Навчально-науковий інститут бізнес-технологій «УАБС» (ННІ БТ) (1980-2021)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48923
Browse
43 results
Search Results
Item Disciplinary Literacy Development as the Core standard of Education(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Ляшенко, Ірина Володимирівна; Ляшенко, Ирина ВладимировнаСучасні вимоги до якості освіти вимагаять постійного вдосконалення підходів до пошуку оптимального навчання, оскільки останніми роками спостерігаються тенденція до розвитку комунікації та зниження якості засвоюння матеріалу студентами. Сучасна освіта зосереджуються на розвиткові загальних навичок, але з іншого боку, сучасна система освіти не підкресляю розвиток спеціальних навичок, які спрямовані на базові навички. Метою даного дослідження було вивчення концепції дисциплінарної грамотності, яка покликана поглибити процес навчання, щоб гармонізувати роботу всіх спільних компонентів з потребоя в конкретних навичках. У статті зроблено огляд літератури з основних визначень дисциплінарної грамотності та інтерпретовано змістові компоненти ціюї ідеї по відношення до дисципліни. Для досягнення поставленої мети використовувалися методики огляду літератури: підтвердження гіпотези та виконання дослідницьких завдань, використовувався комплекс сучасних теоретичних методів дослідження та підходів: аналіз, синтез, індукція, дедукція, систематизація, порівняння, узагальнення, яке дозволило розробити наукові джерела, визначити сутність та особливості аналізу потреб, обґрунтувати переваги й недоліки. Дане дослідження повідомляю про структуроване визначення дисциплінарної грамотності, що представляю різні інтерпретації та компромісний аналіз. Це дослідження також визначило причини необхідності забезпечення дисциплінарної грамотності. Ще одним доречним моментом є те, що стаття пропонує сферу впливу на дисциплінарну грамотність. У цій статті також розглядаяться основні стратегії розвитку дисциплінарної грамотності. Огляд літератури представив модель розвитку дисциплінарної грамотності. Вона виділяються як перехід від базових навичок до вищої іюрархії до дисциплінарної грамотності. Проаналізовано відмінності між більш глибоким навчанням і дисциплінарною грамотністю. Відповідно до недавніх досліджень, які виступаять за виявлення дисциплінарної грамотності, наші висновки показуять, що це процес визначення специфічної складової дисциплінарної грамотності, яка має бути цільовоя точкою для конкретної освіти. Проте, ми ще не готові запропонувати унікальну класифікація дисциплінарної грамотності, яка відповідатиме кожній професійній дисципліні.Item Student perceptions of ESP course for cynological translators(Serbia, Nis University, 2019) Ляшенко, Ірина Володимирівна; Ляшенко, Ирина Владимировна; Liashenko, Iryna VolodymyrivnaСучасні вимоги до освітян-професіоналів у будь-якій сфері виникають у кожному спеціалізмі, навіть у новому та розвиваючому. Все більш актуальним стає попит на підготовку помічників кінологічних перекладачів суддів-шоу. Таким чином, це дослідження зосереджено на сприйнятті студентами курсу ESP для кінологічних перекладачів для підвищення ефективності курсу та навчання студентів, що, як вважається, є першим дослідженням у цій галузі. Використовуючи дані опитування студентів з двох перших партій курсу ESP щодо підготовки цих фахівців, ця стаття досліджує зв’язок між структурними компонентами курсу та покращеними досягненнями студентів, використовуючи підтверджуючий факторний аналіз. Ми також розглянули можливі пропозиції щодо вдосконалення дизайну курсу. Результати забезпечили підтримку нашої теорії дій щодо використання структурної конструкції системи з практичним стажуванням, що призводить до поліпшення навчальних досягнень студентів. Результати довели загальну цінність курсу зі збільшенням абсолютних досягнень студентів та якісних досягнень та методу кореляції рангів.Item Blended Education: Patterns of Implementation at Sumy State University(Lumen Publishing, 2019) Ляшенко, Ірина Володимирівна; Ляшенко, Ирина Владимировна; Liashenko, Iryna Volodymyrivna; Гнаповська, Людмила Вадимівна; Гнаповская, Людмила Вадимовна; Hnapovska, Liudmyla VadymivnaОстанні роки були відзначені зростаючої глобальної тенденцією впровадження методів змішаного навчання у вищих навчальних закладах. Ця тенденція посилюється в українських вузах. Хоча в даний час змішане освіту в Україні, схоже, зростає, ефективність використання змішаного навчання все ще