Навчально-науковий інститут бізнес-технологій «УАБС» (ННІ БТ) (1980-2021)

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48923

Browse

Search Results

Now showing 1 - 5 of 5
  • Item
    Концептуальні основи управління конкурентоспроможністю підприємства на зовнішньому ринку
    (Науково-практичний журнал "Причорноморські економічні студії", 2019) Школа, Вікторія Юріївна; Школа, Виктория Юрьевна; Shkola, Viktoriia Yuriivna; Омельяненко, Віталій Анатолійович; Омельяненко, Виталий Анатольевич; Omelianenko, Vitalii Anatoliiovych; Касьяненко, Тетяна Вячеславівна; Касьяненко, Татьяна Вячеславовна; Kasianenko, Tetiana Viacheslavivna
    Досліджено сутність поняття конкурентоспроможності підприємства на зовнішньому ринку та її складові. Визначено, що конкурентоспроможність підприємства на зовнішньому ринку визначається рівнем конкурентоспроможності його продукції та відповідності товарної номенклатури потребам ринку, а також рівнем ефективності маркетингової системи підприємства на зовнішньому ринку. Запропоновано системний підхід до визначення конкурентоспроможності підприємства на зовнішньому ринку за показниками рівня конкурентоспроможності продукції, відповідності товарної номенклатури суб’єктам ринку, а також ефективності його маркетингової діяльності. Удосконалено методичний підхід до оцінки ефективності маркетингової системи промислового підприємства на зовнішньому ринку, що ґрунтується на багатофакторній моделі флуктуацій прибутковості комерційної діяльності підприємства і його конкурентоспроможності на зовнішньому ринку.
  • Item
    Теоретико-методичні засади визначення оптимальних пропорцій інвестування в інноваційно-активні галузі економіки
    (Сумський державний університет, 2019) Школа, Вікторія Юріївна; Школа, Виктория Юрьевна; Shkola, Viktoriia Yuriivna; Щербаченко, Вікторія Олексіївна; Щербаченко, Виктория Алексеевна; Shcherbachenko, Viktoriia Oleksiivna
    Досліджено динаміку та джерела інвестування в інноваційно-активні галузі економіки. Визначено пріоритетні галузі інвестування в Україні. Досліджено чинники, що стримують розвиток технологічних інновацій в Україні. Запропоновано основні шляхи формування сприятливого інвестиційного клімату в Україні.
  • Item
    Стратегічний вимір вливу глобалізації на розвиток національної інноваційної системи
    (Науково-практичний журнал "Причорноморські економічні студії", 2019) Школа, Вікторія Юріївна; Школа, Виктория Юрьевна; Shkola, Viktoriia Yuriivna; Омельяненко, Віталій Анатолійович; Омельяненко, Виталий Анатольевич; Omelianenko, Vitalii Anatoliiovych; Касьяненко, Тетяна Вячеславівна; Касьяненко, Татьяна Вячеславовна; Kasianenko, Tetiana Viacheslavivna
    Досліджено основні фактори сталого розвитку національної економіки. На основі синтезу теорії зовнішньоекономічної та інноваційної діяльності з урахуванням концепції сталого розвитку визначено вплив фактору глобалізації на інноваційну систему. Досліджено стратегічні напрями розвитку міжнародного співробітництва у інноваційній сфері. Поглиблено науково-методичний підхід до розробки стратегії інноваційного розвитку національної економіки з урахуванням міжнародного компоненту. Визначено основні ефекти глобалізації інноваційного розвитку. Розроблено економіко-математичну модель оцінки міжнародної стратегії розвитку національної інноваційної системи. Удосконалено методичний підхід до оцінки ефективності національної інноваційної інфраструктури.
  • Item
    Ризики зміни векторів інноваційного розвитку суб’єктів господарювання України з урахуванням нових викликів сучасного світу
    (Сумський державний університет, 2020) Школа, Вікторія Юріївна; Школа, Виктория Юрьевна; Shkola, Viktoriia Yuriivna; Щербаченко, Вікторія Олексіївна; Щербаченко, Виктория Алексеевна; Shcherbachenko, Viktoriia Oleksiivna; Захаркіна, Людмила Сергіївна; Захаркина, Людмила Сергеевна; Zakharkina, Liudmyla Serhiivna; Пахненко, Олена Михайлівна; Пахненко, Елена Михайловна; Pakhnenko, Olena Mykhailivna
    Досліджено ризики зміни векторів інноваційного розвитку суб’єктів господарювання України з урахуванням нових викликів сучасного світу
  • Item
    Маркетингове управління банком
    (Українська академія банківської справи Національного банку України, 2012) Пересадько, Г.О.; Школа, Вікторія Юріївна; Школа, Виктория Юрьевна; Shkola, Viktoriia Yuriivna; Шкарупа, Олена Василівна; Шкарупа, Елена Васильевна; Shkarupa, Olena Vasylivna
    Cутність маркетингового управління як однієї з основних функцій бізнесу і водночас як концепції управління банком полягає в процесі, основними складовими якого є аналіз, планування, реалізація планів і контроль за здійсненням заходів, спрямованих на встановлення, зміцнення і підтримання взаємовигідних обмінів з цільовими ринками для досягнення цілей банку (отримання прибутку, збільшення обсягів збуту, збільшення частки ринку тощо).