Навчально-науковий інститут бізнес-технологій «УАБС» (ННІ БТ) (1980-2021)

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48923

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 32
  • Item
    Автономність студентів у вивченні іноземних мов: модель змішаного навчання
    (Луганський національний університет імені Тараса Шевченка, 2019) Андрейко, Лариса Володимирівна; Андрейко, Лариса Владимировна; Andreiko, Larysa Volodymyrivna; Скарлупіна, Юлія Анатоліївна; Скарлупина, Юлия Анатольевна; Skarlupina, Yuliia Anatoliivna
    Стаття присвячена вивченню ролі інформаційних технологій у розвитку автономного навчання іноземним мовам, а саме можливості підвищення ефективності навчання іноземній мові за рахунок інтеграції інформаційних технологій як одного з інструментів посилення автономії навчання. Проаналізовано поняття автономності навчання, виявлено його характерні риси. Розглянуто шляхи використання інформаційних ресурсів, що можуть забезпечити навчальну автономію студентів в різних видах мовленнєвої діяльності. Окреслено переваги використання цифрових технологій для забезпечення автономності при навчанні говорінню, письму, а також граматиці та вокабуляру. Наведені конкретні освітні онлайн ресурси, які довели свою ефективність на практиці. Проакцентовано, що ігрова форма навчання за допомогою онлайн-ресурсів є дієвим засобом для максимального залучення до активної навчальної діяльності навіть студентів з низьким рівнем мотивації. В результаті дослідження з’ясовано, що залучення методів змішаного навчання до викладання іноземних мов надає можливість для автономного опрацювання матеріалу, що в своє чергу сприяє оптимізації процесу навчання, підвищує мотивацію як до вивчення іноземних мов, так і до загального саморозвитку студентів.
  • Item
    Відкриті освітні ресурси у викладанні іноземних мов
    (Одеський національний університет імені І.І. Мечникова, 2019) Скарлупіна, Юлія Анатоліївна; Скарлупина, Юлия Анатольевна; Skarlupina, Yuliia Anatoliivna
    Використання методів змішаного навчання надає багато можливостей для викладання іноземних мов. В цьому контексті, позитивний вплив використання відкритих освітніх ресурсів важко переоцінити, оскільки вони надають студентам доступ до автентичних матеріалів, інтерактивних завдань і платформ для створення власного контенту.
  • Item
    Змішане і перевернене навчання як інноваційні підходи до викладання іноземних мов у ВНЗ
    (Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет ім. Григорія Сковороди, 2016) Скарлупіна, Юлія Анатоліївна; Скарлупина, Юлия Анатольевна; Skarlupina, Yuliia Anatoliivna
    Організація навчального процесу у форматах змішаного або переверненого навчання широко використовується у практиці викладання іноземних мов у вищих навчальних закладах в багатьох країнах світу. Серед переваг цих підходів слід назвати розширення спектру можливостей для самостійної роботи студентів, оптимізацію тайм-менеджменту під час аудиторних занять, а також підвищення мотивації студентів.
  • Item
    Інформаційні технології у викладанні іноземних мов для спеціальних цілей
    (НАУ, 2016) Скарлупіна, Юлія Анатоліївна; Скарлупина, Юлия Анатольевна; Skarlupina, Yuliia Anatoliivna
    Професійно-орієнтоване навчання обумовлює використання активних форм і методів, які б дозволили імітувати професійну діяльність. При визначенні змісту навчання і підборі матеріалу мають бути враховані як потреби студентів, так і їх очікування. Одним із шляхів вирішення цієї задачі є використання інформаційних технологій. З точки зору викладання мов, переваги цього процесу є багаторівневими.
