Навчально-науковий інститут бізнес-технологій «УАБС» (ННІ БТ) (1980-2021)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48923
Browse
23 results
Search Results
Item Міжнародна конкурентоспроможність національної освіти (на прикладі Німеччини та України)(Сумський державний університет, 2020) Вергун, А.А.Кваліфікаційна бакалаврська робота присвячена дослідженню системи освіти України, проведенню порівняльного аналізу, який дозволить зрозуміти рівень освіти в тій чи іншій країні за структурними характеристиками, результатами, залученими ресурсами, які відрізняються від реальних освітніх тенденцій та моделей у світі загалом і зокрема культурно-мистецької освіти. Аналіз основних показників рівня фінансування вищої освіти в країнах. Відмінності між сучасним станом системи освіти України та розвиненими країнами, які значно нижчі за рівнем абсолютного фінансування, сучасною тенденцією рівня розвитку глобальних систем освіти є складність фінансування. різні джерела фінансування на кожному рівні освіти.Item Досвід менеджменту системи вищої освіти Німеччини(Київський національний університет культури і мистецтв, 2018) Отрощенко, Лариса Степанівна; Отрощенко, Лариса Степановна; Otroshchenko, Larysa StepanivnaАктуальність. Людський капітал є визначним чинником конкурентноздатності країни. Це утверджує вирішальну роль освіти в піднесенні економічного та соціального добробуту країни. Реформування вітчизняної системи вищої освіти здійснюється у напрямі забезпечення нового освітнього менеджменту й управління вищими навчальними закладами та фінансування наукової діяльності. Досвід Німеччини як країни з однією із кращих у світі системою вищої освіти в цьому питанні становить для нас неабиякий інтерес. Мета і методи. На основі вивчення наукових праць німецьких, українських і російських науковців визначити головні чинники ефективності менеджменту вищої освіти Німеччини з метою подальшого творчого використання прогресивних ідей німецького досвіду в галузі вищої освіти України. Методи дослідження – порівняльний аналіз і синтез для визначення змісту реформування освітнього менеджменту у вищій освіті Німеччини; конкретизація, узагальнення й систематизація наукових концепцій з досліджуваної проблеми для визначення сутності структурних реформ і реформ у галузі освітнього менеджменту та фінансування ВНЗ Німеччини. Результати. Результатом дослідження стало окреслення головних зовнішніх і внутрішніх чинників ефективності освітнього менеджменту Німеччини. Висновки та обговорення. Наукова новизна полягає у визначенні головних внутрішніх й зовнішніх чинників ефективності менеджменту вищої освіти Німеччини. Практичне значення одержаних результатів виявляється в можливості використання передових ідей німецького досвіду у реформуванні вітчизняного освітнього менеджменту.Item Особливості розподілу прагмасемантичних підтипів волітивних висловлень у федеральних конституціях Німеччини(Сумський державний університет, 2017) Сушко-Безденежних, Марія Григорівна; Сушко-Безденежных, Мария Григорьевна; Sushko-Bezdenezhnykh, Mariia HryhorivnaДруга конституція НДР відрізняється від першої конституції НДР не менше, аніж від Основного закону ФРН. Командно-адміністративне спонукання майже повністю витіснене моральним; держава стверджується в ролі самостійного соціального актора, що часто бере на себе зобов’язання, і ширше вживає своє право проголошувати. Дискурс втрачає динаміку і акціональність: VDDR- II демонструє описаний П.Серіо [262] на матеріалі радянського дискурсу «часовий зсув», коли минуле, теперішнє та майбутнє зливаються в позачасовому «завжди». Про це свідчать, зокрема, атипові для деонтичного дискурсу висловлення, в котрих припис- проголошення подається в формі минулого часу. «Зацементовані» в формі перфекту приписи застигають навічно в своїй двоїстості: констатації вже виконаного, що має виконуватися і надалі. Цей дискурс спрямований не на змінення існуючого стану справ, а на «продовження курсу», збереження того, що вже існує.Item Особливості іншомовної підготовки економістів у Німеччині(Полтавський національний технічний університет ім. Юрія Кондратюка, 2014) Отрощенко, Лариса Степанівна; Отрощенко, Лариса Степановна; Otroshchenko, Larysa StepanivnaУ тезах охарактеризовано особливості викладання іноземних мов для економістів у ВНЗ НімеччиниItem The Euro crisis: who is the worse guy – Germany or Greece?(Ukrainian Academy of Banking of the National Bank of Ukraine, 2012) Hornig, S.The crisis that started in Greece culminated into a crisis of the Eurozone as a whole. How did we get into this mess? Generally, there are three types of macroeconomic stabilisation policies facilitating instruments to react against economic crises, which are the fiscal policy exerted by (national) governments, the monetary policy under the responsibility of central banks and the wage policy, normally negotiated between trade unions and employer associations.Item Застосування інноваційних методів навчання у вищій освіті Німеччини(Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, 2012) Отрощенко, Лариса Степанівна; Отрощенко, Лариса Степановна; Otroshchenko, Larysa StepanivnaУ статті розглянуто інноваційні методи навчання, які використовуються у системі вищої освіти Німеччини. На основі вивчення праць німецьких вчених автор презентує особливості інноваційних методів, характеризує такі методи, як метод проектів, мозковий штурм, ділові та рольові ігри, кейс-метод тощо.Item Реалізація дуального принципу навчання у вищій освіті Німеччини(Бял ГРАД- БГ, 2012) Отрощенко, Лариса Степанівна; Отрощенко, Лариса Степановна; Otroshchenko, Larysa StepanivnaУ статті проаналізовано застосування дуального принципу навчання у вищій освіті Німкччини; охарактеризовано моделі дуального навчання.Item Особливості підготовки магістрів у вищій освіті Німеччини(Міністерство освіти і науки України, Національна бібліотека України імені В.І.Вернадського., 2011) Отрощенко, Лариса Степанівна; Отрощенко, Лариса Степановна; Otroshchenko, Larysa StepanivnaУ статті досліджуються особливості організації навчального процесу підготовки магістрів у вищий освіті Німеччини. Автор розглядає типи магістрів, умови прийому до магістратури, зміст навчання, види дипломів.Item Тенденції децентралізації управління вищою освітою в Німеччині(Львівська педагогічна спільнота, 2012) Отрощенко, Лариса Степанівна; Отрощенко, Лариса Степановна; Otroshchenko, Larysa StepanivnaУ тезах проаналізовано децентралізовану модель управління освітою НімеччиниItem Мовні центри університетів Німеччини як чинники розвитку фахової та інтеркультурологічної компетентностей майбутніх економістів-міжнародників(Львівський національний університет ім. Івана Франка, 2008) Отрощенко, Лариса Степанівна; Отрощенко, Лариса Степановна; Otroshchenko, Larysa StepanivnaУ тезах розглянуто особливості формування професійної та інтеркультурологічної компетентностей у вищих навчальних закладах Німеччини за рахунок їх мовних центрів.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »