; Журавка, Олена Сергіївна; Журавка, Елена Сергеевна; Zhuravka, Olena SerhiivnaДоведено, що одним із причинно-наслідкових механізмів деградації фондового ринку (зменшення обсягів біржових торгів, звуження пропозиції фінансових інструментів, падіння індексів фондового ринку, концентрація торгів у межах окремих організаторів) є різке зниження конкуренції на ньому. Встановлено, що особливості звуження конкуренції на фондовому ринку України проявляються на рівні емітентів, організаторів торгів, фінансових інструментів, що перебувають в обігу. Отримані результати аналізу цих особливостей повністю підтвердили висунуту гіпотезу — деградація ринку супроводжується різким падінням рівня конкуренції на ньому. Формування конкурентного середовища є першочерговим завданням і запорукою подальшого розвитку фондового ринку України як джерела забезпечення економіки фінансовими ресурсами. У зв’язку з цим розроблено низку пріоритетних для регуляторів заходів, спрямованих на підвищення рівня конкуренції фондового ринку, забезпечення чесного, прозорого та ефективного його функціонування в Україні. Заходи, зокрема, включають скасування дискримінаційних умов доступу учасників фондового ринку різних рівнів і сегментів, координація дій державних регуляторів щодо забезпечення конкурентного середовища на ринку та протидії маніпуляціям з боку учасників, просування доброчесної практики ведення операцій на фондовому ринку, подальша імплементація МСФЗ як основа розкриття зіставної інформації учасниками ринку, підвищення рівня кваліфікації та освіти учасників ринку, посилення фінансової грамотності населення і залучення його до поповнення рядів обізнаних інвесторів, розширення лінійки доступних і проведення торгів інвестиційно привабливих та ліквідних фінансових інструментів за рахунок похідних інструментів, інфраструктурних облігацій підприємств, посилення контролю за дотриманням критеріїв лістингу, тарифної політики та справедливого ціноутворення на організаторах торгів, моніторингу недобросовісних дій учасників торгів і посилення відповідальності за них.Item Моделювання оцінки рівня банківської конкуренції(Сумський державний університет, 2018) Дем'яненко, А.О.У роботі розглянуто сучасний стан моделювання оцінки рівня банківської конкуренції, побудовано модель оцінки рівня банківської конкуренції та проведено реалізацію моделі на ЕОМ. Основною метою цього дослідження є моделювання оцінки рівня банківської конкуренції.Item Банківські та небанківські фінансові установи взаємодія та конкуренція(Сумський державний університет, 2018) Лук’яненко, А.В.Сучасне розуміння ролі фінансових установ змінюється. Вони виконують все більше функцій, але при цьому потребують певного рівня включеності всіх верств населення та бізнесу у цей процес. Останні роки в історії відзначилися різким падінням довіри до банківської системи, тотальним зубожінням населення, подальшим зменшенням доступу до фінансування для середніх та малих підприємств. Ці та ще багато ін. чинників вимагають для певного покращення ситуації створення реального конкурентного середовища на фінансовому ринку, фінансової інклюзії населення, в тому числі за рахунок масових освітніх заходів, активного використання Fintech та трансформації правового та регуляторного середовища у даному секторі. Тому обрана тематика дослідження є актуальною та відповідає наявним програмам розвитку фінансового та банківського секторів.Item Економічний аналіз міжнародного та національного ринку фармацевтичної продукції(Сумський державний університет, 2018) Грабовська, О.В.Магістерська робота присвячена аналізу глобального та українського ринку фармацевтичної продукції. Вона аналізує поточну ситуацію на ринку, ризики та переваги, основні рушійні сили та основних гравців на ринку. Головна мета цього дослідження — провести аналіз ринку для міжнародної компанії.Item Комунікаційний інструментарій управління конкурентоспроможністю банку(Сумський державний університет, 2017) Крухмаль, Олена Валентинівна; Крухмаль, Елена Валентиновна; Krukhmal, Olena Valentynivna; Рягузова, А.О.Банківська система України наразі знаходиться в затяжній рецесії, при цьому посилення конкуренції при обмежених фінансових можливостях спонукає банки розвивати технологій взаємодії з клієнтами.Item Principles of the organization of consumer protection by financial markets services(Сумський державний університет, 2017) Polyakh, S.Захист прав споживачів взагалі включає збільшення прозорість та обізнаність про товари та послуги, сприяння конкуренція на ринку, запобігання шахрайству, споживач освіта та ліквідація недобросовісної практики.Item Державні регулятори конкуренції в банківській сфері у різних країнах світу(2014) Ярошенко, А.С.Розглянуто зарубіжний досвід антимонопольної політики на ринку банківських послуг та її особливості.Item Специфічні проблеми міжнародної реклами та рекомендації щодо їх вирішення(Видавничий дім "Гальветика", 2014) Омельченко, Юлія Валеріївна; Омельченко, Юлия Валерьевна; Omelchenko, Yuliia ValeriivnaУ статті наведений аналіз теоретичних аспектів впровадження міжнародної реклами та просування товарів на нові ринки споживачів. Визначено сутність та основні завдання міжнародної реклами товарів та послуг. Проаналізовано основні проблеми, що виникають під час реалізації реклами на міжнародному рівні. Виокремлено основні загальні та специфічні проблеми міжнародної реклами, що створюють перешкоди для її просування. Наведено приклади виникнення специфічних труднощів міжнародної реклами в різних країнах світу. В рамках визначених особливих проблем зовнішньої реклами запропоновано основні способи їх вирішення.