Навчально-науковий інститут бізнес-технологій «УАБС» (ННІ БТ) (1980-2021)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48923
Browse
5 results
Search Results
Item Концептуальні основи управління конкурентоспроможністю підприємства на зовнішньому ринку(Науково-практичний журнал "Причорноморські економічні студії", 2019) Школа, Вікторія Юріївна; Школа, Виктория Юрьевна; Shkola, Viktoriia Yuriivna; Омельяненко, Віталій Анатолійович; Омельяненко, Виталий Анатольевич; Omelianenko, Vitalii Anatoliiovych; Касьяненко, Тетяна Вячеславівна; Касьяненко, Татьяна Вячеславовна; Kasianenko, Tetiana ViacheslavivnaДосліджено сутність поняття конкурентоспроможності підприємства на зовнішньому ринку та її складові. Визначено, що конкурентоспроможність підприємства на зовнішньому ринку визначається рівнем конкурентоспроможності його продукції та відповідності товарної номенклатури потребам ринку, а також рівнем ефективності маркетингової системи підприємства на зовнішньому ринку. Запропоновано системний підхід до визначення конкурентоспроможності підприємства на зовнішньому ринку за показниками рівня конкурентоспроможності продукції, відповідності товарної номенклатури суб’єктам ринку, а також ефективності його маркетингової діяльності. Удосконалено методичний підхід до оцінки ефективності маркетингової системи промислового підприємства на зовнішньому ринку, що ґрунтується на багатофакторній моделі флуктуацій прибутковості комерційної діяльності підприємства і його конкурентоспроможності на зовнішньому ринку.Item Теоретико-методичні засади визначення оптимальних пропорцій інвестування в інноваційно-активні галузі економіки(Сумський державний університет, 2019) Школа, Вікторія Юріївна; Школа, Виктория Юрьевна; Shkola, Viktoriia Yuriivna; Щербаченко, Вікторія Олексіївна; Щербаченко, Виктория Алексеевна; Shcherbachenko, Viktoriia OleksiivnaДосліджено динаміку та джерела інвестування в інноваційно-активні галузі економіки. Визначено пріоритетні галузі інвестування в Україні. Досліджено чинники, що стримують розвиток технологічних інновацій в Україні. Запропоновано основні шляхи формування сприятливого інвестиційного клімату в Україні.Item Стратегічний вимір вливу глобалізації на розвиток національної інноваційної системи(Науково-практичний журнал "Причорноморські економічні студії", 2019) Школа, Вікторія Юріївна; Школа, Виктория Юрьевна; Shkola, Viktoriia Yuriivna; Омельяненко, Віталій Анатолійович; Омельяненко, Виталий Анатольевич; Omelianenko, Vitalii Anatoliiovych; Касьяненко, Тетяна Вячеславівна; Касьяненко, Татьяна Вячеславовна; Kasianenko, Tetiana ViacheslavivnaДосліджено основні фактори сталого розвитку національної економіки. На основі синтезу теорії зовнішньоекономічної та інноваційної діяльності з урахуванням концепції сталого розвитку визначено вплив фактору глобалізації на інноваційну систему. Досліджено стратегічні напрями розвитку міжнародного співробітництва у інноваційній сфері. Поглиблено науково-методичний підхід до розробки стратегії інноваційного розвитку національної економіки з урахуванням міжнародного компоненту. Визначено основні ефекти глобалізації інноваційного розвитку. Розроблено економіко-математичну модель оцінки міжнародної стратегії розвитку національної інноваційної системи. Удосконалено методичний підхід до оцінки ефективності національної інноваційної інфраструктури.Item Ризики зміни векторів інноваційного розвитку суб’єктів господарювання України з урахуванням нових викликів сучасного світу(Сумський державний університет, 2020) Школа, Вікторія Юріївна; Школа, Виктория Юрьевна; Shkola, Viktoriia Yuriivna; Щербаченко, Вікторія Олексіївна; Щербаченко, Виктория Алексеевна; Shcherbachenko, Viktoriia Oleksiivna; Захаркіна, Людмила Сергіївна; Захаркина, Людмила Сергеевна; Zakharkina, Liudmyla Serhiivna; Пахненко, Олена Михайлівна; Пахненко, Елена Михайловна; Pakhnenko, Olena MykhailivnaДосліджено ризики зміни векторів інноваційного розвитку суб’єктів господарювання України з урахуванням нових викликів сучасного світуItem Маркетингове управління банком(Українська академія банківської справи Національного банку України, 2012) Пересадько, Г.О.; Школа, Вікторія Юріївна; Школа, Виктория Юрьевна; Shkola, Viktoriia Yuriivna; Шкарупа, Олена Василівна; Шкарупа, Елена Васильевна; Shkarupa, Olena VasylivnaCутність маркетингового управління як однієї з основних функцій бізнесу і водночас як концепції управління банком полягає в процесі, основними складовими якого є аналіз, планування, реалізація планів і контроль за здійсненням заходів, спрямованих на встановлення, зміцнення і підтримання взаємовигідних обмінів з цільовими ринками для досягнення цілей банку (отримання прибутку, збільшення обсягів збуту, збільшення частки ринку тощо).