Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2
Browse
5 results
Search Results
Item Інструменти реклами та pr для просування мобільної гри «Shadows of Arcana»: створення концепції(Сумський державний університет, 2025) Іщенко, Олена Анатоліївна; Ishchenko, Olena Anatoliivna; Сіренко, Д.У роботі здійснена спроба розробки стратегії рекламної кампанії для мобільної гри «Shadows of Arcana», яка охоплює всі ключові етапи: від аналізу ринку й конкурентів до формування креативного рішення, вибору каналів комунікації та оцінки ефективності кампанії. Визначено, що для ефективного просування необхідно здійснити аналіз прямих і непрямих конкурентів, якіми є мобільні ігри, що належать до жанру RPG із фентезійною тематикою, складною сюжетною лінією та розвиненою системою персонажів RAID: Shadow Legends (Plarium Games), AFK Arena (Lilith Games), Hero Wars (Nexters), Genshin Impact (HoYoverse) та Clash of Clans / Clash Royale (Supercell). Запропонована концепція рекламної кампанії охоплюєь: запуск і реліз гри на платформах iOS та Android, інфлюенсер-маркетинг і співпраця зі стрімерами, участь у галузевих ігрових виставках і конкурсах, соціальні мережі та спільноти гравців.Item Соціальні мережі як засіб популяризації бьюті-бізнесу (на прикладі концепції рекламної кампанії салону «NovaКраса»)(Сумський державний університет, 2025) Іщенко, Олена Анатоліївна; Ishchenko, Olena Anatoliivna; Кондратюк, Д.У розвідці простежено роль соціальних мереж у просуванні бьюті-брендів на сучасному ринку послуг. Проаналізувавши контент салонів-потенційних конкурентів «Лотос», «Aurum» та «Nika Studio», автори висновують про необхідність забезпечення активної комунікації з майбутніми клієнтами для успішної рекламної кампанії нового бренду. З’ясовано, що не всі представники бьюті-бізнесу мають системний підхід для просування послуг. Для забезпечення конкурентоспроможності нового салону «NovaКраса» була запропонована стратегія, що передбачає чітко оформлену візуальну айдентику, збалансований контент-план, активну взаємодію з підписниками, інтеграція інструментів залучення та регулярний аналіз ефективності.Item Специфіка сучасного рекламного звернення на телебаченні(Сумський державний університет, 2024) Іщенко, Олена Анатоліївна; Ishchenko, Olena Anatoliivna; Лутченко, А.У розвідці простежено особливості сучасного рекламного звернення на прикладі відеороликів українських телеканалів «СТБ» та «ICTV», які були презентовані починаючи з 2022 року до сьогодні. З’ясовано, що головною особливістю реклами цього періоду є прагнення створити емоційний контекст за допомогою аудіовізуальних засобів. Проаналізувавши контент українського телебачення, ми дійшли висновку, що рекламні звернення зазначеного періоду зосереджені на осмисленні военної чи патріотичної, соціальної та медичної проблематики.Item Доречність проявів авторства у медіатексті(Сумський державний університет, 2023) Іщенко, Олена Анатоліївна; Ищенко, Елена Анатольевна; Ishchenko, Olena Anatoliivna; Оропай, A.У статті проаналізовано особливості проявів авторства у медіатексті на матеріалі публікацій «Радіо Свобода. Україна» та «Суспільне. Новини», які були опубліковані у період з вересня-жовтня 2022 року. Зазначено, що проявами авторства є лексичні конструкції з емоційним забарвленням, чітко окреслені думки журналіста, ті формулювання, які позначають присутність творця в тексті. З’ясовано: розглянуті матеріали містять маркери присутності автора, які не порушують жанрову специфіку та архітектоніку медіатексту.Item Художня література та масовокомунікаційний простір: особливості взаємодії (на матеріалі творчого доробку Мирослава Дочинця)(Сумський державний університет, 2022) Іщенко, Олена Анатоліївна; Ищенко, Елена Анатольевна; Ishchenko, Olena AnatoliivnaУ статті проаналізовано особливості взаємодії українського літературного процесу кінця ХХ – початку ХХІ століття та масовокомунікаційного простору на матеріалі творчого доробку сучасного українського письменника Мирослава Дочинця. Проза автора прикметна глибинним філософським підтекстом, заглибленістю у літературний, історичний, культурний контексти, естетизмом, що сприяє осмисленню творів як кращих зразків елітарної літератури та водночас характеризується вмінням відповідати на запити масового читача.