Навчально-науковий інститут бізнес-технологій «УАБС» (ННІ БТ) (1980-2021)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48923
Browse
40 results
Search Results
Item Комбінаторна модель у практиці змішанного навчання української мови як іноземної(Society for Cultural and Scientific Progress in Central and Eastern Europe, 2019) Завгородній, Віктор Анатолійович; Завгородний, Виктор Анатольевич; Zavhorodnii, Viktor Anatoliiovych; Коньок, Ольга Петрівна; Конек, Ольга Петровна; Konok, Olha Petrivna; Шевцова, Аліна Владленівна; Шевцова, Алина Владленовна; Shevtsova, Alina VladlenivnaУ статті досліджено проблему використання змішаного навчання в практиці викладання української мови як іноземної (УМІ). Найбільш оптимальною визначено трирівневу комбінаторну модель. Описано віртуальне динамічне навчальне середовище, створене на базі Сумського державного університетеу. Як приклад використанння наведено функціонал комплексу мультимедійних лінгвотренажерів (фонетичного, лексичного, граматичного та аудіотренажерів) – складової частини модулів навчання української мови як іноземноїItem Teaching Presentation Skills to Business English Students: Hands-On Experience of the Ukrainian Academy of Banking(ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2015) Андрейко, Лариса Володимирівна; Андрейко, Лариса Владимировна; Andreiko, Larysa VolodymyrivnaThe article looks into how business presentation skills are taught in the Ukrainian Academy of Banking. It gives an overview of texbooks, which deal with practical aspects of giving presentations, as well as recommendations for using these courses in the context of modern labour market. Also, main areas of effective pesentations, which are included in the syllables are specified.Item Удосконалення засобів професійно-прикладої фізичної підготовки для студентів економічних спеціальностей(Сумський державний педагогічний університет ім. А.С. Макаренка, 2014-04-24) Салатенко, І.О.; Дубинська, О.Я.Розглянуто значення проблем фізичного виховання студентів економічних спеціальностей в контексті професійно-прикладної фізичної підготовки. Встановлено, система фізичного виховання студентів, яка склалася у державі, є малоефективна. Вона не забезпечує психофізичну і професійну готовність випускників до виробничої діяльності та подальшого життя і потребує постійного удосконалення. Новим підходом до вирішення проблем підготовки до процесу навчання є утвердження прикладного значення фізичного виховання, формування мотивації шляхом демонстрації реальної необхідності і корисності запропонованих фізичних вправ, диференційованих з урахуванням стану здоров’я і подальших кар’єрних очікувань. Наведено аналіз публікацій російських та українських вчених про різновиди засобів покращення професійно – прикладної фізичної підготовки студентів вищих навчальних закладів. Доведено, що для побудови ефективної системи підготовки необхідно використовувати популярні серед студентської молоді види спорту враховуючи інтереси при виборі засобів професійно – прикладної фізичної підготовки.Item Прикладні проблеми фізичного виховання студентів економічних спеціальностей.(Харківський національний педагогічний університет імені Григорія Сковороди, 2014) Салатенко, І.О.; Дубинська, О.Я.Розглянуто значення проблем фізичного виховання студентів економічних спеціальностей в контексті професійно-прикладної фізичної підготовки. Встановлено, система фізичного виховання студентів, яка склалася у державі, є малоефективна. Вона не забезпечує психофізичну і професійну готовність випускників до виробничої діяльності та подальшого життя і потребує постійного удосконалення. Новим підходом до вирішення проблем підготовки до процесу навчання є утвердження прикладного значення фізичного виховання, формування мотивації шляхом демонстрації реальної необхідності і корисності запропонованих фізичних вправ, диференційованих з урахуванням стану здоров’я і подальших кар’єрних очікувань. Наведено аналіз публікацій російських та українських вчених про різновиди засобів покращення професійно – прикладної фізичної підготовки студентів вищих навчальних закладів. Доведено, що для побудови ефективної системи підготовки необхідно використовувати популярні серед студентської молоді види спорту враховуючи інтереси при виборі засобів професійно – прикладної фізичної підготовки.Item Особливості організації навально-виховного процесу рекреації студентів Української академії банківської справи(Сумський Державний педагогічний університет ім.А.