Навчально-науковий інститут бізнес-технологій «УАБС» (ННІ БТ) (1980-2021)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48923
Browse
26 results
Search Results
Item Управління ціноутворенням компанії як основа забезпечення беззбитковості її діяльності(2020) Шепєлєва, Я.О.У роботі досліджено сукупність теоретичних, методичних та практичних аспектів ціноутворення в системі забезпечення беззбитковості підприємства. Основною метою роботи є дослідження управління беззбитковістю підприємства з урахуванням специфіки його фінансового стану та особливостей виробленої продукції. Досліджено фінансовий стан ПрАТ «Новоград-Волинський хлібозавод».Item Технологія розробки і реалізації банківського продукту як складова механізму ціноутворення на банківські продукти(Університет банківської справи Національного банку України, 2014) Павленко, Людмила Дмитрівна; Павленко, Людмила Дмитриевна; Pavlenko, Liudmyla Dmytrivna; Бєлова, Інна Валеріївна; Белова, Инна Валерьевна; Bielova, Inna ValeriivnaВ статті розглянуто технологію розробки і реалізації банківського продукту як складову механізму ціноутворення на банківські продукти.Item Удосконалення методичного забезпечення процесу ціноутворення на банківські кредитні продукти(2014) Башлай, С.В.; Голосенко, К.К.У статті досліджено особливості системи ціноутворення на кредитні продукти вітчизняних банків. Визначено основні недоліки та запропоновано теоретичні засади удосконалення останньої.Item Розвиток науково-методичних засад ціноутворення на банківські кредитні продукти(Українська академія банківської справи Національного банку України, 2014) Голосенко, К.К.Метою дипломної роботи є дослідження науково-методичних засад ціноутворення на банківські кредитні продукти, виявлення існуючих недоліків в даній сфері та надання пропозиції щодо вдосконалення ціноутворення на кредитні продукти банку. Об’єктом дослідження даної дипломної роботи є механізм ціноутворення на банківські кредитні продукти, а предметом є науково-методичні та практичні засади ціноутворення кредитних продуктів.Item Сутність, розвиток і суттєві ознаки банківського маркетингу(Українська академія банківської справи Національного банку України, 2014) Козьменко, С.М.Сутність банківського маркетингу. Особливості маркетингу в банківській сфері. Особливості маркетингової та операційної орієнтації банківської діяльності. Функції банківського маркетингу. Завдання банківського маркетингу. Характеристика інструментів банківського маркетингу. Роль і перспектива банківського маркетингу.Item Удосконалення методичних підходів щодо ціноутворення на небанківські продукти з урахуванням економічної цінності(Українська академія банківської справи Національного банку України, 2013) Павленко, Людмила Дмитрівна; Павленко, Людмила Дмитриевна; Pavlenko, Liudmyla DmytrivnaОсновними критеріями для клієнта, що визначають конкурентоспроможність банківського продукту є ціна та цінність.Item Науково-методичні підходи до визначення поняття “економічна цінність” при ціноутворенні на банківські продукти(Українська академія банківської справи Національного банку України, 2012) Павленко, Людмила Дмитрівна; Павленко, Людмила Дмитриевна; Pavlenko, Liudmyla DmytrivnaItem Ризик ціноутворення та фактори, що на нього впливають(Львівський інститут банківської справи Університету банківської справи, 2013) Барановська, О.А.В роботі досліджуються фактори, що впливають на ризик ціноутворення.Item Удосконалення методичних підходів щодо ціноутворення на процентні банківські продукти з урахуванням економічної цінності(Economics, 2013) Павленко, Людмила Дмитрівна; Павленко, Людмила Дмитриевна; Pavlenko, Liudmyla Dmytrivna; Криклій, Олена Анатоліївна; Криклий, Елена Анатольевна; Kryklii, Olena AnatoliivnaВ тезах доповіді розглянуто удосконалення методичних підходів щодо ціноутворення на процентні банківські продукти з урахуванням економічної цінностіItem Удосконалення ціноутворення на кредитно–інвестиційні банківські продукти для банків «маркет-юзерів»(Університет банківської справи НБУ, 2012) Павленко, Людмила Дмитрівна; Павленко, Людмила Дмитриевна; Pavlenko, Liudmyla DmytrivnaВ статье предложено научно-методический подход к рыночному ценообразованию на кредитно-инвестиционные банковские продукты с учетом эффективной ставки на основе метода средневзвешенной стоимости финансовых ресурсов.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »