Навчально-науковий інститут бізнес-технологій «УАБС» (ННІ БТ) (1980-2021)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48923
Browse
Search Results
Item The relationship of individual psychological characteristics and motivational component with the level of ability to master foreign languages(International Journal of Management (IJM), 2020) Furman, A.; Козловська, Ганна Борисівна; Козловская, Анна Борисовна; Kozlovska, Hanna Borysivna; Kolesnichenko, N.; Kharchenko, N.; Alieko, O.У статті розглядаються основні аспекти взаємозв'язку індивідуально-психологічних характеристик і мотиваційної складової з рівнем володіння іноземними мовами. Уміння вивчати іноземну мову впливає на рівень загальної успішності. Виділено наступні діагностичні параметри і фактори прогнозування академічної успішності: рівень мовної підготовки; переважання лівої/правої півкулі головного мозку; рівень тривожності; властивості вищої нервової діяльності; мотиваційна складова. Група студентів з низькою успішністю відноситься до групи ризику в оволодінні іноземними мовами. Для цієї групи характерні низька мотиваційна складова, високий рівень стресу і тривожності. Організацію навчального процесу можна поліпшити при комплектуванні навчальних груп, з рівномірним розподілом студентів з високим і середнім рівнями прогнозованої успішності. Визначено зони ризику для формування спеціальних контрольних груп, які потребують додаткової педагогічної допомоги та індивідуального підходу до навчання.