Навчально-науковий інститут бізнес-технологій «УАБС» (ННІ БТ) (1980-2021)

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48923

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 127
  • Item
    Ретроспективні портрети вразливості населення регіонів України до COVID-19
    (Сумський державний університет, 2020) Васильєва, Тетяна Анатоліївна; Васильева, Татьяна Анатольевна; Vasylieva, Tetiana Anatoliivna; Лєонов, Сергій Вячеславович; Леонов, Сергей Вячеславович; Lieonov, Serhii Viacheslavovych
    Розглядається спектр питань теоретичного, методологічного та аналітичного характеру, пов’язаних із дослідженням ретроспективних портретів уразливості населення областей України до COVID-19. Виявлено причини регіональної диференціації захворюваності та смертності населення від COVID-19 (регресантів), які пояснюються певними патернами факторів (регресорів), за яких уразливість є найвищою, що відповідно дозволило визначити, якою мірою той чи інший регіон відповідає цим комбінаціям. Формалізовано залежності між регресантами й факторами громадського здоров’я, а також близько 20 детермінант екологічної, соціальної та економічної специфіки регіонів України.
  • Item
    Тенденції розвитку міжбанківського ринку в умовах фінансової кризи та економічної турбулентності в Україні
    (Українська академія банківської справи Національного банку України, 2014) Васильєва, Тетяна Анатоліївна; Васильева, Татьяна Анатольевна; Vasylieva, Tetiana Anatoliivna; Афанасьєва, Ольга Борисівна; Афанасьева, Ольга Борисовна; Afanasieva, Olha Borysivna
    У статті проаналізовано основні тенденції розвитку міжбанківського ринку. Авторами виокремлено основні проблеми міжбанківського ринку в умовах накопичення суттєвих фінансових дисбалансів, а також розглянуто основні напрямки підвищення його ефективності.
  • Item
    Економічний ризик: методи оцінки та управління
    (ДВНЗ “УАБС НБУ”, 2015) Васильєва, Тетяна Анатоліївна; Vasylieva, Tetiana Anatoliivna; Лєонов, Сергій Вячеславович; Lieonov, Serhii Viacheslavovych; Васильева, Татьяна Анатольевна; Леонов, Сергей Вячеславович
    У навчальному посібнику викладено теоретичні та прикладні аспекти застосування сучасної теорії оцінки та управління ризиком: ідентифікація ризиків, аналіз та методи їх оцінювання, фінансові механізми управління ризиком, мета передачі ризику, організація попереджувальних заходів тощо.
  • Item
    Еколого-економічне оцінювання енергетичних ресурсів у контексті забезпечення енергетичної безпеки України
    (ТОВ «Наш формат», 2014) Васильєва, Тетяна Анатоліївна; Васильева, Татьяна Анатольевна; Vasylieva, Tetiana Anatoliivna; Прийменко, Світлана Анатоліївна; Прийменко, Светлана Анатольевна; Pryimenko, Svitlana Anatoliivna
    У статті досліджено поняття «енергетична залежність» через енергетичну безпеку усіх видів енергетичних ресурсів. Проаналізовано модель короткострокової енергетичної безпеки Джуелл, на основі якої оцінено еколого-економічну залежність електроенергетики України.
  • Item
    «4P» маркетингу страхових компаній
    (ТОВ "ВТД "Університетська книга", 2014) Козьменко, О.В.; Козьменко, С.М.; Васильєва, Тетяна Анатоліївна; Васильева, Татьяна Анатольевна; Vasylieva, Tetiana Anatoliivna
    У монографії розкрито сутність страхового маркетингу й досліджено маркетингові комунікації страхової компанії, імідж і брендинг у страхуванні. Більш докладно з позиції "4Р" охарактеризовані страхування життя, майнове страхування, медичне страхування, страхування туризму, банкострахування та страхування від катастрофічних ризиків.
  • Item
    Фінансову грамотність сумчан від школяра до пенсіонера підвищує банківська академія
    (Національний банк України, 2014) Васильєва, Тетяна Анатоліївна; Васильева, Татьяна Анатольевна; Vasylieva, Tetiana Anatoliivna; Євченко, Н.Г.
    Національний банк України з 2012 року спільно з вищими навчальними закладами реалізовує ряд заходів з метою підвищення фінансової грамотності населення. Зокрема ДВНЗ "Українська академія банківської справи Національного банку України" активно підтримує ініціативи НБУ та на постійній основі працює над проектами у сфері фінансової просвіти, які охоплюють різні вікові та соціальні групи населення і реалізуються за двома напрямами. Перший включає соціальні та консультаційні проекти для широких верств населення, вчителів шкіл, працівників підприємств та організацій. Другий напрям передбачає проведення просвітних заходів для школярів та молоді.
