Навчально-науковий інститут бізнес-технологій «УАБС» (ННІ БТ) (1980-2021)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48923
Browse
28 results
Search Results
Item Комбінаторна модель у практиці змішанного навчання української мови як іноземної(Society for Cultural and Scientific Progress in Central and Eastern Europe, 2019) Завгородній, Віктор Анатолійович; Завгородний, Виктор Анатольевич; Zavhorodnii, Viktor Anatoliiovych; Коньок, Ольга Петрівна; Конек, Ольга Петровна; Konok, Olha Petrivna; Шевцова, Аліна Владленівна; Шевцова, Алина Владленовна; Shevtsova, Alina VladlenivnaУ статті досліджено проблему використання змішаного навчання в практиці викладання української мови як іноземної (УМІ). Найбільш оптимальною визначено трирівневу комбінаторну модель. Описано віртуальне динамічне навчальне середовище, створене на базі Сумського державного університетеу. Як приклад використанння наведено функціонал комплексу мультимедійних лінгвотренажерів (фонетичного, лексичного, граматичного та аудіотренажерів) – складової частини модулів навчання української мови як іноземноїItem Удосконалення засобів професійно-прикладої фізичної підготовки для студентів економічних спеціальностей(Сумський державний педагогічний університет ім. А.С. Макаренка, 2014-04-24) Салатенко, І.О.; Дубинська, О.Я.Розглянуто значення проблем фізичного виховання студентів економічних спеціальностей в контексті професійно-прикладної фізичної підготовки. Встановлено, система фізичного виховання студентів, яка склалася у державі, є малоефективна. Вона не забезпечує психофізичну і професійну готовність випускників до виробничої діяльності та подальшого життя і потребує постійного удосконалення. Новим підходом до вирішення проблем підготовки до процесу навчання є утвердження прикладного значення фізичного виховання, формування мотивації шляхом демонстрації реальної необхідності і корисності запропонованих фізичних вправ, диференційованих з урахуванням стану здоров’я і подальших кар’єрних очікувань. Наведено аналіз публікацій російських та українських вчених про різновиди засобів покращення професійно – прикладної фізичної підготовки студентів вищих навчальних закладів. Доведено, що для побудови ефективної системи підготовки необхідно використовувати популярні серед студентської молоді види спорту враховуючи інтереси при виборі засобів професійно – прикладної фізичної підготовки.Item Прикладні проблеми фізичного виховання студентів економічних спеціальностей.(Харківський національний педагогічний університет імені Григорія Сковороди, 2014) Салатенко, І.О.; Дубинська, О.Я.Розглянуто значення проблем фізичного виховання студентів економічних спеціальностей в контексті професійно-прикладної фізичної підготовки. Встановлено, система фізичного виховання студентів, яка склалася у державі, є малоефективна. Вона не забезпечує психофізичну і професійну готовність випускників до виробничої діяльності та подальшого життя і потребує постійного удосконалення. Новим підходом до вирішення проблем підготовки до процесу навчання є утвердження прикладного значення фізичного виховання, формування мотивації шляхом демонстрації реальної необхідності і корисності запропонованих фізичних вправ, диференційованих з урахуванням стану здоров’я і подальших кар’єрних очікувань. Наведено аналіз публікацій російських та українських вчених про різновиди засобів покращення професійно – прикладної фізичної підготовки студентів вищих навчальних закладів. Доведено, що для побудови ефективної системи підготовки необхідно використовувати популярні серед студентської молоді види спорту враховуючи інтереси при виборі засобів професійно – прикладної фізичної підготовки.Item Особливості організації навально-виховного процесу рекреації студентів Української академії банківської справи(Сумський Державний педагогічний університет ім.А.С. Макаренка, 2014) Пилипей, Леонід Петрович; Пилипей, Леонид Петрович; Pylypei, Leonid PetrovychВ статті розглянуто рівень фізичної підготовленості студентів вищих навчальних закладів України. Наведено аналіз публікацій про низький рівень кондиційної фізичної підготовленості студентів. Показано, що існуюча система фізичного виховання в вузах України неефективна. Проведено експеримент з організації процесу фізичного виховання і рекреації в Державному вищому навчальному закладі «Українська академія банківської справи Національного банку України». Показано систему організаційних рекреаційних заходів. Встановлено, що використання новітніх технологій організації процесу фізичного виховання і рекреації, на основі врахування мотивації інтересів студентів, створення умов за місцем проживання, дало можливість створення ефективної системи фізичного виховання і отримувати позитивний рекреаційний ефект.Item Вивчення засобів покращення стану здоров`я та професійно прикладної фізичної підготовки студенток економічних спеціальностей(Чернігівський національний педагогічний університет ім. Т.