С. Макаренка, 2014) Пилипей, Леонід Петрович; Пилипей, Леонид Петрович; Pylypei, Leonid PetrovychВ статті розглянуто рівень фізичної підготовленості студентів вищих навчальних закладів України. Наведено аналіз публікацій про низький рівень кондиційної фізичної підготовленості студентів. Показано, що існуюча система фізичного виховання в вузах України неефективна. Проведено експеримент з організації процесу фізичного виховання і рекреації в Державному вищому навчальному закладі «Українська академія банківської справи Національного банку України». Показано систему організаційних рекреаційних заходів. Встановлено, що використання новітніх технологій організації процесу фізичного виховання і рекреації, на основі врахування мотивації інтересів студентів, створення умов за місцем проживання, дало можливість створення ефективної системи фізичного виховання і отримувати позитивний рекреаційний ефект.Item Розробка спортивно-орієнтованої технології фізичного виховання для студенток економічних спеціальностей(Львівский державний університет фізичної культури, 2014) Салатенко, І.О.Виявлено шляхи підвищення ефективності проведення навчальних занять за допомогою спортивно-орієнтованої технології фізичного виховання студенток економічних спеціальностей. Встановлено мотиви, що визначають інтерес до занять фізичною культурою і спортом та інтереси студенток економічних спеціальностей до занять різними видами рухової активності. Проаналізовано рівень соматичного здоров’я студенток протягом чотирьох років занять фізичним вихованням. В експерименті прийняли участь студентки I-VI курсів, серед яких 283 студентки Українська академія банківської справи та 646 студенток Сумський Державний університет.Item “Пролетарська” ідентичність студентської молоді в “тоталітарному пейзажі” 20 - х років хх століття.(Українська академія банківської справи Національного банку України, 2014) Зякун, Алла Іванівна; Зякун, Алла Ивановна; Ziakun, Alla IvanivnaАвтором розглянуто процес формування нового типу студентства з позицій цінностних координат “пролетаризації” 20-х років ХХ століття.Item Порівняний аналіз рівня соматичного здоров’я студенток економічних спеціальностей(ХДАДМ, 2013) Салатенко, І.О.Наведено результати дослідження рівня соматичного здоров’я студенток економічних спеціальностей ДВНЗ «Українська академія банківської справи Національного банку України» та Сумського державного університету. Використано метод оцінки рівня соматичного здоров’я Г. Л. Апанасенка. Обрання цього методу обумовлено тим, що він дає можливість комплексно визначити функціональний стан організму за показниками кардіореспіраторної та м’язової системи, які формалізовані у кількісних одиницях (балах) і пов’язуються з рівнем індивідуального здоров’я. Констатовано що, абсолютна більшість студенток мають низькі показники, які, не зважаючи на певне відсоткове коливання, мають стійку тенденцію до погіршення протягом всього періоду навчання. Отже, заняття з фізичного виховання не виконують повною мірою оздоровчу функцію, самостійне вдосконалення дає або незначні результати, або абсолютно не впливає на стан здоров'я студенток. the brought results over of research of рівеня of somatic health of students of economic specialities of the "Ukrainian academy of banking of the National bank of Ukraine" and Sumy state university. The method of estimation of somatic health of Apanasenko level is used. Electing of this method conditioned that he gives an opportunity complex to define the functional state of organism on the indexes of the cardiorespiratory and muscular system, that is formalized in quantitative units (points) and contact with an individual health level. It is established that, absolute majority of students have subzero indexes, that, not taking into account percent oscillation is certain, have a proof tendency to worsening during all period of studies. Consequently, employments on физическиому education do not perform the health duty to a full degree, independent perfection gives or insignificant results, or does not absolutely influence on the state of health of students.Item Вивчення засобів покращення стану здоров`я та професійно прикладної фізичної підготовки студенток економічних спеціальностей(Чернігівський національний педагогічний університет ім. Т.Г. Шевченка, 2013) Пархоменко, О.П.; Лоза, Т.О.Досліджено історію становлення та розвитку "Пілатеса", як засобу фізичного виховання з оздоровчою метою. Визначені принципи для побудови фізкультурно-оздоровчої технології занять з фізичного виховання студентів.Item Вивчення ставлення студенток економічної спеціальності до занять з фізичного виховання(Львівський державний університет фізичної культури, 2014) Петренко, Олена Павлівна; Петренко, Елена Павловна; Petrenko, Olena PavlivnaВивчені внутрішні та зовнішні фактори, які впливають на мотивацію студентів до самовдосконалення. Визначено ставлення студенток економічної спеціальності до занять з фізичного виховання за допомогою анкетування. Наведені дані фізичної підготовленості студенток та їх самооцінка фізичного стану. Досліджені причини, які перешкоджають поліпшенню їх фізичного стану, а також визначені засоби фізичного виховання з оздоровчою спрямованістю.