  • Item
    Місцевий розвиток за участі громади
    (Університетська книга, 2013) Петрушенко, Юрій Миколайович; Petrushenko, Yurii Mykolaiovych; Петрушенко, Юрий Николаевич; Реміга, О.; Абрамов, Л.К.; Азарова, Т.В.; Лепський, М.А.; Ротарєва, І.В.; Мельник, Леонід Григорович; Мельник, Леонид Григорьевич; Melnyk, Leonid Hryhorovych; Сах, Дж.; Шкарупа, Олена Василівна; Шкарупа, Елена Васильевна; Shkarupa, Olena Vasylivna; Дегтярьова, Ірина Борисівна; Дегтярева, Ирина Борисовна; Dehtiarova, Iryna Borysivna; Бурлакова, Ірина Михайлівна; Бурлакова, Ирина Михайловна; Burlakova, Iryna Mykhailivna; Мельник, О.І.; Авдасьов, В.М.; Ковальов, Богдан Леонідович; Ковалев, Богдан Леонидович; Kovalov, Bohdan Leonidovych; Мелеганич, Г.І.; Романік, К.; Скалій, І.М.; Васильєва, Тетяна Анатоліївна; Васильева, Татьяна Анатольевна; Vasylieva, Tetiana Anatoliivna; Костюченко, Надія Миколаївна; Костюченко, Надежда Николаевна; Kostiuchenko, Nadiia Mykolaivna; Хуткий, Д.О.; Монастирський, Г.Л.
    У монографії викладено теоретичні та методологічні засади мотивації сталого місцевого розвитку, орієнтованого на громаду.
  • Item
    Оцінювання ефекту від застосування інструментів маркетингових комунікацій банку
    (ТОВ «Інститут суспільної трансформації», 2014) Васильєва, Тетяна Анатоліївна; Васильева, Татьяна Анатольевна; Vasylieva, Tetiana Anatoliivna; Радченко, О.В.; Кривич, Яна Миколаївна; Кривич, Яна Николаевна; Kryvych, Yana Mykolaivna
    Управління ефективністю маркетингових комунікацій банку має бути спрямовано на зменшення випадкових, непрогнозованих менеджментом банку, спонтанних реакцій ринку на застосування комунікаційних дій, тому особливої актуальності набуває комплексне врахування фактора часу та сезонності, а також синергетичного впливу інших факторів при оцінюванні ефекту від застосування інструмента маркетингових комунікацій банку. На відміну від існуючих підходів, автор пропонує вимірювати цей ефект не обсягом зростання активів банку або клієнтської бази, а обсягом зростання кількості наданих послуг, який слід визначати залежно від адресності застосування інструмента маркетингових комунікацій банку та його спрямованості. Це дозволяє врахувати реакцію на застосований інструмент маркетингових комунікацій банку не тільки потенційних споживачів, які вперше виявили бажання скористатись послугами даного банку, а й реакцію тих клієнтів, які повторно звернулися до банку за отриманням нової або аналогічної послуги.
  • Item
    Фінансовий контролінг як інструмент управління економічними процесами на підприємстві
    (Українська академія банківської справи Національного банку України, 2014) Васильєва, Тетяна Анатоліївна; Васильева, Татьяна Анатольевна; Vasylieva, Tetiana Anatoliivna; Рябенков, О.В.
    Узагальнено наукові погляди на розуміння економічного змісту понять “контролінг” та “фінансовий контролінг”. Виділено сутнісні характеристики фінансового контролінгу, досліджено специфічні особливості стратегічної спрямованості контролінгу в системі фінансового менеджменту на підприємстві. Обгрунтовано необхідність організації та впровадження фінансового контролінгу як інструмента управління економічними процесами на підприємстві у довгостроковій перспективі.
  • Item
    Виявлення резервів підвищення прибутковості та нарощення вартості промислового підприємства засобами АВС-аналізу
    (Університетська книга, 2014) Рябенков, О.В.; Васильєва, Тетяна Анатоліївна; Васильева, Татьяна Анатольевна; Vasylieva, Tetiana Anatoliivna
    У монографії висвітлюється широке коло питань теоретико-методологічного, аналітичного, прогностичного і прикладного характеру, що дозволяє усвідомити комплекс проблем, пов'язаних з формуванням та реалізацією фінансової стратегії підприємства.