залишається неясною. Сьогодні більшість університетів почали використовувати дистанційне навчання і перехід на змішану систему навчання в класах. Вчені сперечаються про переваги і недоліки звичайного і змішаного освіти, оскільки обидва методи мають свої позитивні сторони і недоліки. Успішна інтеграція змішаного освіти в освітній процес була підтверджена численними дослідженнями. Це дослідження було розроблено, щоб визначити вплив змішаного освіти на навчальний процес. Першим питанням у дослідженні було виявлення основних сфер змішаного освіти, що впливають на освітній процес. Друге питання був направлений на визначення готовності студентів Сумського державного університету до переходу на змішаний освітній процес. На першому етапі було узгоджено технічне завдання, розроблено програму і інструменти, розроблений графік збору інформації. На другому етапі було підготовлено збір інформації, збір анкет, їх комп'ютерна обробка, сформовані таблиці і звіти. Відповіді, отримані від служби студентів, показали, що більшість студентів чітко розуміють систему змішаного навчання, позитивно ставляться до неї і більш мотивовані в своєму навчанні. Цей досвід пілотування поклав початок позитивної практики впровадження змішаного освіти в навчальний процес, де настійно рекомендується використовувати елементи змішаного освіти в навчальній діяльності в якості додаткової індивідуальної роботи у віртуальній онлайн-середовищі як розширює ефект шкільної роботи з допомогу сучасних електронних пристроїв і технологій.Item Designing a blended learning course(ФОП Цьома С.П., 2019) Ляшенко, Ірина Володимирівна; Ляшенко, Ирина Владимировна; Liashenko, Iryna VolodymyrivnaСтаття розглядає види моделей змішаного навчання і іх застосування у процесі навчання.Item Basic Features of ESP(Publishing House I. Ivanchenka, 2019) Ляшенко, Ірина Володимирівна; Ляшенко, Ирина Владимировна; Liashenko, Iryna VolodymyrivnaСтаття надає опис основних рис викладання англійської мови за професійним спрямуванням, розкриває компоненти і думки зарубіжних авторів.Item Making the Aims Smart in Lesson Planning(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2019) Ляшенко, Ірина Володимирівна; Ляшенко, Ирина Владимировна; Liashenko, Iryna VolodymyrivnaЦя стаття містить обговорення встановлення цілей у розробці курсу як підходу SMART. У ньому розглядаються фактори, які є важливими у виборі правильних цілей при формуванні програми чи набору уроків, таких як підхід; навчальний план або підручник; розмір класу; рівень, час. Він також пояснює абревіатуру SMART і визначає практичне використання цілей у плануванні уроків.Item Принципи комунікативного навчання у викладанні іноземної мови(«Друкарський дім «Папірус», 2013) Ляшенко, Ірина Володимирівна; Ляшенко, Ирина Владимировна; Liashenko, Iryna VolodymyrivnaРозглядаються комунікативні принципи навчання іноземній мові. Розкриваються детальні принципові положення у викладанні за комунікативним методом.Item Concept Checking Questions in Teaching English(Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка, 2018) Ляшенко, Ірина Володимирівна; Ляшенко, Ирина Владимировна; Liashenko, Iryna VolodymyrivnaСтаття розкриває значення поняття питань для перевірки змісту, виділяє важливі складові, наводить приклади і підкреслює важливість застосування.Item Understanding needs in ESP teaching(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Ляшенко, Ірина Володимирівна; Ляшенко, Ирина Владимировна; Liashenko, Iryna VolodymyrivnaСучасні підходи до специфічного викладання англійської мови вимагають постійного вдосконалення, оскільки останні роки відзначається зростаюча глобальна тенденція розвитку комунікації й застосування мов у різних сферах. З одного боку більшість підходів орієнтовані на професійний контекст. З іншого боку проблема полягає в нестачі академічних годин для детального викладання, що є результатом зниження якості і втрати мотивації студентів. У даній роботі розглядається аналіз потреб студентів, необхідність проведення такого аналізу перед початком курсу англійської мови для професійного спрямування. Робота дає літературний огляд типів потреб студентів.Item Роль кураторів СФ ХНУВС у підвищенні ефективності навчально-виховного процесу(Дніпро, 2012) Ляшенко, Ірина Володимирівна; Ляшенко, Ирина Владимировна; Liashenko, Iryna VolodymyrivnaРозглядається підготовка і процес проведення кураторської роботи у навчальній, організаторській, виховній і науковій роботі зі студентами СФ ХНУВС.