  • Item
    Інноваційні методи викладання іноземних мов для студентів немовних спеціальностей
    (Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, 2016) Скарлупіна, Юлія Анатоліївна; Скарлупина, Юлия Анатольевна; Skarlupina, Yuliia Anatoliivna
    Метою статті є розгляд міжнародного досвіду використання інноваційних методів у процесі викладання іноземних мов для студентів немовних факультетів. Критичний аналіз літературних джерел, вивчення та узагальнення позитивного досвіду роботи вітчизняних та зарубіжних викладачів іноземних (англійської і французької) мов дозволили зробити акцент на доцільності впровадження новітніх підходів до викладання іноземних мов, зокрема, професійного спрямування. Практичне значення статті полягає в ефективності методів, розглянутих в статті, можливості їх застосування. Беручі до уваги особливості цих методів, видається необхідним подальше вивчення впливу сучасних технологій на особистісний розвиток майбутнього фахівця.
  • Item
    Актуальність поєднання матеріального та морального стимулювання праці персоналу банківських установ
    (НАН України, Всеукраїнська спілка вчених-економістів, 2015) Розкошна, О.А.; Дутченко, Олена Олегівна; Дутченко, Елена Олеговна; Dutchenko, Olena Olehivna
    В теперішній час керівництво переважної більшості українських банків для успішного перебігу бізнес - процесів пріоритетне значення надає лише фінансовим, матеріальним та інформаційним ресурсам. Спостерігається тенденція щодо мінімізації частини ви трат призначеної для формування мотиваційного механізму організації і це тоді, коли система мотивації працівників найбільшою мірою впливає на результати діяльності будь - яких інституцій, в тому числі і банківських установ.
  • Item
    Мотивація персоналу як кадрова складова економічної безпеки банківської установи
    (Українська академія банківської справи Національного банку України, 2014) Гришунін, В.В.
    Податки є одним з найважливіших способів мобілізації фінансових ресурсів, необхідних для вирішення основних завдань і функцій держави. Відповідно до вимог Податкового кодексу України банки самостійно обчислюють та сплачують до відповідних бюджетів за своїм місцезнаходженням загальнодержавні податки і збори, місцеві податки та подають податкові декларації до податкових органів.
  • Item
    Шляхи розвитку мотивації професійного вдосконалення викладачів кафедри іноземних мов ДВНЗ «Українська академія банківської справи Національного банку України»
    (Сумський державний педагогічний університет ім. А.С. Макаренка, 2014) Бокун, І.А.
    Визначено соціально-психологічні особливості професійної діяльності викладачів кафедри та відображено сутність і специфіку їх фахового удосконалення. Розкрито зміст і структуру мотивації даного процесу. Виявлено змістовий та ієрархічний склад мотивації професійного удосконалення викладача кафедри ВНЗ III-IV рівнів акредитації та визначено особливо значущі чинники покращення його ефективності. Досліджено особливості ставлення викладачів до різних аспектів професійної діяльності. Визначено соціально-психологічні чинники мотивації їх фахового удосконалення. Доведено доцільність та ефективність програми активного навчання викладача кафедри ВНЗ III-IV рівнів акредитації з розвитку мотивації професійного удосконалення.
  • Item
    Вивчення ставлення студенток економічної спеціальності до занять з фізичного виховання
    (Львівський державний університет фізичної культури, 2014) Петренко, Олена Павлівна; Петренко, Елена Павловна; Petrenko, Olena Pavlivna
    Вивчені внутрішні та зовнішні фактори, які впливають на мотивацію студентів до самовдосконалення. Визначено ставлення студенток економічної спеціальності до занять з фізичного виховання за допомогою анкетування. Наведені дані фізичної підготовленості студенток та їх самооцінка фізичного стану. Досліджені причини, які перешкоджають поліпшенню їх фізичного стану, а також визначені засоби фізичного виховання з оздоровчою спрямованістю.
  • Item
    До питання про підвищення мотивації навчання іноземної мови у вищому навчальному закладі
    (Харківський національний університет ім. В.Н. Каразіна, 2013) Різниченко, Альона Вячеславівна; Резниченко, Алена Вячеславовна; Riznychenko, Alona Viacheslavivna
    Тези присвячені питанню інтенсифікації навчання іноземної мови у вищому немовному навчальному закладі.