Навчально-науковий інститут бізнес-технологій «УАБС» (ННІ БТ) (1980-2021)

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48923

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Item
    Involvement of an enterprise-consumer in the decision-making process: approaches, definitions, factors and structure of formation
    (International Marketing and Management of Innovations, 2016) Троян, Марія Юріївна; Троян, Мария Юрьевна; Troian, Mariia Yuriivna; Прокопенко, Ольга Володимирівна; Прокопенко, Ольга Владимировна; Prokopenko, Olha Volodymyrivna
    Вивчення і систематизація підходів до визначення поняття «залучення» і його видів, розробка структури формування рівня залученості, визначення місця компонентів залученості в процесі ухвалення рішення організацією-споживачем є метою цієї роботи. Відповідно до поставленої мети в статті представлені наступні основні підходи до визначення категорії залучення в системі просування індустріально-інноваційної продукції: мотиваційний підхід, де аспект, якому приділяється основна увага, - це особиста мотивація клієнта (включаючи внутрішні, зовнішні і загальні мотиваційні підходи, які показують залежність від внутрішніх, зовнішніх факторів або від комбінації факторів); вартісниї підхід, при якому увага приділяється сукупним витратам клієнта на закупівлю і підхід, згідно з яким залучення розглядається як напрямок комунікації. Визначено основні властивості залучення: інтенсивність, спрямованість і стійкість. Підходи, до класифікації типів залучення, що існують синтезовані в загальну класифікацію типів за ознаками: джерело залучення, об'єкт залучення, інтенсивність, стабільність і основа інформаційних процесів. Класифікація залучення доповнюється залученням маркетинговими стимулами (залученння в комунікацію, продукт, ціну і політику продажів) і комбінацією типів (залученість як реакція). Класифікація типів залучення розширена відповідно до бази інформаційних процесів, поняттям «конативне залучення», а також науковим визначенням конативного залучення як ступеня особистої релевантності повідомлення, що визначає поведінку споживача. Класифікація також доповнена особливостями відображення різних видів залучення підприємств-споживачів на машинобудівному ринку. На підставі обґрунтування умов формування фокуса залученості ми визначили його як цільовий об'єкт залучення в залежності від джерел. Розроблено систематизація чинників формування рівня залученості компаній-замовників. Визначено місце компонентів залученості в процесі ухвалення рішень підприємством-замовником. Теоретичною і методологічною основою дослідження є сучасна концепція маркетингових інновацій, дослідні роботи експертів.
  • Item
    Traditions and innovations in forming liability of future specialists
    (СОППО, 2012) Миленкова, Римма Владимировна; Mylenkova, Rymma Volodymyrivna; Миленкова, Римма Володимирівна
    The article is devoted to the analysis of traditional and innovative psychological and pedagogical methods to defining responsibility of a personality as a category and to pedagogical principles of forming professional responsibility of future specialists in the process of education.
  • Item
    Теорія ігор як інструмент прийняття оптимальних рішень в умовах невизначеності
    (Українська академія банківської справи Національного банку України, 2006) Рибалка, Р.О.
    В сучасних умовах розвитку економіки України теорія ігор набуває актуального значення. Ця теорія допомагає вченим приймати оптимальні розв’язки в умовах невизначеності. Хоча теорія ігор одержала назву від гри в покер, вони з успіхом використовується для розв’язування численних практичних задач. Теорія ігор з самого початку була спрямована на розв’язання завдань, які виникають в економіці (власне у конкурентній економіці). В подальшому ідеї, методи та результати теорії ігор стали застосовувати в інших областях знань, що мають справу з конфліктами: у воєнній справі, в питаннях моралі.