Г. Шевченка, 2013) Пархоменко, О.П.; Лоза, Т.О.Досліджено історію становлення та розвитку "Пілатеса", як засобу фізичного виховання з оздоровчою метою. Визначені принципи для побудови фізкультурно-оздоровчої технології занять з фізичного виховання студентів.Item Вивчення ставлення студенток економічної спеціальності до занять з фізичного виховання(Львівський державний університет фізичної культури, 2014) Петренко, Олена Павлівна; Петренко, Елена Павловна; Petrenko, Olena PavlivnaВивчені внутрішні та зовнішні фактори, які впливають на мотивацію студентів до самовдосконалення. Визначено ставлення студенток економічної спеціальності до занять з фізичного виховання за допомогою анкетування. Наведені дані фізичної підготовленості студенток та їх самооцінка фізичного стану. Досліджені причини, які перешкоджають поліпшенню їх фізичного стану, а також визначені засоби фізичного виховання з оздоровчою спрямованістю.Item Розвиток станової сили засобами ППФП студентів інформаційно-логічної групи спеціальностей(Придніпровська державна академія фізичної культури і спорту, 2013) Остапенко, Юрій Олександрович; Остапенко, Юрий Александрович; Ostapenko, Yurii OleksandrovychОбгрунтовано застосування спеціальних фізичних вправ для зміцнення м'язових груп спини студентів інформаційно- логічної групи спеціальностей. Розглянуто результати вимірювання силового індексу студентів Української академії банківської справи і досвідчених фахівців НБУ. У результаті проведеного педагогічного експерименту доведено ефективність застосування засобів ППФП.Item Відновлення розумової працездатності у студентів протягом навчального дня засобами фізичної рекреації(Дніпропетровський державний інститут фізичної культури і спорту, 2013) Пилипей, Леонід Петрович; Пилипей, Леонид Петрович; Pylypei, Leonid PetrovychУ статті розглянуто актуальність комплексних заходів, спрямованих на вдосконалення процесів відновлення працездатності після розумової роботи, і зв'язок розумової діяльності з руховою активністю протягом навчального дня. У дослідженні прийняли участь 3405 студентів Державного вищого навчального закладу «Українська академія банківської справи Національного банку України» у віці 17-22 роки. Наведено достовірне зниження розумової працездатності на 3-4 парах. Встановлений рекреаційний ефект у відновленні рекреаційної працездатності після використання запропонованого комплексу заходів з фізичного виховання і спорту на 5-й парі навчального процесу у вузі.Item Особистісно орієнтовані технології організації навчально-виховного процесу студентів ВНЗ(ХДАФК, 2013) Пилипей, Леонід Петрович; Пилипей, Леонид Петрович; Pylypei, Leonid PetrovychУ статті розглянуто рівень фізичної підготовленості студентів і випускників Вищих навчальних закладів України. Наведено аналіз публікацій про низький рівень кондиційної фізичної підготовленості студентів. Показано, що існуюча система фізичного виховання в вузах України неефективна. Проведено експеримент з організації процесу фізичного виховання на основі особисто орієнтованих технологій в Державному вищому навчальному закладі «Українська академія банківської справи Національного банку України», м. Суми. В експерименті приймали участь 445 студентів у віці 17-23 років. Створена системно-синергетична технологія організації навчально-виховного процесу. У дослідженні використано дані анкетного опитування понад 4 тис. студентів ДВНЗ «УАБС НБУ», м. Суми. Встановлено, що використання новітніх технологій організації навчального процесу, як врахування мотивації, рівня підготовленості, інтересів студентів, створення умов за місцем проживання відповідна програма, дало можливість створити ефективну систему фізичного виховання.Item Методологія професійно-прикладної фізичної підготовки студентів у вищих навчальних закладах(Харківська державна академія дизайну і мистецтв, 2012) Пилипей, Леонід Петрович; Пилипей, Леонид Петрович; Pylypei, Leonid PetrovychРозглянуто реальну систему фізичного виховання, що існує в Україні. Показано неефективність фізичної підготовки студентів до виробничої діяльності і подальшого життя, яка потребує удосконалення. Наведено, що в сучасних умовах змінюється структура психофізіологічних вимог і умов праці і відповідно з’являються додаткові вимоги до професійно-прикладної фізичної підготовки (ППФП). Подано модель організації навчального процесу за кредитно-модульною системою у вищих навчальних закладах (ВНЗ). Здійснено теоретико-методичне обґрунтування методології професійно-прикладної фізичної підготовки у вузів економічного профілю Державного вищого навчального закладу «Українська академія банківської справи Національного банку України». Розглянуті і запропоновані варіанти управління фізичною підготовленістю студентів. Розглянуті системи комп’ютерних технологій професійно-прикладної фізичної підготовки.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »